@LizaM, echt geweldig dat alles er goed uit zag! Wel jammer van je misselijkheid, lijkt mij echt niet fijn. Hoop dat het snel overgaat.. probeer idd wel goed te drinken is toch belangrijk.. Dames als jullie het leuk vinden, mijn echo's heb ik in mijn album gezet
Enise: mooie echo hoor. Bijzonder hè, zo groot als een cashewnoot maar al zo volop in ontwikkeling. LizaM: wat vervelend dat je zo misselijk bent. Hoop voor je dat het vanaf week 12 wat minder wordt! Danjo: hoe gaat het met jou? Hier gaat alles goed, rustig. Nog geen voortekenen, dus zal nog wel even blijven zitten. Ik heb alleen af en toe het gevoel dat het nu zo weinig ruimte heeft dat als ik een stomp krijg het zowat door mijn huid heen naar buiten komt
leuke echo enise Kipkip jammer dat er nog geen voortekenen zijn meid . Hier gaat alles goed gewoon rustig aan blijven doen he.
Enise; mooie echo! Kipkip; ik kan me voorstellen dat je nu echt erop zit te wachten maar volgens je banner is het nog 15 dagen tot de uitgerekend datum, en dan kun je nog eens over tijd gaan, dus het kan nog wel even duren. Kun je nog wel uit de voeten? Ik heb nu een pan met groentesoep op staan. Het zal mij benieuwen of het erin blijft want alleen de geur al! Ik doe mijn best om te drinken maar het valt niet mee.
Ben nog niet echt aan het wachten hoor! Als je me zou zeggen dat ik morgen zou moeten bevallen zou ik me rotschrikken. Ik ga er vooralsnog vanuit dat het nog wel 4 weken gaat duren. Kan nog prima uit de voeten, ben nog lekker aan het wandelen enz. Mag niet klagen. LizaM: Hoop dat je soeppie binnenblijft.
Kipkip; wat fijn dat je nog zo goed uit de voeten kan en nog kan genieten. De boullion is er net in gebleven, ik hing weer kokhalzend boven mijn 'vriend' de emmer maar eruit kwam het niet echt. Ik neem mijn emmer echt overal in huis mee naar toe, hihi. Vanmorgen helaas weer wel overgegeven. Ik moet dadelijk naar de dietste. Ben erg benieuwd wat ze gaat zeggen, eigenlijk kan ik het zelf ook wel bedenken. Enise en Danjo hoe gaat het vandaag met het vloeien?
Vervelend Lizam maar weet van bouillon dat je lichaam het wel snel opneemt. Hier verder alles goed het vloeien niet aanwezig maar ja you never now. Nog 2 dagen en dan weer de echo. Heb een nieuwe banner geplaatst heb hem alleen iets minder ver gezet maar die kan ik zo weer aanpassen Kipkip wel lekker dat je nog zo "'fit"' bent en nog goed uit de voeten kan.
@LizaM, vloeien is helaas niet opgehouden.. af en toe wat oud bloed en dan weer een hoopje rood bloed.. snap het niet, ga me er nu niet meer druk om maken, heb zoiets van, dit hoort gewoon bij mij. @Danjo, je banner is super meid!
Heel goed Enise want stress is niet goed voor jou en ook niet voor je beeb Meiden vinden jullie het straks ook moeilijk om naar de meeting te komen met dikke buik ( ik zelf had het om te zien totaal geen problemen mee) dus hoop de andere ook niet maar heb er wel weer onwijs zin in haha
Daarom Danjo, ik negeer het gewoon Maar zal wel 30 maart vragen of ze extra goed kunnen kijken naar mijn echo.. misschien dat er toch iets opvalt. Zelf heb ik ook nooit last gehad van zwangeren met de meeting, was er ook maar 1. Maar nu zijn we met meerdere geworden. Kan wel begrijpen dat de niet-zwangeren het moeilijk zullen hebben..
Goed Enise om je er niet druk om te maken. Je hoort het vaker bij vrouwen, bij sommige hoort het inderdaad. Ik vind het ook erg moeilijk om naar de meeting te gaan. Zelf zag ik er toen wel tegenop om een dikke buik te zien, maar misschien was het me wel meegevallen als ik daar was. Ik had soms ook wel moeite met sommige die telkens klachten opschreven, daarom doe ik het niet/ zo min mogelijk. Dus ik kan me heel goed voorstellen dat het voor sommige moeilijk/lastig kan zijn. Het lijkt me nog wel steeds erg bijzonder om jullie te ontmoeten.
Ik heb er zelf nooit moeite mee gehad maar het was ook gewoon zo leuk haha. Ik probeer ook zo min mogelijk daar te zeggen hoe en wat hoor
Wat leuk Danjo! Wij kwamen er van de week (pas) achter dat als mijn man zijn hoofd op mijn buik legt hij gewoon het hartje kan horen. Beetje laat, waarschijnlijk kon dit al veel eerder maar nooit aan gedacht om te proberen Ben je nog thuis of moet je later werken? Ik ben even mijn enveloppen aan het schrijven en aan het wachten tot het droog is voor een fikse wandeling met de hond. Gelukkig houdt die ook niet van regen.
Met een wcrol hoor je het nog beter haha. Ik ben nog thuis wil echt even aan mn zelf en aan mn spruit denken hoor
Hier is het droog gelukkig ben er net al met al met danjo uitgeweest , alleen ben ik nu weer kotsmisselijk
Wat leuk danjo! Ik heb er ook aan getwijfeld of ik een angelsound zou willen maar ben bang dat ik helemaal over mijn toeren zou gaan als ik de hartslag een keer niet kan vinden. Dus kan ik het maar beter niet hebben. Kipkip; wat leuk dat je al met de enveloppen bezig bent, hebben jullie moeite gehad met het uitzoeken van een kaartje? Er is zoveel keuze. Geniet van je lange wandeling! Hier mijn ontbijt goed binnen kunnen houden, dus dat is heel erg positief (dat is wel even geleden). Ik heb zelfs wat meer honger nu maar probeer kleine beetjes te eten zodat er zoveel mogelijk in blijft. Drinken is nog erg moeilijk en ik merk dat ik het bijna niet wil proberen. Ik heb goede hoop dus maar voel me wel echt heel erg slap en moe. Komende weekend ben ik 12 weken (mijn banner klopt niet helemaal maar ik krijg hem niet aangepast), zo heerlijk om dan de grootste gevarenzone voorbij te zijn!
Heel goed van je, hier nog eentje! Wat vervelend dat je weer zo misselijk bent, kun je het meestal wel binnen houden?
Fijn Lizam dat je het eten binnenhoud meis. Ik kan mn eten wel binnenhouden ik spuug niet zo makkelijk. ( heeft zn voordelen maar ook zn nadelen). Ik wou ook niet zon ding hoor en heb van de week nog al een keer gezocht maar had mn zelf voorgenomen niet in de stress te schieten en doe ik dus ook niet maar het is super om te horen