langer dan een jaar bezig geweest

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

De verf die ik gisteren heb gekocht is dus wel op terpetine basis, omdat je plinten niet op water (acryl) basis kan verfen vertelde ze me in de winkel.

2. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Dat wordt dus een klusje voor je man, haha.

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hahaha denk het ook ja, gerrum.
    Mag die vandaag na zijn werk ermee aan de slag gaan, voor de wiegje heb ik wel verf op water(acryl)basis gekocht. Pfff ik kan niet wachten totdat de babykamer klaar is.

Heb jij alles zoal een beetje? En heb je ook foto's gemaakt v.d babykamer?

4. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ja, mijn kamertje is al een tijdje klaar hoor. Ben namelijk lichtelijk ongeduldig.

Ik heb een foto in mijn album gezet.

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

Leuke kamer Kipkip, weet je al wat het wordt?

6. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ja, een meisje. Weten jullie het ook al?

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Heel leuk fris kamertje kipkip

Roosje ook niet in die lucht gaan zitten he.

Hier vandaag een echte blegh dag moe duizelig mn bloeddruk zal wel weer lekker laag zijn

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

Kipkip, mijn man wilde het wel weten en ik niet tjah dan is de keus makkelijk haha. Leuk joh een meisje.
    Danjo, nee ga er ook niet in zitten. En over je dag niet hebben, hier nog 1. Misselijk en ook nog eens pijn aan mijn vingers *zucht*

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Vervelend he maar ja hopen op morgen een betere dag dan maar

10. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    kipkip; het kan aan mij liggen maar ik zie geen kamertje.

Roosje; hier dezelfde situatie, man wil het niet weten ik twijfel nog. vervelend dat je je niet lekker voelt.

Danjo; hoe voel je je vandaag?

Nou ik zeur lekker even mee dames. Gisteren echt geen energie gehad. Ik wilde heel graag eindelijk naar een kamertje gaan kijken, maar ik was er nog geen kwartier toen ik me beroerd voelde worden. Mijn vriend heeft me echt naar de auto moeten brengen.... zucht. Weer niets gezien.
    En vanmorgen deed alles zeer toen ik wakker werd. Ik heb van die plekken waar ik op gelegen heb die echt pijnlijk zijn. Misschien beginnen de doorligplekken? Heeft met voedingstoestand te maken dus dat kan wel kloppen bij mij.

Nog even een vraagje; ik wil eigenlijk wel beginnen met een homeopatisch middel tegen de misselijkheid, zou ik dat eerst met de verloskundige moeten overleggen?

En ook nog positief bericht; Ik ben 12 weken en 1 dag vandaag! Jippie (banner klopt nog steeds niet)

11. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Liza, vervelend dat je je nog steeds niet goed voelt. Hopen dat het vanaf nu beter wordt.

Over het kamertje klopt, ik heb de foto alweer verwijderd, ik wil niet dat mensen het herkennen. Het is nml een groot geheim dat we een meisje krijgen in de directe omgeving.

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Is het wel verstandig om het hier zo neer te zetten want je kunt met zoekfunctie zo al je berichten zien nl

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lizam vervelend meid ik heb vandaag mn dag wel weer geloof ik.
    Het hartje weer gehoord en dat maakt echt een hoop goed.
    Een tip bij babydump kun je online bestellen en word dan met 10 weken thuis bezorgt en dan ook pas betalen. Dus als je daar wat heb gezien zou dat een optie kunnen zijn

14. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    De echo en de buikfoto's herkend niemand denk ik. Maar goed, het is wel heel grappig want een heleboel mensen om ons heen zijn ervan overtuigd dat het een jongetje wordt. Lijkt me zo leuk om ze zodirect te verrassen.

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Leuk is dat dan he
    Maar bedoelde meer je hebt het hier vertelt niet dat je meelezers hebt.

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Hier flink aan de klus vandaag, babykamer is bijna in elkaar gezet. Voel me vandaag ook wat beter, ben zelfs om 13u wakker geschrokken vandaag wat me nooit is gebeurd tot zo laat slapen. Ben nog dizzy van de zomertijd, heb veel gedaan en het is nog laaaaaaaaaaaaaaaang niet laat haha. Vanaf morgen begint de grote schoonmaak hier, het lijkt of er een bom is ontploft hier in huis overal troep haha.

Ik ga maar eens eten en een warme douche nemen om de vermoeidheid weg te werken, spreek jullie snel weer dames.

Toedels,

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lekker toch meid had je het nodig.
    Je zult nu wel druk aan de poets zijn haha.

Ik mag om kwart over 2 naar de vk toe ivm mn cyste

18. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    En Danjo hoe was het bij de vk?

Heerlijk Roosje dat je je wat beter voelt. Fijn dat je lekker aan het poetsen bent.

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

Danjo, ja blijkbaar had ik het nodig. Gisteren weer tot 01u aan de klus geweest en daarna als een blok in slaap gevallen, en om 9u met moeite mijn bed uitgekomen. Vandaag wat rustiger aan gedaan, beetje hier en daar gepoetst.
    Hoe was het bij de vk?

LizaM, ja beetje niet echt actief omdat ik me nog moe voel van afgelopen dagen.

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Goed mag maandag weer naar de gyn voor en echo

Deel Deze Pagina