Ja heerlijk Manlief zei ik neem wel weer vrij maar heb mn dinnetje gevraagd die was helemaal hootel de bootel haha en manlief vond het goed.
Voor echos etc hoeft hij niks in te leveren hoor krijgt ie van de baas. Vond het zelf leuk om eens mn vriendin mee te nemen en hij vind het goed. anders was hij gewoon meegegaan hoor
Hey meiden, Ben ff een tijdje niet geweest vanwege de verhuizing! Alles is achter de rug, we hebben gister de sleutels overgedragen en wachten nu op de sleutels van onze nieuwe woning en dan kunnen we lekker aan de slag Gister heb ik mijn echo gehad, alles zag er goed uit. Hartje klopte. Alleen zei de echocopiste dat ik 8 weken zwanger ben. Maar waarschijnlijk klopt dat niet, krijg daarom over 2 weken nog een echo. Dan gaan ze opnieuw meten hihi.. en over 3 weken krijg ik gesprek met gyn en verloskundige over hoe of wat verder.. Danjo, ik heb ook een cyste, had ik al met de IUI's. En hij zit er nog steeds.. is dat niet goed dan voor je zwangerschap? Tegen mij hebben ze daar nooit wat over gezegd.. Roosje, veel succes met klussen meid. Lijkt me echt gaaf om het kinderkamertje in te richten.
Enise je hebt een cyste en een cyste mijne is 8x7x4 dus behoorlijk groot. Het is niet slecht maar hij mag niet heel groot worden
Stel dat ie echt heel groot word nog groter dan de mijne gaan ze hem pas weghalen rond de 20 weken en dit heeftt verder geen gevaren voor moeder en baby. Maar maandag hoor ik meer
Enise; wat fijn dat de echo goed was. Mijn kindje ligt qua grootte ook altijd wat verder voor dat ik zou verwachten. Een nieuwe echo over twee weken is altijd leuk. Danjo; je cyste is inderdaad redelijk groot, hopelijk wordt hij niet groter. En zoals ik me op dit moment voel: aaaaggggghhhh! Ik loop continu achter de feiten aan op het werk, het is te veel voor de halve dagen die ik nu werk waardoor ik niets fatsoenlijk af kan werken. Dat is frustrerend en ik ben zoooo verschrikkelijk moe maar door het piekeren slaap ik te weinig
meid als je het niet trekt kun je beter nog even thuis blijven hoor. Ik ga dinsdag weer aan het werk mits de gyn het goed vind. Ik heb totaal van al het rusten geen energie meer dus moet ff langzaam alles opbouwen en ben als de dood voor weer bloedverlies pfff
LizaM, mijn zus zei ook misschien is je kindje wel wat groter.. hihi, leuk dat hij/zij voorop schema loopt Als het niet gaat moet je gewoon stoppen meid. Je moet echt aan jezelf en je kindje denken..
Hey Danjo, Echt dat rode bloedverlies is gestopt, maar heb af en toe bij het afwegen wat roze.. maar dat is een paar keer per dag.. ik negeer het gewoon Heb net naar mijn huisarts gebeld voor mijn darmen. Het is niet meer uit te houden. 's avonds kan ik niet meer zitten van de pijn en nu heb ik er ook last van.. overal steken enzo Huisarts gaat mij straks terugbellen en dan hopen dat ik er iets voor kan krijgen..
Ik ben vanmorgen weer naar de verloskundige geweest (ik moest bellen van mijn vriend en moeder) urine was nog voldoende maar ze raadde wel aan om de huisarts te bellen om te vragen of ik aan de medicijnen zou mogen. De huisarts mag ik vanmiddag terug bellen.
verstandig meid en neem ff lekker rust. Enise goed zo geen aandacht meer aan besteden wel balen dat je darmen zo bezig zijn zeg
Hoi dames, Hier een groet van een wrak, heb overal pijn en voel me letterlijk bleeeegh ondanks het lekkere zonnetje. Heb slecht geslapen, en de kleine gaat flink tekeer daar binnen. Gisteren met mijn man naar de bevallingsbijeenkomst gegaan bij de kraamzorg waar we ingeschreven staan, en volgende week een themabijeenkomst over borstvoeding. Heel interessant/leerzaam. Mijn wasje is aan het draaien, heb er net 1 opgevouwen en ga nu mijn douchekastje in elkaar zetten en vervolgens op het balkon genieten van het zonnetje. Hopelijk voel ik me dan stukken beter. Sorry voor mijn geklaag dames, maar moest het ff kwijt.
Soms moet je het gewoon even van je afschrijven Roosje, hopelijk slaap je vannacht weer goed en voel je je morgen een stuk beter. Enise; rot dat je darmen zo aan het vervelen zijn. Heb je er nog iets voor gekregen? Ik heb mijn medicijnen gekregen en nu maar hopen dat ze aan gaan slaan. Morgen ga ik nog proberen te werken maar als het dan weer zo gaat als dinsdag dan stop ik er maar weer mee denk ik.
Roosje niet leuk dat je zon blegh dag heb hopelijk morgen weer beter. Lizam hoop dat de medicatie zn werk doet meid
Hier om 5 uur alweer wakker daar word je toch ook niet goed van pffff ach ja de vogels fluiten alweer en ga over een uurtje maar weer eens proberen om wat te slapen
Danjo je hebt je slaap idd erg nodig in deze tijd. Heb je nog kunnen slapen? Hier ging het vandaag op het werk niet goed. Tot nu toe met medicijnen alles er weer uit gewerkt en heb me nu weer volledig ziek gemeld. Helaas slaan de medicijnen nog niet aan dus, maar wel de bijwerkingen