langer dan een jaar bezig geweest

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Danjo, Oct 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Heel vervelend LizaM bah
    ik hoop dat het snel zn werk gaat doen.
    En goed van je dat je thuis blijft hoor meid.

hier nog 2 uurtjes kunnen slapen toen belde mannetje me wakker

2. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Vervelend zeg al die ziektes :( :( Veel beterschap LizaM en Roosje..

LizaM, ik heb Lactulose gekregen, ben er vandaag mee begonnen. Het kan na een uur al effect hebben of juist na 1 a 2 dag(en).

Vandaag heb ik late dienst, kon dus vanochtend van het zonnetje genieten in de tuin. Echt heerlijk! We kregen vandaag te horen dat onze nieuwe woning een vertraging heeft opgelopen van ca 4 weken. Zo te zien krijgen we de sleutel pas begin mei.. wel vervelend :(

3. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Enise dat is wel balen zeg.
    Maar goed dan ben je ook weer wat verder in de zwangerschap dat scheelt ook wel weer toch.

4. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Enise; hopelijk slaat het snel aan. Jammer van je huis, maar misschien ben je dan inderdaad lekker actief in die periode.

Lief dat je mannetje belde, jammer dat hij je wakker belde. Voel je je na het slapen wel wat beter?

Ik ga nu lekker in de tuin zitten met een tijdschrift. Mijn vriendin komt nog een gemakkelijk boek afgeven, mijn engelse boek wil nu niet zo.
    We zijn wel lekker aan het zieken met z'n allen. Vragen jullie je soms ook af of het daardoor komt dat het niet spontaan wilde lukken? Ik vraag me dat de laatste week wel eens af, misschien wist mijn lichaam al dat het zwaar zou worden en zorgde telkens dat het niet lukte? Of klinkt dat erg raar?

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

LizaM, ja af en toe ben ik echt een klaagmuur haha. Vanochtend was ik echt depri en zag ik het gwn niet meer zitten die pijn enzo, ik wil gwn bevallen maar uiteindelijk heb ik me op het huishouden gestort en daarna op het balkon gezeten waardoor ik me weer goed voelde.
    Goed dat je je ziek hebt gemeld meid, je gezondheid gaat nu voor! Wat vliegt de tijd joh, je bent alweer 12 weken meid.

Danjo, hopelijk heb je weer kunnen slapen. Hier ook 1 die gwn niet meer weet wat heerlijk slapen is, en als ik tot 9u in bed blijf liggen krijg ik zo een vette hoofdpijn. Net was ff op het balkon gaan zitten (met de zon tegen mijn buik, met kleren aan) en toen ik weer naar binnen kwam kreeg ik jeuk op mijn buik, toen ik keek zag ik rode vlekken. Heb meteen mijn vk gebeld om te kijken of het niks ergs was, en gelukkig zei ze nee. Ze zei als het jeukt moet je mentholgel smeren en als ik weer in het zonnetje ga zitten ff zonnecreme smeren.

Een hele levensverhaal haha.

6. kipkip

kipkip Fanatiek lid

Feb 11, 2008
    2,578
    0
    36
    Wat vervelend dat jullie je niet goed voelen. Sterkte ermee!

Maar behalve vermoeidheid in de 1e 3 maanden mag ik toch eigenlijk niet klagen. Terwijl ik toch 2 1/2 jaar op ons moppie heb moeten wachten.

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

Kipkip nog 6 daagjes meid, en al voorbereid?

8. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Klopt dames, misschien beter. Dan ben ik ook verder in mijn zwangerschap, kan ik nu tenminste lekker rustig aan doen. Maar eigenlijk zou ik toch niet klussen, laat dat lekker aan mannetje over.. denk dat we pas rond juni het huis in kunnen.. Ik geniet nu lekker van mijn zwangerschap :)

Jaa kipkip, nog 6 dagen.. hihi spannend hoor!

Roosje, mijn zus kreeg ook rode vlekken van de warmte, gister zaten we met z'n alle in de tuin. Haar benen en buik waren ineens rood geworden. Echt super, krijg een neefje erbij. Zij is dinsdag uitgerekend.

9. kipkip

kipkip Fanatiek lid

Feb 11, 2008
    2,578
    0
    36
    Ben er helemaal klaar voor maar het kleintje zal nog wel even blijven zitten. Het is nog heel beweeglijk, ik denk dat ik een fijn huisje daarbinnen heb :) Maar liever vandaag dan morgen hoor, ben nml redelijk ongeduldig!

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

Enise, geniet ze! Die rode plekken zijn weggetrokken gelukkig, dan weet ik dat voor de volgende keer NIET in de zon zitten. Owa wat leuk een neefje erbij, hopelijk heeft ze een makkelijke bevalling!

Kipkip, begrijpelijk dat je op het eind gwn geen geduld meer hebt maar ja je kleine heeft het goed daarbinnen haha.

11. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Roosje, jaa zeker leuk! Ik hoop ook op een makkelijke bevalling voor haar ;)

Vandaag hele dag aan het werk en het is lekker weer.. dan maar met pauze ff naar buiten :D

12. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ennnnnnn nog iets.. vandaag ben ik 8 weken :D HEERLIJK!

13. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    vervelend van die vlekken ik heb zonneallergie en krijg bultjes alleen van deze vroege zon niet.

Enise tijd gaat best snel he als je het zo bekijkt.

Hier eindelijk tot 9 uur kunnen slapen heerlijk ben je meteen ook een ander mens.
    Net even weer het hartje gehoord van onze uk.

Kipkip fijn dat je het eigenlijk allemaal wel vind meevallen zo op het eind.
    en geduld is een schone zaak he

14. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Danjo, heb je angelsound? Vet, maar is het verslavend? Zou het ook willen gebruiken.

15. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Nou ik moet zeggen ik heb gewoon heel veel geluk dat ik het zo vroeg hoor
    Vele horen niet eerder dan 12/14 weken wat.
    Het geeft mij wel een geruststelling vooral naar al die mk. maar het is wel zo dat je niet in de stress moet raken als je het een x niet vind

16. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja zeker een gerustelling.. zo'n ding huur je toch?

17. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Kun je kopen bij de kijkshop enise

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

Wat is er nou weer met de site? Ik zie geen avatars en ondertekeningen, jullie wel?

19. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Jan heeft per ongeluk de database verwijderd, daarom is alles weg..
    Helaas pindakaasssss haha :D

Hoe is het Roosje?

20. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Tja, dat wordt weer opnieuw instellen.

Hier een matige dag. Veel duizelig en moe. Dus maar lekker rustig aan.
    Hoe is het met jullie?
    Enise, wanneer heb je weer een echo?

Share This Page