Heerlijk vooruitzicht enise Lizam echt balen dat je je zo voelt meid dan ben je eindelijk zwanger en dan heb je om maar even bruut te zeggen een klote zwangerschap bah. Ik zit helemaal op mn wolk zelf mn collegas genieten van mn stralende lach hhahaha
Sorry dames, even klagen. Vanmorgen ben ik naar de supermarkt geweest. Ik wilde dit gisteren eigenlijk doen maar helaas voelde ik me niet zo goed. Ik moest alleen want mijn vriend is vrienden van ons helpen de opslag leeghalen. Ben ik toch weer onderuit gegaan bij de kassa De manager heeft me naar huis gebracht in onze auto. Iedere keer als ik een tijdje stil moet staan als ik al energie heb verbruikt ga ik onderuit. Zo irrirant! Ik ben nu ook redelijk hard met mijn hoofd op de vloer gekomen dus nu een goede hoofdpijn. Ik heb net echt even zitten huilen want ik wil zo graag eindelijk gaan genieten!
Liza, heel vervelend zeg. Maar is je ijzer nu al getest? En heb je die Roosvicee Ferro al geprobeerd? Heeft bij mij wel echt geholpen als ik me duizelig voelde. En je bloeddruk, is die niet veel te laag? Dan kun je even wat zoute dropjes nemen. Rustig aan hoor, laat je vriend voorlopig maar de boodschappen doen.
Hoi hoi dames, Hoe gaat ie allemaal? Danjo, die vrolijkheid spat gwn van het scherm. Echt leuk meid, geniet ervan. Enise, aha Jantje is gevallen op zijn tandje haha. Heb het weer hersteld, hopelijk was het maar 1malig. Met mij gaat het met ups en downs maar over het algemeen goed. En met jou? LizaM, das balen meid. Ik denk dat je dit toch ff moet aankaarten bij je vk, is het niet je ijzergehalte? Kipkip, 3 daagjes overtijd zie ik. Hoop dat het niet al te lang meer duurt voor je meissie, of is het nog allemaal te doen? Liefs een bolletje,
Ja, is nog wel te doen maar het wordt nu toch gewoon tijd om te bevallen. Je leeft wel erg naar een uitgerekende datum toe en als die dan voorbij gaat is iedere dag teveel. En bovendien gaat iedereen ook vanaf die datum iedere dag informeren. Alsof ik het mijn moeder niet zou laten weten als haar kleinkind er is #-o
Hahaha ik ken het van horen idd dat je letterlijk 'lastig wordt gevallen' met de vraag en en en haha. Mijn uitgerekende datum is wel 4 Juni maar ik ga uit van 18 Juni zodat ik niet teleurgesteld raak. Nou ik hoop voor je dat het gauw komt.
Ja wel verdacht rustig hahaha. Ik heb geen pasen gevierd maar wel een drukke heerlijke weekend gehad.
Stilte voor de storm? In mijn geval hopelijk een weeënstorm Gelukkig vandaag wel flink wat afleiding gehad maar voor de rest is het toch voornamelijk wachten Hoe voelen jullie je? Ik hoop dat wat beter gaat.
kipkip; nog steeds alles rustig begrijp ik. Vervelend hoor dat wachten! Fijn dat je afleiding hebt gehad. Met mij gaat het langzaam aan wat beter. Ik geef steeds minder over maar kan nog niet eten wat eigenlijk zou moeten. En dan nog aansterken. pff we hadden zondag een stukje gelopen na nog geen 10 min. was ik op en moest ik echt op een bankje zitten. Maar dat komt vast goed als ik meer kan eten.
@Kipkip, die kleine vindt het lekker daar in je warme buikje hihi.. @LizaM, echt fijn dat het wat beter gaat met jou, hoop dat het straks allemaal over gaat en je lekker kan genieten! Meiden, Heb vandaag mijn 3e echo, ben alleen erg onzeker geworden ineens. Snap het zelf ook niet.. hoop echt dat alles er nog steeds goed uit ziet..
Lizam gelukkig dat het allemaal wat beter gaat meid. het zal nu steeds wel een beetje beter gaan komt goed. En ik heb ook als ik loop etc dat ik bekaf ben ( lijk wel een oude oma als ik de trap op ben..hijg...hijg...hijg ppffff) Kipkip jou kleine vind het veelste fijn bij jou in de buik haha, maar goed kleine uk wat dacht je ervan je houd papa en mama veelste lang in spanning dus laat jezelf maar zien ik hoop dat je kleintje luisterd kipkip. Enise altijd weer spannend die echos. het komt allemaal wel goed hoor. Het was idd rustig hier maar heb een druk maar leuk weekend gehad alleen ben ik nu wel een beetje brak.
Enise; een echo is altijd spannend maar het zal vast goed komen. Hoe laat moet je? Dan zal ik duimen voor je (toch tijd zat!) Danjo; ik voel me ook net een oud mens, pff wat heb ik daar een hekel aan! Maar goed alles voor een goed doel. Moet je vandaag nog werken of heb je tijd om bij te komen van het weekend?
Haaiii daar ben ik weer Wat een geweldige echo was dat Alles zag er goed uit! Mijn kindje was zooo aan het bewegen dat je die handjes en voetjes zag.. kreeg er echt tranen van. Het hartje klopte ook heel mooi! Ik blijk toch echt 4 dagen verder te zijn, dus ga mij ook daaraan houden. Ben vandaag dan 10 weken en 1 dag zwanger. Ga mijn banner ook even veranderen
Heerlijk meid en die paar dagen kado is ook fijn. Klinkt toch weer fijner dan 9 weken en een paar dagen haha