langer dan een jaar bezig geweest

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Danjo, Oct 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Idd ik tel alweer af op naar volgende echo 14 weken en 2 dagen haha
    en zo tel je denk ik je hele zwangerschap af

2. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Enise; wat fijn dat alles weer goed was, en fijn dat je al vier dagen verder bent!

Jammer dat je moest werken, heb je morgen wel echt de tijd om van het mooie weer te genieten?

Ik heb helaas weer een slechte dag vandaag. Weinig kunnen eten overgeven nog steeds een giga hoofdpijn van het vallen zaterdag :(
    Straks snel naar bed en hopen dat morgen weer beter is.

3. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Balen lizam dat je weer een slechte dag hebt.
    Mijn zus had het bij de 2e tot 16 weken dus ik hoop dat dat bij jou ook zo is.

4. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Zojuist weer bij de acupunctuur geweest en omdat ik zo duizelig was een vriendin gevraagd om te rijden. En ik ben nu al wat minder duizelig! Volgens mij werkt het echt bij mij. Nu ga ik maandag weer, hopelijk gaat het weer goed tot die tijd.

Zijn jullie ook lekker aan het genieten van het mooie weer? Ik zit met de laptop in de tuin, heerlijk.

5. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    LizaM, doe lekker rustig aan meid!!

Dames,

Hier was iemand die een angelsound over had en 'm wilde verkopen. We hadden prive berichten naar elkaar toegestuurd. Maar door de fout van Jan zijn al mijn prive berichten dus verdwenen. Nu weet ik niet meer wie dat was. Weet 1 van jullie het? Ik dacht Bengeltje, maar zij reageert niet op mijn bericht. En is voor het laatst in 2006 online gekomen.

6. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Tis wel bengeltje maar zal ff kijken dr preciese naam

7. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Bengeltje86 maar ze ligt in het zh wat ik heb gelezen snel

Mischien een optie om hem via deze site te bestellen ik zal even zoeken voor je

8. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
  9. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Danjo,

Tnx! Ik weet dat je ze voor dat bedrag kan kopen, maar ze wilde die van haar kwijt. En is nog in goede staat, dus waarom niet :) Maar ik wacht nog even tot 12 weken en dan ga ik 'm overkopen.

10. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Ik kon hem al duidelijk vinden met 9 weken en 5 dagen
    ze is trouwens wel weer gewoon online je kunt met dr afspreken stuur hem op zodra je mijn geld heb zit je ook weer een week verder

11. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja dat is ook waar :D

12. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Je moet het ook zelf weten

Ik ga eens op zoek naar kipkip heb ff te lang niks van dr vernomen zal dr kleintje geboren zijn ???

13. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Kipkip gefeliciteerd met jullie dochter fenna verschikkelijk mooie naam staat bij ons ook op het lijsje haha.

Meiden hier ff verhaal van kipkip
    Heb niet bijgelezen maar even een kort berichtje want onze dochter huilt! Vanochtend om 08:34 bevallen van een prachtige dochter, Fenna, 3890 gram. Bevalling volgens het boekje, zal morgen meer schrijven en bijlezen.

14. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Kipkip; gefeliciteerd met jullie dochter! Wat fijn dat de bevalling goed gegaan is. Geniet lekker van haar.

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi hoi dames,

Hier ben ik weer naar een paar dagen, lekker druk geweest en vandaag ietjes depri maar dat zullen de hormonen wel zijn.

Kipkip, gefeliciteerd meissie met jullie kleine Fenna. Hoop gauw te horen hoe het is gegaan, en wens je een snelle herstel!
    All, dikke knuff

16. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    sorry heb ondertussen al bericht gehad met enise inderdaad de prive berichten waren weg

danjo hoe is het met jou ? gaat alles goed :D

17. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Kipkip, GEFELICITEERD met jullie dochter!!!

18. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Sorry dames ik ga weer eens klagen. Vanmorgen wilde mijn vriend dat ik me na weken weer eens zou wegen. Geen idee of ik al eerder verteld heb dat ik voor mijn zwangerschap al op de grens van ernstig ondergewicht/ondergewicht zat. Nu heb ik nog een BMI van 17 :(
    Zelf had ik verwacht dat ik weer wat aangekomen zou zijn. Zo'n teleurstelling!

Ook naar de supermarkt was weer niet zo lekker gegaan. Ik werd weer helemaal slap en ben snel naar de auto gegaan. Daar heb ik op mijn vriend zitten wachten en die is nu weer terug om de rest te halen. Ik wil zo graag maar mijn lichaam lijkt maar niet mee te willen werken.

19. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Als er nog meiden geinteresseerd zijn in een angelsound... ik verkoop de mijne ook!

20. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Bengeltje hier is alles super hoor :D, Hoe i shet met jou ?

Lizam het zit je echt niet mee he bah , mischien een idee om wat brinta etc te gaan etn dat zet aan en er zit veel ijzer in.
    Roosje vervelend dat je een beetje depri bent meid.

Hier alles goed heb het weekend de 2 meiden van mn zus gehad dus ik was gesloopt hahaben vanmiddag 3 uurtjes naar bed gegaan en nu gaat het wel weer.
    Straks maar eens koken heb wel zin in een gezonde prak. En morgen weer een echo ik heb dr zon zin in he.

Share This Page