Nou, toen ik vandaag thuis aankwam trof ik het foldertje van de verloskundigen, ze zou info opsturen. Er was ook info over dat onderzoek, helemaal gelezen vervolgens aan mannetje gegeven. Nadat hij hem had gelezen ging het blaadje mooi de prullenbak in Ik vroeg, nou wat vond je ervan? Nou we doen het gewoon niet
Wij hebben dezelfde discussie gehad over de nekplooimeting. Mijn vriend wilde het ook, ik niet. Uiteindelijk toch gedaan omdat hij het erg belangrijk vond. De echo was wel erg leuk hoor! Ze doen het best uitgebreid en het is onze mooiste echo foto tot nu toe. Wat betreft kosten, ik heb nog niets gezien. En volgens mij is alles oke bij ons want ik heb nog niets gehoord en dat is een heel goed teken. Ik zit ook te denken aan de grijs met zand! Grappig! Het grijs vind ik erg mooi en het zand ook, de rose is ook erg leuk maar dan moet het een meisje worden (een eventuele tweede ook), dus dat gaat het zeker niet worden. Wil jij voor fleece gaan of voor canvas? Het is vroeg maar ik ben er ondertussen (na het vele ziek zijn) toch wel van overtuigd dat het allemaal wel goed zit. En daarnaast heb ik begrepen dat je de opdracht kan intrekken als blijkt dat het niet goed is. Ik heb trouwens mijn manager vandaag gebeld dat ik toch eigenlijk wel graag weer wat wil proberen te werken maar dat ik weet dat het best snel is. We hebben goede afspraken gemaakt, hij kent me ook langer dan vandaag, en heeft me veel beperkingen gegeven. Zo mag ik maar maximaal 2 uur werken per dag, en alleen gemakkelijke werkzaamheden, opruimen, administratie bijwerken en mail lezen/beantwoorden. Nog niet mijn normale werkzaamheden. Ik ga ook maar naar 1 locatie toe, op de andere locatie is de werkdruk en omgeving veel drukker. Het is nog geen therapeutisch werken maar een afspraak tussen hem en mij. Hij was ook erg duidelijk dat ik het alleen moest doen als het me lukte. Wel erg spannend hoor om morgen weer naar het werk te gaan. Ook heb ik op deze locatie een vervelende collega die achter mijn rug om zegt dat zwangerschap geen reden is om thuis te blijven. Ze kan me soms zo'n rot gevoel geven maar daar ga ik proberen boven te staan.
Lizam wat raar dat je geen vervolg afspraak hebt voor de uitslag zo hoort het wel nl. de kosten zul je wel krijgen van je ziekenfonds dat kan ff duren ( lees kan wel een jaar duren) mannetje heeft nog steeds van de iui geen eigenrisico hoeven te betalen dat vanaf vorig jaar aug. ik ga voor een donkere wagen dit omdat we vaak door het bos wandelen etc en licht is me dan te besmettelijk en een zwarte wagen verkoopt ook veel makkelijker. Lizam mischien is werken idd wel even lekker maar probeer 3 dagen in de week te gaan dat je altijd een dag heb om te rusten
Luister naar je lichaam LizaM, als je jezelf er klaar voor voelt, moet je het vragen. En anders moet je nog ff wachten tot je je helemaal goed voelt. Nu ging ik dus gister op de site van Bugaboo kijken met mijn man, liet hem dat grijz met zand zien, vindt hij 'm niet mooi Beetje saai zegt hij haha.. hij vond rood met zwart zo leuk.. Pff, ga het echt moeilijk krijgen met hem Zwart is ook wel leuk We gaan gewoon in de winkel ff kijken Nou straks om half 4 intake met verloskundige, hoop dat ik naar het hartje mag luisteren. Wil toch ff zeker zijn hihi Dan kan ik het volgende week op werk vertellen.. Of doen ze dat nooit met intake gesprekken?
Hallo allemaal ik ben deeske danjo kent me wel ik ben 3,5 jaar bezig geweest en nu eindelijk echt zwanger van ons eerste hummeltje. Ik wil hier mee kletsen als jullie dat ook goed vinden
Deeske welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat heerlijk na zo'n lange tijd. Mag ik vragen of je hulp hebt gehad bij het zwanger worden? Heb je al een echo gehad? En hoe voel je je nu? Sorry een hoop vragen. Enise; Wat jammer dat je man de zand kleur niet leuk vindt. Rood is ook leuk, helemaal zwart zou ik zelf niet kiezen vind ik zo somber. Ik ben vanmorgen 2 uur op mijn werk geweest. Heel rustig aan gedaan, natuurlijk kwamen veel mensen vragen hoe het was, dat was op een gegeven moment wel erg druk, maar gelukkig moesten ze snel verder. Ik werk nu twee dagen en dan is het weer weekend. Dan weer twee dagen en dan hoop ik dat ik toch nog op vakantie kan (we zouden komende woensdag naar Mardid gaan met vrienden).
Deeske welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat heerlijk na zo'n lange tijd. Mag ik vragen of je hulp hebt gehad bij het zwanger worden? Heb je al een echo gehad? En hoe voel je je nu? Sorry een hoop vragen. ======= Dankje wel voor je felicitatie.... we hebben geen hulp gehad.... vlak voor ik me eerste echo kreeg op 7 april *die in me album staat* kregen me man en ik te horen dat spontaan zwanger worden voor ons een slagings percentage had van 2% en eigenlijk voor ons de enige manier om zwanger te worden icsi was... toen ik dus zei dat ik wss zwanger was zei de arts die kans is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein...... maar ik liet me niet uit het veld slaan en ging vol goede moed naar de echo....en die was positief gisteren heb ik het hartje gehoord 4mei mag ik weer terug..... hoe ik me voel geweldig maar na 5 mk's mag dat ook wel
@Klussertje, meid welkom! Wat goed dat je het hartje hebt gehoord, echt geweldig! Gezellig dat je met ons komt kletsen @LizaM, ja ik vond dat ook jammer, maar we zien wel, zwart is idd wat somber, we gaan in ieder geval voor kleur! Nou ladies, kom net van de verloskundige vandaag. Was een leuk gesprek, moest alleen een half uurtje wachten, alles was uitgelopen. Na het gesprek ging ze toch met de doptone naar het hartje luisteren, helaas kon ze het niet vinden. Ze had het ook niet zo lang geprobeerd, had ze ook gezegd ivm tijd te kort. Maar over 2 weken mag ik terugkomen, dan gaat ze opnieuw naar het hartje luisteren. Ik had eigenlijk wel verwacht dat we het zouden horen. Nu ga ik helemaal wachten met vertellen op werk, totdat ik het hartje heb gehoord. Pff, wat een onzekerheid allemaal..
@Klussertje, meid welkom! Wat goed dat je het hartje hebt gehoord, echt geweldig! Gezellig dat je met ons komt kletsen ===== ja komt ook om dat ik de naam danjo zag staan en kwam me bekent voor dus ff spieken en ja het was de danjo die ik ken dus heb me maar meteen ook hier ff aan gemeld.... het verhaal van het hartje is nog een verhaal appart maar komt er op neer dat ik bij me eigen ziekenhuis het hartje niet hoorde/zag afgelopen dinsdag.... woensdag moest ik naar een ander ziekenhuis waar ik onder behandeling ben voor me enkel maar voorheen ook voor de kinderwens. Ik had daar alleen geen afsluitend gesprek gehad dus kwam gistere me oude gyno tegen en die vroeg of ik even tijd had om het afsluit gesprek te doen ...... dus meteen het verhaal verteld dat ik zwanger ben maar dags er voor geen hartje heb kunnen vinden.... dus hij echo gemaakt en het eerste wat we hoorde was een hart ritme hij zo maak je niet meer druk de kleine doet het. maar we wilde het hartje ook zien om exact te zijn heeft de kleine 2 tellen stil gelegen zodat we het hartje konden zien
Echt prachtig! Wij hebben het hartje met de echo's altijd zien kloppen. Alleen was het vandaag niet mogelijk om met de doptone te luisteren. Maar blijkbaar gebeurd dat vaker omdat het nog te vroeg is. Dus vandaar over 2 weken nog een keer.
Deeske ( klussertje) leuk dat je je hier ook hebt gemeld wat gaaf dat jullie ook eindelijk zwanger zijn superrrrr. en ook al het hartje gehoord nou dat moet helemaal goed komen meid. Enise doen ze wel meer de eerste keer niet hoor. Hier wel maar toen kon zei hem ook niet vinden terwijl ik het thuis wel kon hahaha. Ik ben zo benieuwd naar Caruli maar ze heeft nog geen bericht achtergelaten. Roosje hoe is het met jou
Deeske wat gaaf dat het toch nog spontaan gelukt is! En helemaal super dat het hartje klopt. Enise; waarschijnlijk is er niets om je druk over te maken, toen ze bij ons luisterde kon ze het ook maar heel even laten horen omdat hij daarna weer weg was. Konden ze daar wel een echo maken? Wij kregen bij de intake weer een echo maar niet iedere verloskundige kan dat schijnbaar.
Hier hebben ze ook geen echoapp bij de vk en idd niet druk om maken vele vks luisteren pas na de 14 weken.
Ik heb trouwens vandaag voor de laatste keer de potten van MvM buiten gezet! Wat zijn die 10 weken snel gegaan. Doen jullie eigenlijk ook mee?
Ik maak me ook geen zorgen, ik wacht gewoon nog die 2 weken af. Hoop dat ze dan het hartje kan horen. Ze hebben daar geen echo app. moet de afspraken bij een echocentrum maken.
Goede morgen meiden.... weten jullie wat dit zijn kan?? gisteren avond begon ik last te krijgen onder me rechter borst en nu doet de linker gezellig mee. Elke beweging die ik maak doet zeer aan me borsten
kunnen gewoon je hormonen zijn hoor Ik moet zeggen ik heb deze zwangerschap weinig last van mn borsten gehad. als je je heel drukt maakt gewoon ff je vk bellen meid. Ik zit steeds te wachten op nieuws van caruli maar niks pff