Ohh gelukkig! Ben benieuwd wat ze gaat zeggen.. Ja Caruli heeft nog niets van haar laten horen, ben ook erg benieuwd geworden. Ze heeft wel een vervolg echo gekregen, staat in haar onderschrift, hebben ze misschien nog steeds niks gezien?
Klussertje al nieuws van je gyn?? ze zagen alleen een vruchtzak wat ik net lees volgende week weer komen
haha ik zie dat ik hier ook al besproken word ik wil me ook wel aanmelden hier omdat ik dus langer dan een jaar bezig ben geweest maar wil eerst zekerheid ben nu zo bang dat ik zwanger ben van "lucht" en als volgende week de echo wel goed is dan kom ik me hier ook melden is dat goed?
Caruli; welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop zo voor je dat je volgende week eindelijk verlost wordt van de spanning met heel goed nieuws. Gezellig dat je mee komt kletsen! Klussertje ik ben ook wel benieuwd wat je gyn gezegd heeft. Ik heb afgelopen woensdag aardig wat kunnen kopen bij de Prenatal, helaas maar 1 broek, maar dat gaat vast goed komen.
Hoi hoi dames, Ik heb het onwijs druk gehad de afgelopen dagen vandaar mijn afwezigheid, maar hier ben ik weer even. Dinsdag zijn ze vinyl in mijn keuken komen leggen, en aangezien ik in een nesteldrangsfeer zat heb ik er een grote schoonmaak aangeplakt. Gisteren wezen zwemmen met mijn man in Antwerpen en daarna uit eten geweest, ik had wat ontspanning nodig want werd echt depri de laatste tijd. Op de terugweg naar huis kreeg ik me ineens een kramp in mijn rechterbovenbeen , ik kon niet lopen niks en huilde van de pijn. Ik deed alles kruipend (letterlijk), mijn man moest me helpen met aan/uitkleden/lopen...etc (echt heel lief van hem, hij wou me naar de EHBO brengen maar ik zei nee het gaat wel over). En gelukkig ging het gisteren en gaat het vandaag stukken beter. Ook is vandaag mijn lieve mama op bezoek gekomen , we hebben er een leuke dagje van gemaakt en nu is ze weer weg pfff. Verders vertrekt mams zondag op vakantie voor 4 weken en mijn man maandag op zakenreis voor 2 weken, ben dan wel alleen. Hopelijk beval ik niet als hun er niet zijn pfff. Danjo, ik heb genoten van de feest. Was wel om 02.30u pas thuis, helemaal bekaf. geniet van je echo's meid! Enise, ik heb ook niet voor de nekplooimeting gekozen omdat alles welkom is bij ons dus een overbodig iets. Buik zal na de 20 weken enorm gaan groeien meis, dus nog ff geduld haha. LizaM, nee hij is er nog wel maar vanaf maandag niet meer. Dat wordt ff janken weer. Deeske, welkom meid en natuurlijk mag je meekletsen! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Caruli, je bent meer dan welkom meis. Hoop dat de echo volgende week goed zal zijn, ik duim voor je. Kipkip, gelukkig dat je het nu achter de rug hebt. Geniet van je meiske, niks lijkt me mooier te zijn dan moederschap! Pffff ik kan niet wachten! All, dikke knuff. Ik hoop dat ik niemand vergeten ben, zo ja mijn excuses ervoor! Maandagavond heb ik weer een afspraak bij de vk, de uitslagen van mijn dagcurve vorige keer waren trouwens goed en de ijzerr/bloeddruk/hartje van de kleine ook gelukkig. Wel ben ik weer 3kg aangekomen, dus in totaal 6kg. Ook heb ik kennis gemaakt met hele vage striemen waar ik eigenlijk een beetje om baal maar goed ik mag niet klagen zolang het kindje maar gezond is! Liefs Roosje,
hallo iedereen, Ik ben net 5 weken en wat dagen zwanger.. we hebben er heel lang op moeten wachten en waren eigenlijk al onrvuchtbaar verklaard. Mijn man z'n zwemmertjes zwemmen niet..zeg maar.. Dus met dat we de hoop hadden opgegeven, en onze doelen anders hadden gemaakt, zijn we ineens, totaal onverwacht zwanger.. Ben wel heel onzeker, super bang dat het misgaat, zelf al een paniek aanval gehad, maar heb gelukkig een hele lieve huisarts.. Ik heb de eerste echo pas met twaalf weken ofzo...dus dat duurt nog wel errug ;ang. Ik hoop dat is zo af en toe met jullie mee mag kletsen. Ben nog niet zuper fanatiek, maar af en toe steun meeleven, en meeleven en genieten met anderen vind ik wel super.
Hoopto, welkom meid en natuurlijk mag je meekletsen. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap, ondanks de onzekerheid/angst waar ik me zeer zeker in kan vinden. Probeer positief te blijven en ervan te genieten en voor je het weet zijn de andere 6 weken zo om!
ik hoop het.... kan echt niet wachten... Hebben jullie ook zo;n spanning gehad? kvind het zo onwerkelijk.. heb gelezen dat het nu 2 mm groot is, dat is echt mini.. zo kunstig dat dat straks een bibi word..
Hoopto welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat heerlijk dat het uiteindelijk toch gelukt is. Voor iedereen zijn de eerste weken heeeel erg spannend. We hebben er allemaal erg lang moet op moeten wachten en heel wat doorstaan. Wij hadden 'geluk' dat we de eerste echo met 7 weken hadden omdat we via IUI zwanger zijn geworden. Je hebt dan meer kans op een buitenbaarmoedelijke zwangerschap, vandaar dat ze dat doen. Hopelijk voel je je goed en zijn de weken zo voorbij.
Kan ik me voorstellen. Eerlijk gezegd was ik niet zenuwachtig, want met 7 weken had ik mijn eerste echo misschien dat het daarom is. Het is idd niet voor te stellen he, ik zat ook al zo te kijken bij de eerste echo van wat 6mm. Nou geniet ervan meis!
ik voel me trouwen verder prima, heb eigenlijk geen last of klachten. Ja..... misschien een betje, maar niet noemenswaardig.. ja... ik denk dat ik maar ga genieten * moet je mij nu horen.. ik denk* ik moet gewoon genieten. Het is echt zo super... kan niet wachten tot ik 12 weken ben... en iedereen heel veel geluk ... ik hoop dat bij iedereen alles goed blijft gaan...!
Dames, we hebben een Bugaboo gekocht! Met grijs en rood en de zand kleurige fleece. Helaas ging het wederom mis bij de kassa en lag ik lang uit in de winkel. Mijn vriend kon me dit keer opvangen dus ik heb mijn hoofd niet gestoten. Komende maandag moet ik weer naar de vk, we moeten het er dan maar eens over hebben want ik raak zo ongeveer de tel kwijt hoevaak het nu gebeurd is.
Caruli lijk me erg gezellie als je je komt aansluiten en snap helemaal dat je zekerheid wilt hebben maar ik duim ( heb alweer nieuwe besteld) Roosje haha poetserd tussendoor wel ontspanning zoeken is heel goed vervelend dat je zo depri bent meid. Hoopto welkom hier meid, leuk dat je je hier ook meld. Kun je niet bellen voor een eerdere echo gezien jullie ook al zo lang bezig zijn en je eigenlijk niet zwanger kon worden ?? Of ben je niet meer onder behandeling bij een gyn? Lizam kom je niet iets te kort dat je iedere keer tegen de vlakte gaat het lijk me iig ontzettend klote. Heerlijk je kinderwagen al gekocht . wij gaan met koningendag naar de babydump alles bestellen
thanks, ik kan het wel aanvragen hoor, maar mijn man vind het onzin.. Hij zegt dat ik vertrouwen moet hebben..mmm Wij hebben trouwens nooit bij de gyn gelopen, maar bij de uroloog, gezien het 'probleem' bij mijn hubby lag.. Met dat we een behandeling zouden krijgen (Mijn hubby zou geopereerd worden.. of zoiets), we hadden eigenlijk vorige week dinsdag de afspraak. Zijn we zwanger..
LizaM, balen meid. Ik zou het idd aankaarten bij je vk want het is een serieuze probleem en gevaarlijk ook nog. Danjo, ja ja pauzes zitten er zekers tussen. is het niet om te eten dan is het om mijn blaas te legen die om de haverklap vol zit door niks haha. Hoopto, gelukkig is die operatie jullie bespaard!
Hoopto kan je man vinden maar al die weken in de stress zou mij te lang zijn pff Maar goed moeten jullie samen uitkomen. Roosje dat plassen klinkt me heel bekend in de oren en euh dat eten ook haha. Ik ben het weekend ook weer veelste druk geweest mn rug is helemaal op maar goed het was wel leuk