Danjo, haha en hoe verder in de zw hoe erger. Maar het is voor het goede zeggen we dan he! Leuk dat je het gezellig hebt gehad maar nu wel ff naar je rug luisteren he!
hee.... ff een vraagje.. hebben jullie ook last gehad van hartkloppingen..? ik heb er geen pijn aan en raak er ook niet ongemakkelijk van, maar kan er niet van slapen. Heb het gevoel dat ik kilometers heb gerend.. ben ook niet druk geweest ofzo...en heb het nu al een paar dagen.. en als ik op it lees, dan heeft het waarschijnlijk wel te maken met de zwangerschap, maar wat kan ik er dan aan doen, want nu kom ik echt niet in slaap..
Hoopto, ik heb dat sinds een paar weken nu maar ik ben al verder in de zw dan jij. Wat het betekent geen idee, zolang het bij mij geen pijn doet ofzo maak ik me er ook niet druk om eerlijk gezegd. Maar als je het niet vertrouwt zou ik je ha/vk/gyn bellen voor een duidelijke antwoord op je vraag.
hoopto als je terug gaat lezen in mijn begin van de zw heb ik er mega last van gehad eigenlijk vanaf week 5 tot week 7 nu is het gelukkig weg Mijn gyn zei dat het heel goed kan je lichaam heeft nu een liter bloed extra dus moet veel harder werken Roosje aan het eind van je zwangerschap kan dit ook weer komen dus heel goed mogelijk vervelend maar het hoort erbij
Roosje ik mag niet klagen op zich heb ik gewoon niks verder geen klachten dus en tja bij iedereen is het anders mn zus zat met 42 weken gewoon nog fijn op dr fietsje en deed alles wat ze normaal ook deed
Hoopto; ik heb het ook wel gehad, en soms nog. Maar het was bij mij niet zo erg dat ik er niet van kon slapen. Ik zou gewoon even bellen als je het niet vertrouwt. Danjo; je moet uitkijken met rug die krijgt het nog zwaar te verduren! Hier net een heel stuk gewandeld met mijn vriendin en haar kleine door de bossen. Het is heerlijk weer!
Hey meiden, @Hoopto, gefeliciteerd en welkom! Het is altijd moeilijk met wachten tot de 1e echo! Geniet lekker van je zwangerschap. @LizaM, meen je niet meid! Wat erg Gelukkig was je man er net optijd bij zeg! Hihi, jij bent dus ook voor rood gegaan? Wij hebben 'm ook gekocht, rood met grijs. Maar waarom heb jij 3 kleuren? Fleece konden wij trouwens niet bestellen, dat is er helemaal uit zei ze. Eigenlijk is prenatal duur, want bij babydump was het hele kinderwagentje totaal 750 euro en bij prenatal 909 euro. Maar met die korting kwam hij ongeveer op 680 euro, maar 70 euro goedkoper. We hebben er ook een rode voetenzak en adapater bijgekocht met 20% korting. Verder gaat het wel prima, alleen ben ik de laatste tijd vaker snel moe vergeleken met eerst. Moet studeren, maar doe het met pijn en moeite. Heb geen concentratie meer
Sorry dat ik ff geen reactie meer heb gegeven..... de gyno zegt dat het dus het groeien van me borsten is.... en dat ik dus gewoon nog echt echt zwanger ben..... omdat ik bij haar geen hartje had gehoord/zien..... ze was dus blij dat ik belde met deze klacht.... ik heb haar toen ook meteen verteld van de gyno in het andere ziekenhuis en toen zei ze zo ja dat ziekenhuis heeft betere echo apperatuur dan wij dus hou er rekening mee dat ivm je overgewicht en beweeglijkheid van de kleine 4mei wederom de het hartje niet te zien is....
Caruli; welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. wij moeten nog steeds een keer meeten he meisie
Dit is gek. Wij kregen er een fleeceset bij omdat dat een actie is van Bugaboo omdat die 10 jaar bestaan. Dat ging met deze actie gewoon door! Maar dat jij korting hebt gekregen op de assecoires is helaal gek. Wij kregen dat namelijk niet. Zelfs niet op de aanvullende bekleding in het Canvas! We hebben net voor 5 uur zelfs nog even gebeld en zij zeggen dat het eigenlijk niet kan. Zou je misschien jou kassa bon in willen scannen? Dan kan ik morgen bellen naar het hoofdkantoor. Als je wil kun je ook scan van mijn bon krijgen voor de fleece set. Niet dat ik echt perse fleece wilde hebben maar ach toch mooi meegenomen als je de andere set een keer wil wassen. Succes met studeren!
Hey LizaM, Wat gek! Ik vond het eerlijk gezegd ook raar hoor, want op de site stond ook muv kinderwagen accessoires (staat er nog steeds). De telefoniste had dit ook aangegeven, want ik had gebeld om zeker te weten van de korting op de Bugaboo. Schoonzus geloofde het ook namelijk niet Maar toen we dus daar waren vroegen we de kosten van de voetenzak enzo, toen zei ze je krijgt daar ook korting op. Wij vonden dat natuurlijk geen probleem.. Maar helemaal vreemd is dat je op de aanvullende bekleding geen korting hebt gehad.. bonnetje heb ik niet bij me, maar zal het morgen wel even voor je scannen. Wat die fleece betreft heb ik niks gehoord, ze zei alleen dat ik daar niet naar moest kijken omdat het niet meer verkocht wordt.
Klussertje ze kunnen inwendige echos maken en dan moet het hartje echt wel te zien zijn en met goed app kunnen ze het je ook laten horen. Lizam en Enise fijn dat julie geslaagt zijn voor een wagen en idd prenatal is zeer duur zelfs met vele kortingen was ie nog duur. Enise gefeliciteerd meid Meiden ik voel mn baby sinds een aantal dagen werkelijk een ontzettend mega gevoel ik geniet helemaal en straal helaas voel je aan de buitenkant nog maar heel weinig want mannetje wil ook meegenieten
Hoi hoi dames, Hier ben ik home alone, met mijn pleegbroertje op de bank. Ik met de lappie op schoot en hij kijkend naar tekenfilms, ik voel me echt helemaal *** vandaag (denk door de afscheid van mijn mam én man, het weer en de hormonen die er een potje bovenop doen). Vanavond afspraak bij de vk staan, al heb ik geen zin om vandaag naar buiten te gaan. Enise, gefeliciteerd met je 12 weken! Danjo, ja gelukkig zijn alle zwangerschappen uniek! Geweldig gevoel is dat he die kleine voelen, nou geniet er lekker van! De mijne weet niet wat slapen/stoppen is haha. Het leukste van allemaal als mijn volle blaas als trampoline wordt gebruikt en dan nog tijdens het slapen, pffff. All, dikke knuff Liefs Roosje,
Klussertje ze kunnen inwendige echos maken en dan moet het hartje echt wel te zien zijn en met goed app kunnen ze het je ook laten horen. ====== Ik heb dag erna in een ander zieken huis een echo gehad en daar deed het hartje het wel het echo apparaat in mijn zieken huis is voor zwaardere mensen niet echt geschikt zeggen ze
Enise; wat vreemd allemaal van de Prenatal over die aanvullende bekleding zou ik graag het hoofdkantoor bellen dus als je voor mij een scan hebt van je kassabon zou dat erg fijn zijn. Ik denk dat jij met de rest dan gewoon geluk hebt gehad. En wat heerlijk dat je nu 12 weken bent!! Danjo; wat leuk dat je de baby al voelt! Daar ben ik natuurlijk wel een beetje jaloers op, maar goed voor mij gaat het ook vast snel komen. Werk jij nu weer gewoon? Roosje; ene dikke knuffel meid, die hormonen kunnen echt vervelend zijn en als je moeder en je man dan ook nog eens weggaan. Hopelijk kom je de tijd heel snel door en zijn ze snel weer terug.
enise: gefeliciteerd met je 12 weken termijn danjo: super meid dat je je beebje al voelt fijn gevoel he hoopto: gefeliciteerd meid klussertje: ja meeting idd , moeten we nog steeds een keer doen ja hier gaat het redelijk, veel last van mijn buik, misselijk ben echt al weer aan het aftellen naar vrijdag word echt gek ervan lees zoveel verschillende verhalen de een heeft hartje met 6 wk en de ander weer met 8wk nu weet ik het helemaal niet meer ben zo bang dat vrijdag 7wk nog niks te zien is dat ik dan nog geen verdere stappen durf te nemen omdat ik dan het verhaal van 8wk gelezen heb volgen jullie hem nog?