ja ik slaap ook snachts erg slecht gemiddeld maar 3 uurtjes per nacht soms 4 maar dames ik sta boven aan de lijst kan er niet iemand voor kruipen?
Het was mega gezellig maar zo vermoeiend bah dat weinig slapen breekt me wel op en uh bengeltje er moet er toch 1 de eerste zijn
zou liever eerste erop staan dan laatste Ik heb nog niks geen zekerheid jij weet iig dat je beebje het goed doet
Hey meiden, Das een mooi nieuw topic hier! Hopelijk mag ik mezelf ook nog eens komen aanmelden hier....... Jullie geniet ze dames! liefs
@Danjo,ja vermoeiend is dat he een dagje Ballorig hihihi,en vooral als je al zo moeilijk slaapt, doe vandaag maar rustig aan
dat weet ik ook wel bengeltje Derona ja zeker maar heb redelijk geslapen vannacht 7 uurtjes dus er zit verbetering in
Hey meiden hoe is het hier? Hier op zich wel goed en de moeheid lijkt vandaag iets beter te zijn. mannetje is nu lekker an het koken dus dat scheelt ook alweer Poeh maandag weer aan het werk dat zal weer ff tegen vallen na 3 weken vakantie
Ik kom me hier ook melden. Ik weet sinds maandag dat ik zwanger ben, na de eerste ICSI/PGD. Het is allemaal nog een beetje onwerkelijk. Je verlangt er zooooo naar, en als het dan eindelijk zover is, dan besef je het niet echt. Ik ben momenteel heel misselijk, ben ook thuis van men werk door de misselijkheid, maar ik heb het er voor over . groetjes, Timonneke
Lijst van de eindelijk zwangere meiden Bengeltje86 Uitgerekend 26/27 december 2008 van een jongen Derona Uitgerekend 25 Januari 2009 van een ?? Tirtilisko Uitgerekend op 12 Februari 2009 van een jongen Kipkip Uitgerekend op 8 april 2009 van een ?? Roosje83 Uitgerekend 06 Juni 2009 Danjo Uitgerekend op 23 Juni 2009 van een ?? Timonneke81 Uitgerekend op 28 juni 2009 van een ??
Ja, maar juni lijkt nog zoooooooo lang. Jij al last van kwaaltjes? En komt jouw buikje ook al naar voren?
weet ik dat het nog heel lang lijkt haha maar denk als je eenaal een goeie echo heb gehad dat het snel gaat hm mn buikje staat een foto in mn album van vorige zwangerschap nu is ie ook zo ongeveer
oh meiden hoezo zwanger we gaan vandaag na rotterdam zwemmen (tropicana) dus ik zet de wekker op 9 uur Ik slaap eindelijk goed ,maak ik man lief wakker zegt ie heb je de wekker wel een uur terug gezet grrrr nee dus Had gewoon nog een uur kunnen slapen pfffffff hahahahaha