klinkt gezellig meid maar voorlopig durf ik nog niks eerst de 1e 3 maanden afwachten en dan op naar de 26 wk dan zitten we in de veiligere fase en misschien dat ik dan wel wat durf te gaan doen ach van te voren een knuffeltje kopen doe ik wel deed ik de vorige keren ook als mascotte
Hallo lady's, Enise, nee ze hebben niks gezegd over een vroege bevalling. Denk ook niet dat het een vroegertje is, heb het gevoel dat dit weeeeeeeeeeeeeeeeeeeken gaat aanhouden. Leuk dat je nu zelf het hartje kan horen wanneer jij dat wil, maar laat het geen verslaving worden he haha en als je het hartje een keertje niet hoort niet in paniek schieten! Danjo, klopt het hoeft idd niet altijd te betekenen dat het gaat beginnen. Van mij hoeft het ook nog niet aangezien ik nog alleen ben. Nog gefeliciteerd btw! Jij krijgt al heel vroeg te horen wat het gaat worden, wel fijn. Klussertje, het blijft iets geweldigs het hartje horen. Nou meid geniet ervan en koester het. Caruli, geweldig meid dat je een mooie echo hebt gehad. Een geruststelling zal dat zijn, op naar een goede/gezonde zwangerschap. Blijf positief! All, dikke knuff Liefs Roosje,
Caruli ik ben zoooooooo blij voor jullie meid heerlijk en probeer toch te genieten al snap ik dat het nog moeilijk is. Roosje nee laat de kleine nog maar even wachten haha eerst moet iedereen weer terug zijn, en idd we krijgen vroeg te horen wat het word als de kleine meewerkt Ik ben bij de arbo geweest ik ga van 3 uur werken naar 2,5 uur omdat het me allemaal wel zwaar valt en eind van de week ben ik op. dus eens kijken hoe dit gaat
Caruli, ik ben ook super blij voor jullie, echt geweldig! Probeer er lekker van te genieten Je hebt zo lang gewacht op dit moment Danjo, lekker rustig aan doen meid als het niet gaat! Baby en jij gaat voor Dames, Waren jullie al wat aangekomen met 13 weken? Ik ben namelijk geen 1 gram aangekomen.. dat gaat natuurlijk wel komen, maar ben gewoon benieuwd
Ik was met 16 weken precies 1,5 kilo aangekomen Mn collega tot 26 weken 5 kilo en na de 26 weken 20 kilo erbij haha
aankomen ppfff zie er wel tegenop hoor haha heb van elke zwangerschap tot nu toe een stuk buik overgehouden bij casey was ik 8 kilo aangekomen en een hele grote toeter bij tygo 6 afgevallen maar wel een flinke buik dus ben benieuwd hoe het deze keer gaat ik heb het idee dat mijn buik nu al aan het groeien is door die fijne darmen
hallo lieve meiden hier een intens verdrietige Deeske. Mijn leven staat op zijn kop ons lief klein ukkietje is met 9 weken gestopt met leven ik heb nu provera gehad om een ongi op te wekken..... daarna hebben me man en ik besloten tot eind van dit jaar nog zelf te proberen en daarna echt aan de icsi te gaan.........
wat?? jeetje meid toch wat erg pff weet niet zo goed wat ik moet zeggen zoiets verwacht je niet meer..... een hele dikke knuffel meid en heel veel sterkte!!
Danjo, ja die mag nog even blijven zitten daar binnen. Shop ze erop los als je het weet, is altijd wel leuk om gericht te shoppen. Ik hoop dat je dan wel wat rust hebt als je minder werkt anders kan het altijd nog verminderd worden. Kijk het aan zou ik zeggen... Enise, ik ben pas vana week 24 aangekomen. In totaal nu 6kg, hoop niet dat ik nog meer bij ga komen. Heb zowiezo moeite met afvallen en er moet het nodige af na de bevalling. Klussertje, ik ben ff spraakloos meid. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verlies, en fijn dat jullie eruit zijn hoe verder nu. Knuff...
Klussertje meid ik schik ervan zeg Ik wil je heeel veel sterkte wensen en een hele dikke knuffel voor jou
Klussertje meid, ik schrik er ook helemaal van.. Wens jullie heel veel sterkte met verwerken.. ben er echt verdrietig van geworden Roosje, nou dan hoef ik voorlopig de komende weken niet op de weegschaal te staan. Gelukkig heb ik er thuis geen een.. ga altijd bij mijn moeder ff kijken
Hier naar de prenatal etc geweest we zijn gewoon bijna klaar op wat prulletjes,kleertjes,rompertjes, 1 x volleding beddengoed ,flesjes na en natuurlijk moet de babykamer nog geschilderd worden. Vandaag voor 300 aan dekens,lakens,kleertjes,beddengoed voor wagen etc kwijt maar dus nu alwel een heel eind gelukkig, straks alles in kleur halen als we weten wat het word.
Enise, maar goed ook dat je die niet hebt. Ik heb hem wel thuis en moet je zeggen dat ik hem nooit gebruik, zie het altijd als ik bij de vk ben haha. Danjo, heerlijk is dat he shoppen. Nog een weekje en dan mag je weer los maar dan gerichter dit keer. Hier wordt het ook tijd om de puntjes op de i te zetten betreft spullentjes, mijn energie neemt af met de dag.
Ik haal volgende week de rest en dan ben ik zo goed als klaar dan hoef ik alleen als het kamertje af is wat aankleding te kopen haha. ja meid je mag nu wel eens klaar zijn idd haha
Danjo, jij bent echt vroeg begonnen zeg met alles! En dan ben je bijna klaar ook Roosje, idd jij mag nu allang al klaar zijn haha, dan doet Danjo het wel goed Meiden, Gister hadden we bezoek en vertelde dat ik het hartje had gehoord met angelsound. Nu zei mijn schoonzus, want ik deed het na, dat het nog sneller moet gaan. En dat ik waarschijnlijk mijn eigen hartje heb gehoord. Werd er onrustig van. Voordat ik ging slapen heb ik geprobeerd opnieuw te luisteren en kon het helaas niet meer vinden Morgen had ik een afspraak bij de verloskundige, helaas brief gehad dat het gewijzigd moet worden. Even bellen zo.. Ging ook even op youtube kijken naar voorbeelden, daar zag ik fimpjes met de geluiden van het hartje, het gaat idd best snel.. weet alleen niet meer of die van mij toen ook zo snel ging.. pff, wat een onzekerheid zeg haha
Danjo; leuk he dat shoppen! Je bent inderdaad wel snel hoor! Maar krijg jij volgende week te horen wat het gaat worden? Ik kan het pas weten bij 20 weken maar twijfel nog. Enise; dat is nu precies de reden waarom ik hem niet heb. Hij moet inderdaad best snel gaan en het is lastig om niet je eigen hartslag te horen. Maar meid het zal vast goed gaan, je bent al zo ver. Het is gewoon lastig vinden. Ik voelde vandaag voor het eerst de baby!! Het was een soort van getrappel tegen mijn buik rechts onder mijn navel. Zoooo bijzonder, ik kreeg er de tranen van in mijn ogen! Willen jullie een 3D echo laten maken? Ook daar twijfel ik enorm aan.
Danjo, het is gwn kwestie van aankleding voor de babykamer alleen die zetje heb ik nodig haha. Hoop dat als mijn terug is me ff stimuleert. Maar het komt goed! Enise, i will meid. Hopelijk volgende week me orienteren/inkopen doen en dan inrichten. Ik zoek iets in de thema 1001 nacht maar moeilijk te vinden joh en dat werkt een beetje tegen. Dat is de nadeel van een angelsound als je snel bezorgd raakt, maar meid ga van het goede uit anders kun je je vk nog altijd lastig vallen daar zijn ze voor. LizaM, wow geweldig dat je je kleine hebt gevoeld. Heerlijk is dat he, nou geniet er maar van want vanaf nu zal het een voetbalveld zijn daarbinnen hahaha. De mijne is sinds vorige week superactief terwijl ik aan het eind zit pfff.
LizaM, wat super zeg!! Lijkt mij ook echt super gaaf Ahh ik probeer het vanavond gewoon nog een keer Komt vast wel goed ja hehe Denk niet dat ik een 3D laat maken.. want die beelden, daar hou ik niet zo van. Vindt het een beetje eng. Klinkt gek, maar ik krijg een naar gevoel als ik die beelden zo zie. Tis natuurlijk niet echt zo, maar toch haha. Beetje moeilijk te beschrijven Een gewone echo is wel prima.