langer dan een jaar bezig geweest

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    enise: in je lies kun je je eigen hartslag horen
    die gaat vrij langzaam
    en dan lekker laag zoeken naar het hartje van je kleintje
    dan zul je duidelijk verschil horen ;)

danjo: flink aan het shoppen geweest
    leuk hoor :D

wij wachten daarmee tot minimaal 26 weken

verder gaat het hier allemaal goed
    ben alweer aan het aftellen voor de volgende echo :D

2. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend Caruli, hoop dat je volgende echo ook goed is ;)
    Ik ga het vandaag nog eens proberen, denk ook dat het mijn hartslag was hihi :)

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik ben zo vroeg ivm dat ik het niet zie zitten om in de zomer volop te shoppen
    Ik krijg nu al een mega buik die in de weg zit dus over 2 a 3 mnd wil ik het niet eens meer weten hahaha.

3D laat ik niet maken heel eerlijk gezegt vind ik het niet echt super mooi sorry

Lizam super gevoel he ( jij voelt je baby al vrij hoog bij mij zit ie wel iets verder dan onder de navel.

Enise soms duurt het even voordat je het vind maar met 12 weken is het niet erg hoor om wat vaker te luisteren

4. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Begrijp het Danjo, goeie actie ;)

Ging vanochtend opnieuw zoeken naar het hartje, maar helaas weer niet kunnen vinden. Waarschijnlijk zit ie ergens heeel goed verstopt haha :D Nou ff tot maandag geduld hebben, dan gaat de verloskundige kijken. Zij hebben toch meer ervaring, ze vindt het vast gelijk :)

5. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Danjo; dan snap ik zeker goed dat je nu al een heel eind bent. Maar kun jij dan niet meer in je eigen kleding? Hoe lang al niet? Ik heb nu nog normale kleding aan (zal er zeker mee te maken hebben dat het best hoog zit bij mij), niet alle broeken kunnen meer fijn dicht maar dan een stukje elastiek erin en dan gaat het nog prima. Ik heb helaas nog maar 1 lange zwangerschapsbroek kunnen vinden die past. Volgende week maar weer eens verder zoeken want het gaat volgens mij nu niet heel lang meer duren.

Zo'n 3D echo ziet er inderdaad een beetje raar uit. Maar je kunt toch ook een pretecho laten maken die er 'normaal' uitziet? Ik weet het nog niet of ik het wil of niet.

Enise; jammer dat je hem weer niet kunt vinden. Tja het is nog een groot zwembad waarin ze liggen dus verstoppen is niet zo moeilijk. De verloskundige kan hem vast vinden en als het haar ook net lukt zal ze wel een echo maken (of kan dat bij haar niet?)

Ik heb vandaag trouwens weer een halve dag gewerkt! Nog wel erg rustig aan gedaan want wat een drukte allemaal zeg. Maar het ging goed, ga zo wel even liggen.

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik pas al vanaf 7 weken mn broeken niet meer hahaha
    wel vervelend dat je niks passend kunt vinden meid.
    Mn truitjes die eerder op mn broek vielen vallen op mn navel haha dus zo dik ben ik al
    zal van de week even nieuwe foto plaatsen

enise zoek je wel laag rondom je schaambot???

Lizam doe wel lekker rustig aan hoor meid met werken

Hier niet veel gevonden in mn urine morgen weer een plasje inleveren

7. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha Danjo, bij jou groeit het echt goed ;) Ik had alleen maar daar bij mijn schaambot gezocht. Maar vandaag wat meer naar boven, dacht misschien zit het daar ergens. Maar nee hoor.. morgen weer een dag ;)

LizaM, helaas hebben zij geen echo apparatuur. Moet dan naar zo'n echo centrum..
    Wat super dat het beter gaat, hoever ben jij nu precies??

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik weet niet wat je gebruikt maar babyolie is zeer vet en daar lukt het vaak beter mee
    Met creme etc wou het bij mij ook moeilijk

9. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Via de site kreeg ik er gratis gel bij, die gebruik ik. Moet toch goed zijn?

10. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Die gel zou idd goed moeten zijn.
    We kregen vandaag trouwens bericht dat onze Bugaboo al binnen is! Dat is wel heeeel snel zeg.

Ik ben 17 weken en 5 dagen, gaat snel he!

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik gebruik olie dat werkt het beste en ben ook niet zuinig met de olie haha

Dat is idd snel lizam maar wel leuk

Enise als je wilt weten hoever lizam is gewoon een week bij mijn banner optellen haha

12. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Tja, ik zal eens een nieuwe banner plaatsen, geen idee waarom de vorige nu weer weg is, ik heb het ondertussen al drie keer gedaan.

13. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Daar is die weer!

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Komt omdat er weer wat fout was gegaan op de site lizam

Oh meiden ik word met de dag nieuwsgieriger haha dat het maar snel maandag is ( maar hou er ook rekening mee dat het niet te zien is) als we het daar niet zien dan ga ik even bellen voor een geslachtsbepaling

15. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Nou wat denken jullie?? Ik heb vanochtend waarschijnlijk het hartje gehoord. Nou kan denk ik niet missen hoor dit keer.. hij ging zo snel haha, wel in de verte, moest een beetje drukken op m'n buik en headset, maar ik hoorde het!!

Ik had ff gegoogled, daar las ik dat je het met een volle blaas beter kon vinden. Dus ik heb dat gedaan :D Kreeg wel pijn bij het drukken want logisch, met zo'n volle blaas hihi :D Ik ben weer happyyy :D :D Vond hem trouwens helemaal in het midden en dan een beetje onderin..

LizaM, wat snel zeg! Die van ons moet eind mei komen, ben benieuwd :D :D En idd, je bent echt ver meid, spannend, je 20 wkn echo komt ook dichterbij..

Danjo, nog een paar daagjes meid, echt leuk!!

Hebben jullie trouwens een voorgevoel over wat het gaat worden? Ik denk een jongen, kan er natuurlijk dik naast zitten haha, maar tis leuk om dat nu te zeggen. Dan kan je straks weten of je gelijk had :D

16. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Danjo; hopelijk voor je kunnen ze het maandag zien, dan kun je de rest ook shoppen. Had trouwens nog in je fotoalbum gekeken en jouw 12 weken buik is echt al een stuk dikker dan die van mijn nu! Maar ik moet ook zeggen dat iedereen zegt dat het bij mij 'achter' lijkt te blijven bij mij. Zelfs bij de prenatal dachten ze dat ik zo'n 5 weken minder ver was.
    Ga jij niet voor een 20 weken echo? Daar vragen ze dat bij ons, ik weet niet of ik verder kan vragen voor een geslachtsbepaling. Ik heb nog 20 dagen om te twijfelen of ik nu wil weten wat het gaat worden of niet ;)

Enise; wat fijn dat je het hartje gehoord hebt! Toen de verloskundige bij mij luisterde moest ze ook wat harder drukken.
    Ik heb zelf het gevoel dat het een jongetje gaat worden. En twee mensen meer hebben dat tegen mij gezegd.
    Hebben jullie een voorkeur? In mijn ogen mag dat namelijk best als je uiteindelijk maar blij bent met wat je krijgt. De ene keer hoop ik op een jongetje en de andere keer weer op een meisje, beide hebben extra leuke dingen!

ZIjn jullie trouwens getrouwd? Wij namelijk niet en willen ook niet gaan trouwen. Voor ons heeft dat geen meerwaarde. Maar nu moesten we dus kiezen tussen welke achternaam we het kindje wilde geven. Ik heb niet echt (zachtjes uitgedrukt) een goede band met mijn schoonouders, en daarbij komt dat ik de laatste ben in NL met mijn achternaam. Dus eigenlijk wilde ik het heeel graag dat ons kindje mijn achternaam zou krijgen. Maar mijn vriend wilde dat natuurlijk ook heel graag. Ik heb uit eindelijk toegeven en het krijgt zijn achternaam. Wel een beetje met pijn in mijn hart moet ik zeggen, het is toch altijd een wens van me geweest.

17. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    LizaM, Ik heb niet echt een voorkeur, belangrijkste voor mij is dat het kindje gezond is. Ik zal voor beide even blij zijn. Zou het alleen nu al leuk vinden om te weten wat het gaat worden zodat ik alles gericht kan kopen. Verder heb ik meisjes altijd leuk gevonden, dat meer omdat je ze leuk kan kleden enzo. Maar voor mezelf maakt het echt niks uit :D Ben al super blij dat ik zwanger mag zijn en helemaal geweldig als het gezond is :) Weet ook wel dat jij daar zo over denkt hoor ;)

Wij zijn getrouwd, dus daar hoeven wij niet aan te denken. Is het niet mogelijk om 2 achternamen te geven??? Zou leuk zijn als dat kan, jij je zin en je vriend :D

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lizam ja en dat te bedeken dat ie nu nog veel groter is haha.
    Wij krijgen ook een 20 weken echo maar maandag nog ivm mn cyste.

vervelend lizam welke achternaam
    wij gaan augustus gratis trouwen ( wij geven hier verder weinig om ) maar het is gewoon handiger en als wij niet waren getrouwd had mijn kind zeker wel de naam gekregen van mijn mannetje.

19. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Helaas dat mag niet! Zou inderdaad wel erg leuk zijn maar wel lastig voor het kindje, zeker als het een jongetje is. De man van een collega van mij heeft een dubbele achternaam en hij krijgt altijd post op mevrouw..... Schijnt echt heel lastig te zijn. Ach zo is het ook goed.

Natuurlijk ben ik super blij met wat het ook gaat worden. Zelfs al zou het niet helemaal gezond zijn, als het maar gelukkig gaat worden! Een meisje kun je inderdaad leuk aankleden, en die blijven als ze uit huis zijn vaak meer verbonden met het thuisfront, en daar kun je leuk mee shoppen enzo als ze ouder zijn. Een jongen geeft minder stress in de puberfase en zijn vaak gemakkelijker. Dus tja, beide hebben zo zijn voordelen!
    Acht wat het ook gaat worden het is heeeel erg welkom!

Denken jullie nog wel eens terug aan die moeilijke periode die we gehad hebben toen we maar niet zwanger werden? Ik op de een of andere manier de laatste weken heel erg. Het lijkt wel of ik er een afsluiting voor zoek of een verklaring ofzo, ik begrijp het zelf nog niet helemaal. Of misschien is het omdat ik dan weer even helemaal een warm gevoel krijg dat ik nu wel een kindje in mijn buik heb. Ik weet het niet, pfff ik wordt een softie van die hormonen!

20. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Hihi, ik ben benieuwd, je moet maar snel eens een foto plaatsen. Hoeveel ben je tot nu toe aangekomen? Of valt dat nog mee?
    Mag ik vragen waarom je dan de naam van je vriend had gekozen? Gewoon uit nieuwsgierigheid!
    Wij hebben alles al heel goed vast liggen met testamenten enzo omdat ik dus schoonouders heb die nogal :evil: zijn. Mocht mijn vriend komen te overlijden dan krijg ik waarschijnlijk al genoeg gezeik met ze, of ik hoor helemaal niets van ze.
    Had ik al verteld dat mijn schoonmoeder nog helemaal NIETS gezegd heeft over de zwangerschap? Ze heeft mij of mijn vriend niet eens gefeliciteerd! Raar toch? Mijn vriend was er echt helemaal onderste boven van. Ik had eerlijk gezegd niets anders verwacht :x
    En mijn schoonzus zei dat het heel positief was dat ze niets zei, bij haar eerste was ze boos geworden en zei dat ze niet zwanger had moeten worden!!!

Deel Deze Pagina