langer dan een jaar bezig geweest

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    hihi sorry meiden ik zit volgens mij nogal op de kletsstoel :oops:

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ikz al van de week wel even een foto plaatsen

wat een .........schoonma heb jij zeg bah bah achter het behang plakken dat er nog zulke mensen bestaan
    Ik vind dat ons kind zijn achternaam hoort tr dragen waarom geen idee haha
    Maar goed dat gaan we nu beide doen hahaha.

Ik denk ook veel terug aan de moeilijke periode maar heb het er verder niet echt moeilijk mee , maar kan wel huilen als ik bepaalde dingen lees die zo overeenkomen met mijn tijd toen. Gun je gewoon niemand

Nou wij gaan nu zo lekker uiteten xx

3. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Zit ik hier weer alleen midden in de nacht achter de computer?? Onze buurman is thuis gekomen van een avond stappen heeft met vrienden besloten om thuis nog even verder te gaan. Zucht, wat een irritante ... muziek!! En de baby is het er ook niet echt mee eens want die is flink aan het trappelen gegaan. Net wat gegeten want tja op zo'n tijdstip krijg ik honger als ik wakker wordt en nu is de baby weer rustig. Nu de buurman nog.
    Ik durf er niet zo goed iets van te zeggen want wij gaan hem ook vast wel eens wakker houden als de kleine straks ligt te huilen....
    Boehoe ik wil slapen ik was al zo moe :(

En tja, mijn schoonmoeder, is voor ons een belangrijke reden om niet te trouwen, die chagrijnige kop hoef ik niet naast me tijdens mijn trouwdag, dus dan maar niet. Ik kan me nu al boos maken als ze straks op kraamvisite komt en helemaal niets zegt :evil:
    Dat mens spoort gewoon echt niet.

Danjo was het uit eten lekker??

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik breek even in...
    Danjo, bij ons konden ze de geslachten zien met 16+5. Dus hoop dat jullie het ook weten maandag! Veel plezier bij de echo!
    Ik sluip weer zachtjes weg!

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    goedemorgen meiden

hoe is het met jullie?

geslacht: ik denk dat we een meisje gaan krijgen ;)

getrouwd: wij zijn al getrouwd dus dan krijgt de kleine automatisch de achternaam van mijn man.

Terug in de tijd denken:
    ja dat doe ik zeker heel vaak
    en nu nog, ik vind het nog steeds doodeng
    ik zal pas rust krijgen als de kleine gezond en wel op mijn buik ligt

volgende week naar de gyn en dan krijgen we het beleid te horen en de gedragsregels :(
    ben benieuwd
    aangezien we een groot risico hebben weer een vroeggeboorte te krijgen
    en tja daar zitten we niet meer op te wachten :(

meiden wens jullie een fijne dag
    ga zo de boodschappen doen enzo

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Caruli ik duim voor jullie

Funnyme thanks ik ben alleen bang dat de kleine eigenwijs is haha.

Lizam vervelend idd maar goed zolang dit niet weekelijks is ....
    En dat eten herken ik wel een beetje als ik snachts wakker word maar ik geef er niet aan toe
    maar jij kan het wel hebben haha
    Ik was vorige week trouwens 1,5 kilo aangekomen.

7. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Nou dit is de eerste moederdag sinds een paar jaar dat ik het er niet heel erg moeiljk mee heb. Ik heb zelfs al een cadeautje gehad een buikband met handjes erop.

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Leuk lizam wij doen nog niet aan mamadag.
    Die zijn leuk he al vind ik een buikband dus niet mooi over een truitje heen
    heb er een paar maar vind het echt niet mooi staan. zal wel aan mij liggen ben een pietlut erin

Esser waar blijf je meid????????

Meiden esser is zwangerrrrr

9. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    **Kiekeboe** ;)
    Hier ben ik dan, hahaha

Na 3 jaar eindelijk dan een posi test, en na de 1e echo een mooi kloppend hartje te hebben gezien; het is echt zo! Uiteindelijk zwanger geworden na de 2e ICSI behandeling.

Het blijft nog steeds wel onwerkelijk hoor...........Nog steeds niet te bevatten.
    Plus heb nog maar weinig kwaaltjes. Wordt wel steeds sneller moe en ervaar meer en meer dipjes op een dag zodat ik dan eigenlijk alleen nog maar in mijn bedje weg wil kruipen.
    Plus (.)(.) die mega zijn (echt al 1 cup groter) en zeer doen en super gevoelig zijn.
    Verder geen misselijkheid ofzo.

Hoe is het met jullie meiden?
    Hoe waren jullie eerste weken en begonnen echt de kwaaltjes? Of hebben jullie tot nu aan toe nog steeds niet echt?
    liefs

10. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Esser,

Welkom hier :D Spreek je al in het andere topic hihi :D Gezellig dat je hier ook komt kletsen.. ik heb zelf tot nu toe zelfs heel weinig klachten gehad. Alleen wat vermoeidheid en verder helemaal niets.. nog steeds hetzelfde ;)

LizaM, meid ik denk er bijna niet meer aan. We staan er soms wel bij stil en denken even terug en bedanken God voor deze momenten, want hier konden we alleen over dromen. En nu is het werkelijkheid. Wij zien die periode als een beproeving en deze periode als een beloning, zoek er dus geen reden achter :)

Meiden,

Van het weekend waren we met alle fam. bij elkaar. Ook was er een ander fam. bij en zij hebben een dochter met syndroom van down. Dat meisje heeft tot nu toe bij alle zwangeren geraden wat ze gaan krijgen en ze heeft er nooit naast gezeten :D En tegen mij heeft ze gezegd dat we een meisje gaan krijgen :D :D Echt leuk! Terwijl ik echt een jongensgevoel had en de rest van de fam. ook. Hou me er natuurlijk niet aan vast, maar wel leuk om zo te horen. We gaan over een tijd merken of ze gelijk heeft ;) Kunnen we met z'n allen wachten.

Vanmiddag naar de VK, we gaan naar het hartje luisteren. Ff formeel hihi :D :D

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    danjo: veel succes vandaag met de echo
    enise: jij ook veel succes en plezier bij de vk

esser: welkom hier meid
    super dat de echo goed was :D

hier gaat het goed
    mijn buik begint flink uit te zetten
    kan echt haast niet naar de wc :( :oops:
    echt erg...
    hier nog tot vrijdag en dan weer een echo
    ben zo benieuwd of alles nog goed is...
    verder zo even boodschappen doen en daarna de kleine uit school halen
    eten en dan weer terug..

hoe is het met jullie buikjes?
    ik zal zo eens kijken of ik een foto kan plaatsen ;)

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    heey meidn

Caruli vervelend is dat he had ik in het begin heel erg last van.

Meiden ons ukkie is mega eigenwijs en had de benen gekruist en de navelstreng lag tussen de benen.
    het goeie nieuws is vanmiddag een pret met geslachts bepaling

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik kan het niet laten om met jullie mee te blijven lezen (het heeft hier ook 38 maanden geduurd voor ik zwanger was, en sommigen van jullie ken ik nog wel)
    Hoe laat heb je de pretecho?

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    danjo: haha leuk zo'n eigenwijs ding :D

ik heb een buikfoto geplaatst in mijn album
    echt ernstig...
    maar goed had ik bij tygo* ook en met 11 weken had ik ineens geen buik meer :)

15. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Esser; welkom hier!! Gefeliciteerd met je zwangerschap! :baby:
    Wat betreft kwaaltjes, tja, ik heb heeeel erg veel overgegeven, val nog wel eens flauw en mijn darmen lijken niet meer te werken (nu weer meer dan een week niet naar de wc geweest met medicatie :( ). Dus kwaaltjes, tja, helaas kan ik er over mee praten. Maar als ik dan mijn buik zie groeien en denk aan de rottijd die we gehad hebben ben ik het ook weer zo vergeten ;)
    Ik hoop voor je dat je je niet al te veel kwaaltjes krijgt en dan je heel erg op je rose wolk mag zitten en van elke minuut kan genieten. Na die lange tijd heb je dat wel verdient.
    Gezellig dat je mee komt kletsen hier!

Caruli: ik heb ook last van nauwelijks werkende darmen. Ik gebruik Colon Clean, dat is een natuurlijk middel dat gebruikt mag worden tijdens de zwangerschap. Je kunt het kopen bij de natuurvoedingswinkel. Ik koop altijd de naturel en doe het in de yoghurt (drinken vind ik niet lekker). Misschien een idee voor je? Je buik is inderdaad al best wel flink, maar dat kunnen zeker de darmen zijn.

Danjo; heerlijk zo'n eigenwijsje. Weet je ondertussen al meer??

Enise; nou ik ben benieuwd wie gelijk gaat krijgen!

Vandaag zei voor het eerst iemand tegen me; je krijgt een buikje! Voorheen zei iedereen dat er nog zo weinig te zien is. Maar ja ik kan dus ook echt niet naar de wc...
    Ik voel de baby ondertussen nu elke dag, oh wat geniet ik toch van ieder schopje! :D

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Jaaaaaaaa we krijgen voor 95 % een meid super he

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Super!! Nu maar rose shoppen!

18. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Danjo wat leuk!

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    super danjo
    hadden loopy en ik toch gelijk :)

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ja we zijn helemaal happy ( met een jongen ook hoor).

esser welkom leuk dat je ook hier komt kletsen en echt super hoor

caruli nog een paar dagen meid

Deel Deze Pagina