langer dan een jaar bezig geweest

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi hoi dames,

Daar ben ik weer, ben ff niet geweest. Mijn man was zaterdag teruggekomen van zijn reis, zondag op bezoek geweest en dinsdag naar de vk gegaan waarna ik meteen door werd gestuurd naar het zh. Die avond en gisteren was ik ziek en voelde ik me ***, vandaag gaat het weer stukken beter.

Ik was dinsdagochtend naar de vk gegaan waarna ik meteen naar het zh moest ivm lage HB (lees 5.5). In het zh aangekomen werd ik gecontroleerd en moest ik nogmaals bloed prikken. De uitslagen krijg ik vandaag om 16u, als die nog laag zijn dan moet ik 2 dagen achter elkaar opgenomen worden om ijzer toegediend te krijgen via infuus. Ik heb ook recept gekregen voor ijzertabletten en foliumzuur die ik vanaf dinsdagslik, wachtend op de uitslag. De gyneacoloog vond dat ik met 30 weken die pillen al moest slikken omdat mijn waarde toen al laag was, maar de vk is daar nalatig mee geweest. Nu twijfelen ze of het een bevalling in het zh wordt met alleen de vk of de gyn erbij, het laatste was meer van toepassing zei ze.

Die avond zelf had ik zo een *** bui. Ik voelde me totaal niet lekker , had een vette hoofdpijn en brandende maagzuur. Was duizelig/misselijk en mijn hart ging als een gek tekeer, verder had ik het heel erg benauwd en mijn schaambeen deed vreselijk veel pijn . Ik kon alleen maar janken, wat ik ook heb gedaan totdat ik in slaap viel. Gisteren keel/amandelontsteking dus heel de dag palt op bed gelegen, maar vandaag voel ik me weer toppie gelukkig.

Zo dat was mijn gezeik even haha.

Hoop dat het verders met jullie beter gaat!
    Danjo leuk een meisje, geniet ervan en shop ze erop los nu haha.

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Roosje wat vervelend zeg
    Nu maar hopen dat je niet hoeft opgenomen te worden en dat de ijzer/foliumzuur tabletten goed aanslaan.
    Doe het maar lekker rustig aan en laat mannetje goed voor je zorgen meid.

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ik hoop het ook want serieus heb er echt geen zin in!
    I will, jij ook take care.

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    dat snap ik in het zh liggen doe je niet voor je plezier.
    Nog een uurtje en dan weet je waar je aan toe bent meid ik duim voor je.

Ik doe altijd rustig aan zal wel moeten merk dat het toch wel zwaar begint te worden allemaal

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

Thnx schat, ik ga zo de deur uit.
    Jullie horen van me!
    En daarom met je rustig aan doen omdat het alleen maar zwaarder gaat worden, maar goed jou kennende doe je het goed!

Bye bye

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    roosje: heel veel succes meid!

danjo: hoe is het nu met je buikkie?
    al aardig aan het groeien?
    wij willen foto's zien :)

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik zal jullie beloven vanavond fotos door mannetje te laten maken
    Ik ben er zo slordig mee he ik vergeet het gewoon.
    Ik noem het al geen buikje meer maar pens haha

Roosje we duimen hoor ( heb danjo ook aan het duimen gezet haha)

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hihi dat zal toch wel meevallen
    je hebt mijn pens toch gezien in mijn album
    haha ben benieuwd hoe ik eruit zie met 17 weken :) :oops:

9. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Wat vervelend allemaal roosje! Hopelijk heb je een goede uitslag gekregen en hoef je niet opgenoemen te worden. Ik duim voor je.

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Als goed is staat er nog een foto van 12 weken of zo in mn album nou dat was al groot haha

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw

Ff snel zelf 1 gemaakt :)

12. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Roosje, meid wat vervelend allemaal. Hoop ook dat je niet opgenomen hoeft te worden en dat het goed aanslaat.

Danjo, jij hebt al een grote buik zeg! :D Ben benieuwd hoe hij zal worden als je veel verder bent hihi :D

Vandaag heb ik gebeld naar die ene kraamzorg en idd ze blijken net geen dienst te verlenen bij mijn in de buurt. Heb daarom een ander gebeld en aangemeld.. Krijg ergens volgende week een contract die ik moet tekenen. Nou ook weer geregeld :)

Vanmiddag wilde ik ff de angelsound gebruiken, kon weer het hartje niet vinden. Waarschijnlijk is dat ding echt een flutding. Wat stom zeg, kan er niet normaal gebruik van maken..

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Caruli, dank je meid.

Danjo, hahaha zelfs Danjo aan het duimen gezet wel lief hihi. Leuke pica meid en je buik is idd gegroeid, ik heb sinds mijn 33ste week geen pica genomen misschien vanavond even door mannetje laten doen.

LizaM en Enise, thnx dames.

Ik ben weer thuis gelukkig, mijn ijzergehalte was weer op pijl (lees 6.9 dus normaal). Mijn bloeddruk heeft ze gemeten en het hartje gehoord en dat was ook allemaal goed. Als het weer de verkeerde kant op zou gaan moest ik meteen terugkomen/doorverwezen worden.

Wat is het benauwd buiten joh, ik kwam echt adem tekort en dat natuurlijk icm met de hartkloppingen die ik al heb zo nu en dan ivm zw.

14. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Roosje, gelukkig is alles goed. Rust lekker uit meid.

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dankje Enise, dat ga ik zekers doen want ben door naar het zh te gaan en weer terug uitgeput nu pff.

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Gelukkig was alles goed meid.
    ja leuk een foto roosje, en hartkloppingen is niet fijn maar helaas hoort het erbij
    ik vind het niet benauwd of zo haha

Enise ik heb er werkelijk waar geen problemen mee toch maar eens die olie proberen
    zolang je je eigen hartslag wel hoort en gerommel is dat ding wel oke

17. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Hallo dames,

Kwam even kijken hoe het met jullie ging.

Roosje, wat vervelend die klachten op het laatst. Het eind is in zicht gelukkig.

Caruli: beetje laat maar onwijs gefeliciteerd met je zwangerschap. Spannende tijden, ik hoop voor jullie op een voorspoedige zwangerschap.

Hier gaat alles goed, mis het zwanger zijn niet. Zo'n klein hummeltje is toch een stuk leuker dan met een dikke buik rondsjouwen. Maar wel een druk bestaan, de hele dag staat in het teken van die kleine druktemaker. Zo druk als ze in mijn buik was is ze nu ook! Eentje met temperament zeg maar :)

Voor jullie allemaal uiteraard ook een voorspoedige zwangerschap gewenst.
    Geniet er lekker van!

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

Danjo, zodra manlief thuis is zal ik hem vragen en dan plaatsen hier. Ja dat zei die gyn ook dat die hartkloppingen erbij horen, nou die nemen we ook maar voor lief dan.

Kipkip, je kleine is al een maandje alweer zo wat gaat de tijd snel zeg. Geloof het best dat het drukker is nu en dat dat leuker is dan zwanger zijn, het is levendiger lijkt mij. De eindklachten zijn idd niet leuk maar wel een teken dat het bijna zover is en daar kijken we allen naar uit uiteindelijk.

19. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Kipkip, wat super dat alles goed gaat.. geniet lekker van je kleine, kan me wel voorstellen dat je de zwangerschap niet mist, zo'n kleine laat je alles vergeten ;)

@Danjo, ik hoor gerommel en mijn eigen hartslag kan ik ook vinden. Maar die van de kleine niet.. echt heel vreemd, maandag had de vk het in 1 sec gevonden.. misschien is ie te druk of ligt de placenta voor ofzo.. maar goed, probeer het nog wel eens een keertje :D

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik hoop dat je hem snel kan vinden de doptone beetje in je buik druken en ronde bewegingen maken
    Ik zeg ook maar wat ik hoop dat je hem snel kan vinden meid.

Kipkip leuk dat je hier weer even komt wat gaat de tijd snel ik ben blij dat je meid het goed maakt

Deel Deze Pagina