langer dan een jaar bezig geweest

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dank je meid. Ja klopt mijn buik is niet ingedaald maar de kleine ligt al tussen mijn bekken en klaar voor de start. Het is nog wel uit te houden tot nu toe, en heb toch liever totdat mams terug is over 12 dagen.

Ik ga slechts de plinten verfen dus niet echt grote werk en met een kapje voor mijn mond en met ramen open en grote pauzes tussen, dus komt goed

2. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Roosje, mooie buik meid! Echt spannend, nog eventjes en het is zover. Ben je bang voor de bevalling? Ik wil er zelf niet aan denken, vindt het best eng namelijk.

Caruli, echt super dat je het hartje al snel hebt gevonden ;)

Ik kan ook alweer 2 dagen het hartje vinden.. hihi ben weer helemaal blij :D

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Roosje mooi buikje hoor
    Lachen die plinten verven ik moest onder de verwarming maar kan al niet eens meer op mn buik liggen hahaha suc6 ermee roosje.

Enise super meid dat je het hartje weer kan vinden

Lizam ik zou me er niet al te druk over maken
    Buiten is ook geen gezonde lucht gewoon een raam open zetten en als je het niet vertrouwd mond kapje om.
    Maar goed als jou mannetje het doet hangt de lucht ook overal.
    Ik heb gewoon geverft en deur dicht gedaan en raam open

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    roosje: mooie buik hoor ;)
    enise: super dat je het hartje ook weer kunt vinden

hier vanmorgen ook weer even snel geluisterd
    het blijft toch steeds mooi om te horen.

vandaag rustig dagje, casey uitschool halen en koken :)

5. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Enise en Caruli; fijn dat jullie het hartje goed kunnen vinden, is toch iedere keer weer een geruststelling.

Hier gaat het effe niet zo lekker. Ik kan nog steeds niet naar de wc, nu is het weer dag 6 en mijn buik voelt niet fijn strak en zo nu en dan flinke krampen, en ik ben super moe. Ook voel ik de baby maar af en toe, veel minder dan de afgelopen dagen, ik weet dat ik me geen zorgen moet maken maar begin toch te piekeren merk ik. De huisarts zal me terug bellen om af te spreken wat er ermee gaan doen.

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    verveld meid maar je baby hoef je met deze periode zeker niet elke dag te voelen hoor.
    Ik heb wel hoe drukker ik ben hoe minder ik de beeb voel.
    Ik hoop dat de ha een oplossing voor je heeft voor je stoelgang want dit is ook niks zo bah

7. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    LizaM; oh meid, zooo vervelend je buik. Als je 't zo leest klink het zo niet fijn, bah!

Caruli; geweldig zeg dat je zo het hartje kan horen! Kan dat vanaf 9 weken dan?
    Is zo'n angelsound ook in bruikleen? ;) hahaha

danjo, hoe is 't verders meid?

Roosje; ook een leuk buikkie hoor!

Hier gaat het best z'n gangetje. Nog steeds snel moe en nu bijna iedere dag zo'n weeig en
    misselijk gevoel rond 15.30u. Eet en drink ik wat, dan zakt het weg. Ook als ik thuis kom van het werk, dan heb ik me toch een bolle buik, alsof ik al verder zwanger ben lijkt 't dan. Verder zo'n wisseling in mijn borsten van gevoelig naar minder gevoelig en dan weer wat pijnlijk en zo weer niet...
    Lastig. Ook krijg ik weer sterk de behoefte naar de 2e echo. Zucht...nog 2 weken wachten ;)
    Volgens mij lig ik dan weer te brullen bij de arts alles het er weer goed uit ziet. Wordt stiekem toch weer wat spannend.....herkennen jullie dat van de eerste weken?
    Heb zelf het idee dat na de 2e echo (ben dan 10 weken en 2 dagen) echt de grootste last pas van mijn schouders valt.....of zeg ik nu gekke dingen?
    liefs

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nee hoor ik keek na elke echo uit esser en elke keer als je dan weer wat verder bent word het zekerder.

Hier verder alles goed.

Angelsound esser zon ding kost 40 euro dus zonde als je hem zou moeten huren bij de thuiszorg. en niet iedereen hoor het hartje bij 9 weken hoor

Roosje heb je de plinten geverft

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

Enise, dank je. Niet lang meer als ik ervan uitga dat beeb naar mama's preek heeft geluisterd en netjes op tijd komt anders wordt een lange trip vrees ik. Nee ben totaal niet bang voor de bevalling, omdat ik het niet ken. Ben eerder nieuwsgierig van wat me te wachten staat, zal niet rozekleur en manenschijn zijn haha.

Danjo, thnx meis. Ja dat zal veel geklungel zijn maar goed, dan ben ik ook even bezig. Ik ga gwn op de grond zitten als een kleermaker en verfen die handel dus nee heb nog niks geverfd. Morgen verf halen na mijn afspraak bij de vk en ook meteen kijken voor frambozenbladthee bij de Tuinen.

Caruli, dank je. Gisteren was het hier alles behalve rustige dagje, veel was weggewerkt.

LizaM, ik hoop dat je snel op je gemak gesteld kan worden. En dat het verder goed gaat met beeb.

Esser, je zegt totaal niks geks en dat hoort er allemaal bij. Ik hoop dat het een goede echo zal zijn, veel succes!

Nog 10 dagen en dan komt mijn lieve mama weer terug, van mij mag het dan pas gebeuren wel leuk voor haar als zij het ook meemaakt.
    Verder vandaag met een vette hoofdpijn/verstopte neus en vreselijke pijn aan mijn schaambeen opgestaan. Voel me blehhh en heb nergens zin in, het liefst kruip ik terug in bed maar daar vrolijk ik zekers niet van op. Ik ga denk ik zo een douche nemen en wat doen in huis want er moet nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gedaan worden. Gisteren de 1ste lading babykleren gewassen, straks de andere 2 ladingen en dan strijken en terug zetten pff.

10. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Dag dames,

Esser; heeeeel herkenbaar hoor! Nadat ik de echo rond de 12 weken had gehad kreeg ik er wel zekerheid over. Maar ja, ik was ook best wel ziek door de hormonen en dat is, hoe vervelend ook, wel een bevestiging dat het goed zit. Hoewel het niet hoeft te zijn als je niet ziek bent risico loopt op dat het fout is!

Roosje; ik duim voor je dat je kindje nog effe blijft zitten tot je mam terug is. Wil je dat ze ook echt bij de bevalling is?

Hier gisteren nog gesproken met de huisarts. Ze vond nu dat ik te vroeg gebeld heb! En toen ze vroeg waarom ik nu al belde zei ik dus dat dat moest van haar assistente! Gek word je er toch van!!
    Maar goed vandaag weer eens naar de wc geweest, joepie!! Mijn buik voelt meteen een stuk prettiger aan.
    Pff wat kan een normale stoelgang toch fijn zijn.

11. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hey meiden, thanks voor jullie berichtjes maar hier even toch dikke stress en verdriet. Moest bij thuiskomst, na het werk, naar het toilet. Niks bijzonders, maar bij het afvegen zat er wat bruin bij........... Wat voelde ik me direct kl*te Ook manlief voelde zich rot en wist niet wat hij er van moest denken.
    Kon gelukkig de verloskundige nog bellen. Hoefde niks te zijn gaf ze aan. Maar ja, gevoel zegt wat anders natuurlijk. Plus sinds 2 dagen zijn mijn (.)(.) weer helemaal terug zoals ze waren. Ook stress in mijn hoofd dus.... Nu wordt ik morgen gebeld door de praktijk dat we waars. even langs kunnen komen voor een echo. Ook het ZH bellen we morgenochtend even, want ja, we zijn daar nog niet helemaal weg...
    Nu hopen dat ik wat slaap.....
    liefs een bange en verdrietige Esser.......

12. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Esser; heb je wat kunnen slapen? Ik begrijp dat je heel erg geschrokken bent maar bruinverlies hoeft niets te betekenen, probeer daar aan te denken. Heb je al gebeld, wanneer kun je terecht? Ik duim voor je!

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    jeetje esser ik herken het ik heb het deze zwangerschap ook gehad en enise ook en hier was alles goed dus we duimen voor jou ook.

Lizam fijn dat je weer na de wc toe bent geweest zal idd een opluchting zijn geweest zeg.

Roos ik kon in kleermakershouding niet strak langs de onderkanten haha dus moet wel liggen of had ik moeten filmen je had in een deuk gelegen

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    esser: jee meid je zal wel geschrokken zijn
    hopelijk kun je snel terecht en is alles nog goed met jullie beebje [-o<

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Hier vanochtend naar de vk geweest, alles was weer goed. Hartje gehoord en de kleine zat goed bij de uitgang te wachten haha. Ook hadden ze een info-ochtend over de bevalling, was heel leerzaam. We hebben wat oefeningen gedaan en die moet ik elke dag doen om mijn baarmoedermond te versoepelen, dat belooft wat want ik was vandaag echt wat stijfjes joh. De babykleertjes zijn gewassen hier, de vluchtkoffer is klaar en nu is het wachten op de kleine.

LizaM, het is of mam of mijn man bij de bevalling maar niet beiden.

Esser, jeetje meid ik hoop dat je gisteren wat hebt kunnen slapen en dat je vandaag terecht kon voor een echo. Hou ons op de hoogte!

Danjo, ja had je misschien moeten filmen haha.

Liefs,

16. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hier ben ik!
    We hebben uitgebreid kunnen kijken en lang mogen zwaaien naar ons kindje!
    Wauw! Het is gewoon al een kindje.......hebben de voetjes en armpjes gezien, een mooi ruggegraatje........zo bijzonder!
    Hartje klopte heel erg mooi en ook mijn baarmoeder zelf zag er perfect uit qua vorm en conditie etc. Wat een opluchting....... ;)
    Mocht trouwens bij de verloskundige komen, die belde vanochtend en hadden ons er mooi tussen gepland. Zo fijn. Met het ZH heb ik telefonisch overleg gehad en deze gaven aan dat ik me echt geen zorgen hoefde te maken, verder niets.
    Gelukkig een super Vlos dus!

Thanks meiden voor jullie berichtjes!
    liefs

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

Gelukkig dat het er allemaal goed uit zag meid, en nu genieten van je kleine en niet teveel stressen want dat werkt ook averechts! Dikke knuff, liefs.

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    esser: super dat alles goed is meid :D

19. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Oh, gelukkig Esser! Mooi is dat he, om je kindje weer te zien? Ik kan niet wachten tot de 20 weken echo. Hopelijk kun je er nu weer helemaal van genieten!

20. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Esser echt super meid!!!

LizaM, spannend hoor nog een klein weekje :D

Deel Deze Pagina