langer dan een jaar bezig geweest

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Danjo, Oct 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Esser super meid

2. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Oh, ik ben stik chagrijnig mijn vriend heeft iets van mij verwassen wat ik nu juist de hele zwangerschap had kunnen dragen. Ik weet niet hoe vaak ik al gezegd heb dat dat op het fijnwasprogramma op 30 graden moet en dan LIGGEND drogen. Maar voor sommige mannen schijnt dat wel heeeel erg lastig te zijn. Grrr...

3. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohh haha meid, hier andersom.. soms verpest ik kleding van mijn man omdat ik net ff niet goed oplet.. gelukkig is hij meestal niet boos :D

Meiden,

Heb vannacht een pijn gehad zeg! Werd gewoon midden in de nacht wakker van brandende pijn in mijn liezen en heel veel steken. Het wilde maar niet overgaan, kreeg er echt tranen van.. blijkbaar is dat de bandenpijn. Gelijk in de ochtend de angelsound gebruikt, hartje was zo duidelijk te horen.. ben echt blij dat ik dat ding heb :D
    Maar waarschijnlijk ga ik die bandenpijn nog vaker krijgen.

4. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Ik meestal ook niet, het zullen wel de hormonen zijn, heb ook gewoon mijn dag niet.

Wat vervelend dat je zo'n pijn hebt gehad vannacht. Ik heb ook wel bandenpijn gehad maar niet zo heftig als jij het omschrijft. Hopelijk blijft het bij deze ene nacht. Fijn dat je naar het hartje hebt kunnen luisteren, is toch echt een geruststelling.

5. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Ik herken ook geen branderig gevoel bij bandenpijn is het geen blaasontsteking??

Oh lizam gelukkig laat ik mijn man de was niet doen want dat word ook niks hhaha maar snap dat je goed baalt

6. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hmm, wat apart.. moet volgende week naar de verloskundige, dan zal ik het wel vertellen. Ik heb het daarna niet meer gehad.. als het blaasontsteking zou zijn, zou het toch wel aanhouden?

7. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Ik merk dat ik zo'n zwangerschapslijn begin te krijgen haha.. echt grappig :D Hebben jullie dat ook?? Heel licht nog, maar erg duidelijk bij m'n schaambot.. echt apart :D

8. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    nee heb niet zon lijn
    Nou ja ik herken die pijn wel in een aanval, dat had ik ook altijd maar goed hou het even in de gaten anders ff plasje inleveren.

Hier weer veelste druk geweest in huis en nu ben ik op bah

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi bolletjes,

Hoe gaat het met jullie en de baby's? Hopelijk allemaal goed.

Hier een slechte nacht achter de rug, slecht geslapen. Pijn neemt toe en het wordt met de dag zwaarder pfff. Maar goed niet lang meer en dan ben ik verlost, geduld is een schone zaak zeggen ze.

Gisteren kleerhangertjes gehaald voor mijn kleine bij Xenos, ze hebben leuke gekleurde. Vijf stuks van hout voor maar 2.99 euro dus niet duur, zijn goedkoper dan Hema en Prenatal en veel leuker vind ik zelf. Ook nog Bio-oil en Dextro gehaald, ben nu klaar met de laatste inkopen gelukkig. De baby mag zich nu wel melden hoor...

Genoeg gebept.

Liefs Roosje,

10. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Even echo bericht

Vrijdag 20 weken echo gehad en voor zover hun kunnen zien is alles perfect met onze meid. ben weer helemaal happy.
    Wij zijn nu druk met de babykamer gisteren hebben ze er een plafond in gezet en vandaag gaan ze sauzen.

11. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    #731 Caruli, Jun 7, 2009
    Last edited: Jun 7, 2009
    roosje: succes meid met de laatste loodjes
    hopelijk gaat het nu niet te lang meer duren.

danjo: super dat alles goed is met jullie meissie
    zo te lezen al druk bezig met de babykamer :D

ik vind het hier een beetje onhandig nog
    kan nog niet goed alles vinden
    maar goed hopelijk komt het straks allemaal goed
    zodra ik hier weer mijn draai heb gevonden

12. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Nou pff ik kon eindelijk weer inloggen! Op de een of andere manier zei die telkens dat mijn wachtwoord niet klopte. Ik een nieuwe aangevraagd en gekopieerd uit mijn mail maar die klopte volgens de site ook weer niet. Nu ineens kon ik er wel weer in, vreemd hoor. En idd het is weer even wennen.

Danjo; fijn dat alles goed was! Is echt mooi he die echo! Welke kleur wordt het kamertje?

Ik voel me vandaag erg beroerd. Ben super duizelig. Toen ik naar de wc moest vanmorgen heeft mijn vriend me moeten helpen omdat ik telkens omviel.
    Daarna nog wat geslapen en daarna wilde ik weer opstaan maar toen ik op de rand van het bed zat viel ik al flauw. Ik lig nu benenden op de bank en voel me steeds zo duidzelig, beroerd en moe. Geen idee wat dit nu weer is :(

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Hier weer een *** nacht gehad, vandaag aan de poets geweest.

Caruli, dank je meid. Ik hoop het ook. Het is idd ff wennen met de nieuwe site, maar sneller is ie wel gelukkig.

Danjo, fijn dat het goed gaat met jullie meissie. Klus ze aan de babykamer!

LizaM, dat hele gedoe met de site had ik gisteren ook. Waarschijnlijk waren ze nog niet helemaal klaar vandaar dat het moeilijk ging, maar gelukkig kunnen we er nu wel op. Balen dat je je beroerd voelt, is het niet je bloeddruk/ijzer die laag is? Ik zou je vk maar ff bellen meid!

14. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Ik heb morgenvroeg toch een afspraak bij de vk dus ik heb haar vandaag niet gebeld. Gewoon rustig aan gedaan en ondertussen gaat het wel een beetje beter.
    Mijn banner kan ik trouwens niet terug plaatsen, hij geeft dan twee foutmeldingen, geen idee waarom?!

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hopelijk gaat het tegen morgen goed met je.

Geen idee, veel dingen aan de site doen het nog niet helemaal goed. Anders morgen ff proberen of die het wel doet, veel succes bij de vk!

Trusten dames!

16. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Weer helemaal wennen deze site.. tis nog echt rommelig. Maar goed, wij gaan gewoon door met babbelen :D

Danjo, wat super dat alles goed was. En zagen ze nog steeds een meisje ?? hihi :D

Roosje, nou meid, de kleine mag nu wel komen he? Kan me wel voorstellen dat je het nu een beetje gehad hebt hihi :D

LizaM, dat klinkt niet goed, zou ook even alles goed met de VK bespreken. Misschien heb je idd ergens te kort aan. Doe lekker rustig aan..

Hier gaat alles goed, volgende week donderdag heb ik mijn 20 weken echo. Echt spannend :D

17. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Lizam hier doet alles het wel gewoon je moet hem wel bij handtekening zetten je banner.
    Vervelend dat je zo duizelig was ik hoop dat het minder is nu.

Caruli ik moet ook heel erg wennen nu hoor bah.

Roosje nog even meid spannend.

Enise dat gaat snel volgende week al de 20 weken echo.

Hier weer lekkage in de badkamer daar zijn ze nu druk mee bezig wat een gezeur.
    De babykamer schiet al lekker op daar ben ik wel erg blij mee

18. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Jaa gaat echt snel!! Maar had jij nog bij je echo gezegd dat je wist wat het gaat worden? of deed je alsof, omdat je toch zeker wil zijn dat de vorige het goed heeft gezien.

19. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Aan het einde zei ik weet je zeker dat het een meid word
    zei sprak nl constant in hij vorm ( is normaal hoor) en toen ging ze dus even kijken en hoppa ze ging zo liggen met de benen wijd en ja hoor een meid.
    T was ook wel heel duidelijk te zien hoor de vorige keer maar had wel zoiets van wil wel even die bevesteging.

20. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hoi meiden
    ben ik weer even

hier alles rustig aan
    morgen naar het zh voor de combitest
    ben benieuwd
    hopelijk volgende week een goede uitslag
    dan hebben we weer 1 ding minder om ons druk over te maken he ;)

kom straks nog even kijken

fijne dag meiden

Share This Page