danjo; ze luisterd nu al goed! Die van mij wilde zijn gezichtje niet laten zien, Bij de vk geweest. Mijn bloeddruk is erg laag vandaar dat ik zo duizelig ben, volgens mij is daar weinig aan te doen. IJzer was wel gewoon goed, baby doet het goed, hartje goed, baarmoeder voelde goed. En ik ben al 4 kilo aangekomen!! Dus weer helemaal gerust gesteld. Sorry heb net bezoek gekregen dus vanavond meer!
Ik wil me ook aanmelden! Ik ben vanaf april 2006 tot feb 2009 bezig geweest om zwanger te worden! Ik ben 31 okt uitgerekend,maar krijg een keizersnee rond 16 okt Ivm crohn En morgen horen we hopelijk of we een meisje of jongen krijgen!
Enise, van mij mag het ook al komen maar ja ik heb het niet voor het zeggen he. Danjo, vind het eerlijk gezegd niet meer spannend maar vervelend gezien de klachten die toenemen. Ben benieuwd naar de babykamer straks, laat je wel een foto zien? Lekkage in de badkamer balen. Caruli, succes morgen in het ziekenhuis. LizaM, zoute drop schijnt goed tegen lage bloeddruk te helpen. Veel plezier met je bezoek. Puzzcat, welkom meid. En veel succes morgen in het ziekenhuis!
puzzcat: welkom hier meid heel veel succes morgen en ben benieuwd wat het word of hou je dat voor jezelf?
Puzzcat; welkom hier! Spannend dat je morgen te horen krijgt wat het gaat worden (als ze het kunnen zien). Lijkt me een gek idee dat je nu al de bevallingsdatum weet, maar ergens ook erg fijn. Heeft de zwangerschap veel invloed op de Crohn? Roosje; balen zeg dat alles nog rustig is bij je.
@Caluli ik ga het gelijk aan iedereen die het wil weten vertellen @lisaM De crohn is rustig voor nu en ik duim dat het rustig blijft En het is apart dat ik al weet van hoe en wat qua de bevalling,morgen hoor ik ook meer daarover
Caruli, spannend meid!!! Puzzcat, hey leuk dat je hier ook komt kletsen hihi Voor jou ook spannend wat het gaat worden, kan je lekker gericht dingen regelen voor de kleine Roosje, natuurlijk heb je het niet eigen hand LizaM, wat fijn dat het met de kleine goed gaat.. wel jammer dat er niet zo veel aan je bloeddruk gedaan kan worden. Hoop voor je dat het met de tijd beter gaat.. Hier gaat het verder prima
Heyy ladies Lizam vervelend je lage bloeddruk idd weinig aan te doen. en ons meisje luisteren hm haha we kwamen binnen en toen zei ze de vorige baby is zo eigenwijs ik dacht ik zeg niks hahaha en toen ze het ruggetje wou bekijken draaide madam zich niet om haha. Puzzcat welkom meid leuk dat je hier ook komt tikken. Roosje geduld al snap ik dat dat nu steed moeilijker word. caruli spannend de combi test. Hier is de babykamer bijna af alleen nog behangen en het halletje boven moet nog zodra het behang erop zit zal ik eens even wat fotos maken.
Leuk Danjo! Ik verheeg mij ook echt op het inrichten van het kamertje.. we moeten er alleen nog een uitkiezen.. wie weet dat we dit weekend kunnen kijken..
Hoi hoi dames, Hier nog een waggelend die jullie komt groeten. Hopelijk gaat alles goed met jullie. Hier druk aan het poetsen, dus ben wel ff zoet. Groetjes,
Ik kwam even kijken hoe het met jullie ging en of Roosje al bevallen was. Niet dus. Sterkte Roosje met de laatste loodjes, over een week ben je mama! En ik kan je vertellen dat het zo leuk is!!!
Puzzcat gefeliciteerd een boy veel meiden in oktober dus je krikt de boel weer een beetje op leuk leuk. Kipkip Leuk dat je ook weer even aan komt waaien meid Roosje mijn duimpjes draaien voor je hoor en niet teveel doen he. Hier is net neefje van mannetje weg die heeft weer 2 uurtjes geschilderd het schiet nu echt op ben helemaal happy. Van het weekend is echt alles klaar op 2 muurtjes behangen na Yippppppie
Puzzcat, wow, als dat geen duidelijke echo meer is dan weet ik het ook niet meer hoor! Geweldig nieuws! Kipkip, met jullie 3en alles goed? Aan het genieten? Danjo, foootoooo's!! Roosje, meid......wat maak jij het spannend....! Hier een avondje alleen thuis en dus lekker voor mezelf.... Pot thee en wat lekkers erbij voor mezelf. Meer meiden ook een koppie thee? liefs
Ff een update dames: Mijn vliezen zijn gebroken, de vk komt straks naar het hartje luisteren. Ik heb krampen die nog te verdragen zijn, ik ga nu ff liggen. Jullie horen nog van me. Doei!