Roosje wat een goed nieuws, tja, nu ga ik de hele dag kijken of er nog nieuws is vandaag, kom ik weer nergens aan toe haha. Nou ik duim voor je dat je je kindje al in je armen hebt als ik dit schrijf en natuurlijk dat alles voorspoedig verlopen is. Kipkip; meid hoe is het met jullie? Enise; heerlijk een avondje alleen met een kop thee. Gisteren wel een kop thee op maar helaas niet alleen we hadden zelfs bezoek. Dat was dus een beetje veel dus weer overgegeven en harde buiken. Maar nu voel ik me wel weer oke.
Roosje wat spannend meid , mischien heb je de kleine al in je armen ik hoop het voor je. Lizam vervelend weer zo beroerd zijn bah. Hier belde babydump net 3 Juli word het kamertje geleverd ben helemaal happy
Roosje, wat spannend. Ik ben ook met 40 weken en 6 dagen bevallen. Misschien heb je de kleine al wel in je armen... Hier alles goed, na 6 weken had ik het idee dat ik haar een beetje begon te begrijpen en begon ze ook te lachen. Dus helemaal goed. Nog 3 weken en dan mag ik alweer aan het werk. Voor jullie begint het allemaal nog maar er staat jullie zoveel leuks te wachten!
Danjo, welke kamertje hebben jullie besteld? Op de site van babydump heb ik 2 leuke kamertjes gezien.. LizaM, gelukkig gaat het beter met je!!
roosje: heel veel succes meid hopelijk een voorspoedige bevalling. danjo: leuk joh al een kamertje besteld esser: mooi buikje meid en over 2 dagen een combitest zie ik kun je weer even je kleintje bewonderen. lizam: fijn dat het weer wat beter gaat met je. hier barst ik van de koppijn.. net of ik gisteren zwaar dronken ben geweest zodra ik mijn hoofd beweeg heb ik het idee dat hij uit elkaar klapt hopelijk blijft het vanmiddag droog, moet nog even de stad in met de kleine fijne dag meiden
Caruli, vervelend he zo'n hoofdpijn. Had ik gister ook, gaat ook de hele dag niet weg, moet er altijd een nacht overheen slapen..
Zucht, nog geen bericht van Roosje.... Caruli; hier ook hoofdpijn, irritant he! Gelukkig heb ik een rustige dag. Hopelijk is het bij jou snel over. Danjo; wat leuk dat je kamertje al snel binnen is! Ben ook wel benieuwd welke het geworden is. Esser; ik wil graag je buikfoto zien maar ik kan het fotoalbum niet vinden (sorry niet helemaal helder vandaag). Leuk weer een echo over 2 dagen! Kipkip; over drie weken alweer werken, wat gaat het snel, veel te snel. Of heb je er juist zin in om weer aan de slag te gaan? Wat fijn dat je haar nu beter begrijpt en dat je er zo van geniet. Ik heb zin in pannekoeken! Hmmm ik ga mezelf maar eens verwennen. Het trouwens 2de boek al uit (blauw water en zomertijd) beide erg goed dus mocht iemand nog iets leuks zoeken, ze zijn spannend! Nu ga ik beginnen aan Esther Verhoef Alles te verliezen, nou ja na de pannekoeken dan!
Hey wat gaaf Danjo! Zal er prachtig uit zien Ik vind deze 2 mooi, hoop dat ze niet tegenvallen in het echt: Babykamer Optima | Babykamers | Baby-Dump Babykamer Altea | Babykamers | Baby-Dump Trouwens, wat zijn de leveringstijden van de kamers?
weet ik niet Enise maar zou wel snel gaan bestellen gemiddeld wel 6 tot 8 weken. Wij hebben hem met koningendag besteld en vandaag telefoon gehad. Wij zijn express voor een wat goedkoper kamertje gegaan gezien ze er maar 1,5 tot 2 jaar inliggen.
nee nog steeds niks gehoord.. Hier was het vannacht en vannochtend ook kei slecht nu is het wel bewolkt maar gelukkig droog
hier komt en gaat de regen steeds... maar goed ik hoef verder gelukkig toch de deur niet uit behalve casey uit school halen. die is morgen lekker vrij, dus houden we denk ik maar een pyamadag even nog uitrusten zaterdag gaan we naar de efteling en zondag moet casey afdansen voor haar diploma ben benieuwd hoe ze het gaat doen ze moet een rugnr halen en er zit echte jury hihi wel leuk voor die kids
zucht..... nog steeds geen bericht van Roosje?! Ik hoop voor haar dat het mee gevallen is en dat ze nu gewoon veelste druk is. Hier was het gisteren ook erg slecht weer maar vandaag valt het wel weer mee. Heerlijk Caruli morgen pyamadag!
Lekker toch Caruli ff niks Wij zijn zaterdag nog druk in huis en hoop dan alles wel gehad te hebben. Zondag hebben we een feesje. Lizam nee ik denk dat ze gewoon geen tijd en zin heeft om te reageren en logisch Maaaaaaaaar ben zo nieuwsgierig haha
Hey meiden, Idd nog niks van Roosje gehoord.. Denk dat als ze ook bevallen is, ze even rust nodig heeft. Weet niet of ik ook heel snel kan reageren als ik bevallen ben hihi.. Danjo, ze maken er veel langer gebruik van he, mijn nichtje sliep er tot ongeveer 3 jaar in. En aangezien wij gelijk weer voor een 2de willen gaan is het wel belangrijk dat het kamertje van goede kwaliteit is
Ik laat mn kind niet zo lang in zon bedje 2 en dan over op een groot bed. Iedereen die ik ken is het 2 jaar en dan al in een groot bed Mn nichtje zelfs 1,8 Tja als je gelijk verder wil is het sowieso al zonde want dan heb je dus eigenlijk 2 kleine bedjes nodig. Of zie ik dat verkeerd? en ons kamertje was ook meer dan 1000 euries maar gewoon sterk afgeprijst omdat ie uit de collectie gaat
Hey meiden, hoe is het hier met jullie? Wat rustiger? Ben zooooo benieuwd naar fijn nieuws van Roosje! Maar dat hebben jullie natuurlijk ook allemaal! Hier morgen om 11.25u. de combinatietest. Hopelijk alles in orde met ons kindje. Merk toch dat ik het weer wat spannend vind. Is dat gek? En, wordt dat gevoel minder naarmate de zwangerschap vordert? Of zou je daar de hele tijd wat "last" van houden? Ik ga even uitbuiken, net pannekoeken gegeten die manlief vers had gebakken. Jummie....... liefs!
Danjo, als de 2de er is, dan krijgt de eerste een groter bedje en gebruik ik dat ledikantje weer voor de 2de Mijn zus heeft het ook zo gedaan. Toen de 2de er was, kreeg de eerste een groter bedje Esser, spannend meid, hoop ook dat het allemaal goed zit!! Het is iedere keer spannend