nou ik had ook weer iets vandaag hoor enige wat nog van de babykamer klaar moest was de klamboe ophangen dus afgetekend waar die moest komen te hangen. dus vriendlief die pakt de boormaschine ik de stofzuigerslang om er bij te houden zodat ik niet hoefde te stofzuigen omdat dan alles lekker op de grond valt dus hij begon met boren dus ik zet ineens nouja helpt ook niets die stofzuiger krijg nog alles in me gezicht waarop hij ineens keihard begint te lachen en zegt ja dan moet je ook wel destofzuiger aanzetten dus ik had zoiets van grrrrr zeg dat dan eerder hahahahahahaha ik stond gewoon voor lul lol ja zegt ie na uitgelachen te zijn naar aantal minten ja zwanger he ik zo pfffffffffffffffffffffffffff kon je me het nou echt niet eerder zeggen 15 minuten later was die nog aan het lachen die rotzak
@Bengeltje hahahahaha geweldig heel herkenbaar,dat hadden mijn pa en ROelof ook een tijd terug was mijn vader ook vergeten de stofzuiger aan te zetten haha ik zou ook helemaal in een deuk hebben gelegen
Oh bengeltje die actie heb ik al zo vaak ehad hahahahaha ja lekker slim he derona Nou het was een heerlijke da maar ben wel op Maar goed zal Marjolein niet zijn als de was alwer aanstaat
Wat gezellig danjo zwemmen in rdam en idd hahaha beter een uur eerder dan later hahah Vandaag begin je weer met werken he veel succes. @Bengeltje hahaha kan gebeuren toch Wij hebben gisteren de babykamer geverft 1 muur HOPgroen en de andere gewoon wit. De overgordijnen en vitrage hangt ook al en de lamp ook nu alleen nog de meubeltjes en de kleine Mn tante nicht en haar man kwamen helpen dus was snel klaar Ik ben er mega trots op
lekker meid dat het nu klaar is nu hopen dat ook snel het kamertje komt meid. en vandaag idd weer werken pfff en een zin dat ik heb not hahaha
@tirtilisko leuk he de babykamer doen en vooral als het dan opschiet @Marjolein meis werkse vandaag,nooit leuk als je dan lekker 3 weken vakantie hebt gehad, Hier vandaag Délano weer naar school,naar lekker een weekje vakantie,maja wel weer lekker het ritme
vaak niet maar dat zien we wel hahaha Lig de laaste dagen sowieso wel wat vroeger erin. ach nu zit ik een beetje te wachten tot het half 3 is hahaha zodat ik na mn werk kan tuffen
zo heb mn werk dag goed overleeft het was erg druk ( wanneer niet ) maar het ging wel aardig nu alleen wat last van mn rug en mn voetjes haha Morgen weer om 10 uu rbeginnen
@Danjo ja dat geloof ik graag dat het altijd druk is,gelukkig zit je eerste werkdag er alweer op, tot hoelaat moet je vandaag ?
@Danjo meid ben blij dat de eerste dag goed is gegaan. Wel jammer dat je zo moe was. Nu ben je weer aan het werk he succes @KipKip is goed meid zal ik doen