Spannend Esser zal vast wel goed komen hoor. En geloof me na de 20 weken echo kun je wat meer genieten het blijft elke keer spannend die echos
esser: heel veel succes en plezier vandaag meid. danjo: oh hoe en wat en wanneer is ze bevallen? als ik bevallen ben, zorg ik wel dat ik van te voren iemands mobielnr heb kan ik een smsje sturen voor het forum en anders mijn vriendin zet een bericht neer. die heeft toen met tygo ook iedereen op de hoogte gehouden hier zo.
Verder weet ik niet hoe en wat Caruli Ik heb wel wat nummers van meiden hier dus dat scheelt weer haha. hier terug van de vk de apk was weer goed bloeddruk een beetje laag en inmiddels 6 kilo totaal aangekomen. Kleine uk was de vk aan het trappen tijdens het voelen en hartje luisteren ze vond het helemaal geweldig
Ohhh GEFELICITEERD ROOSJE!!! Wat leuk zeg, jij ook een meisje hihi echt super! Geniet lekker van je dochtertje, daar hebben jullie zo lang op gewacht
Roosje, gefeliciteerd! Ik hoop dat je snel wat van je kan laten horen. Maar eerst maar even lekker tot rust komen. Geniet van jullie meisje. P.S. veel meisjes hier. Meer kans op een meisje als je lang bezig bent???
Roosje; gefeliciteerd met jullie meisje! Ben benieuwd naar je verhaal. Esser; hoe was de echo? Danjo; fijn dat je weer goed gekeurd bent! Wat grappig dat de kleine zo reageerde op de vk, die mijn wordt juist altijd rustig van aanrakingen op mijn buik. kipkip; ik moest daar ook aan denken ja! Maar volgens mij is de oorzaak dat het sneller een meisje wordt als het zaad al langer in de baarmoeder aanwezig is (was het niet zoiets?)
De kans bij IUI is hoger op een jongen hoor Doordat het zaad om en nabij de eisprong word terug gespoten haha. Esser en??? lizam kleintje is de laatste week erg actief hele dagen door de vk zei al dan heeft je kindje het goed
Hey meiden, hier ben ik Laat thuis van 't werk, hapje eten en samen met manlief meteen weer op pad naar mijn ouders e.d. We zijn net pas weer thuis.....! Roosje, een meid! Geweldig! Nou, de echo was geweldig! Er werd ruim de tijd genomen, dat was zo fijn. De nekplooimeting kwam uit op 1,2 mm. Helemaal netjes dus. Ons kindje lag te pitten en wat te wiebelen, maar de arts wilde meer actie zien dus was ze ons kindje aan het porren, hahaha. En bewegen we 't doen deed, jee! Alles was helemaal in orde; maagje al gevuld, navelstreng bestond uit 3 aders, kindje had een mooi neusbot, ruggengraat en ribben. Wat een plaatje. Alles was zo mooi en helder om te zien. Manlief en ik weer onder de indruk, en trots op ons kindje Nu ongeveer 4 weken wachten tot de volgende echo.... Groetjes van een Esser 'in luv'
Esser wat heerlijk dat alles weer goed was. Echt genieten he zo'n langere echo! Hier vanmorgen weer vroeg wakker. Eerst van mijn borst die pijn deed, daarna uit bed gesprongen van kramp in mijn been. Toen natuurlijk plassen en daarna een kind dat volgens mij aan de voorjaarsschoonmaak begonnen was. En nu zit ik beneden omdat ik zo'n honger had. Zucht, en ik ben zo moe!!!
haha Lizam. ik moet zeggen heb ook veel meer krampen in mn benen zeg niet leuk soms. Hier is de babykamer klaar op lampen,gordijnen,plinten na en de meubels natuurlijk. Ik zal vandaag of morgen even wt fototjes plaatsen
esser: fijn dat de nekplooi goed is gegaan. en leuk he als ze zo actief bewegen.. danjo: ben benieuwd naar de foto's lizam: balen meid van die krampen enzo ik heb ze tot nu toe nog niet gehad maar weet wel bij casey kon ik het ook af en toe uitschreeuwen van de pijn
Nog geen fotos gemaakt heb echt mn dag niet bah mn oren slaan constant dicht ben duizelig de hele dag al en ben verkouden en ontzettend duf. Ik had me vanmiddag weer wat mn ventje knijp me in keer in mn tieten en het vocht spoot eruit schok ervan haha. Nu blijven ze een beetje lekker heb ik weer dus maar cups in mn bh gedaan
Hahaha Danjo Esser, wat goed nieuws, ben blij dat alles in orde is.. Hier gaat het prima, over een paar dagen hebben wij onze 20 weken echo.. echt spannend.
hihi danjo das ook wat he.. enise: nog 3 dagen te gaan meid spannend hoor! hier ook al aan het aftellen hihi moet nog 8 dagen voor de volgende controle het kan mij niet snel genoeg gaan als het goed is krijgen we ook aankomende dagen de uitslag van de nekplooi binnen of ik word morgen gebeld.. ben benieuwd ik heb liever post
Hoi Meiden Ik wil me hier aanmelden Het is nog pril, maar na 30 maanden ben ik zwanger!!! en dat spontaan tussen de IUI behandelingen door! Waar een vakantie wel niet goed voor is..... Liefs Hanneke