balen meid dat je steeds zieker word ja maar ik zit echt te wachten totdat we de 26 weken gehaald hebben denk dat ik dan pas kan genieten ... en tja wachten duurd dan lang he
waterlelie; omdat ze de vorige keer met 26 weken bevallen is en dat kindje is overleden. Dus dit is helaas geen onbezorgde zwangerschap. Danjo; wat balen allemaal zeg! Hopelijk kom je er snel bovenop want zo is het niet echt leuk. Caruli; dadelijk gaat het ineens heel snel en heb je je 20 weken echo. Ik heb nu ook even een periode waarin het niet hard lijkt te gaan. Ik kan me voorstellen dat die 26 weken zo'n punt voor je is. Hopelijk heb je veel afleiding en ben je er ineens overheen. Enise; spannend vanavond de echo! Zie je er tegenop of heb je er gewoon zin in? Hoe laat mag je?? Ik duim voor je hoor! Het is niet echt fijn, een kindje onderweg en dan zonder werk te komen zitten. Ik heb geen slechte baan maar mijn vriend heeft het hoofd inkomen bij ons. Hij heeft vorige jaar een andere baan aangenomen en daarom wordt zijn contract nu niet verlengt. Het gaat erg slecht met zijn afdeling. Echt balen want zonder de resessie was dit niet gebeurd. Ze zijn namelijk erg tevreden over zijn werkzaamheden maar zijn functie zal ophouden als de afdeling gereorganiseerd wordt. In deze tijd iets anders zoeken is niet zo gemakkelijk. Maar helaas voor ons extra stress erbij dus.
ja is niet leuk veel misselijk en ontzettend duizelig. Mn mannetje gaat straks even floradix halen mischien wil dat wat helpen maar vrees dat het gewoon een griepje is die niet in zn geheel wil doorzetten
Lizam probeer je niet al te druk te maken he wie wilt werken kan werken ( al is het natuurlijk wel flink balen). wij hebben toen echt nog 2 mnd van onze spaarrekening moeten leven uiteindelijk wel alles van uwv weer gehad maar zijn bedrijf ging failliet dus zit net at anders.
LizaM, echt vervelend meid. Zeker nu zit je niet op zoiets te wachten. Dikke knuffel!! Ik heb er heel erg zin in, ben alleen zo zenuwachtig Komt ook denk ik doordat ik haar weer ga zien
Enise?? Ik kom net van de zwangerschaps yoga, het was gezellig. Gelukkig niet zo zweverig want dat is echt niets voor mij. Doen jullie zoiets?
nee ik heb altijd yoga gedaan. weet je tijdens je bevallen ben je de helft kwijt ach maar het is wel leuk om met zwangere mutsen te kekken toch eniseee????
Enise; ik begin me ongerust te maken?? Hopelijk heb je het te druk met andere dingen. Wat ik nog vergeten ben te zeggen; ik had me afgelopen woensdag weer eens gewogen en ik ben weer 2 kilo kwijt! Nu ben ik dus nog maar 2 kilo aangekomen. Ik verwacht zelf dat die 2 kilo van mezelf afgegaan is want mijn buik groeit wel gewoon en het schoppen wordt steeds harder. Dus de kleine uk krijgt minder ruimte en wordt sterker. Ik maak me er nog niet echt ongerust over maar fijn is het niet. Sorry voor weer mijn gezeur, ik moet het echt even van me afschrijven allemaal merk ik.
omdat dat de grens is in nederland bij sommige zh dat ze kindjes gaan helpen voor de 26 weken doen ze nog niks en als ik hier in mijn eigen zh wil bevallen zal dat vanaf 32 weken kunnen dus het liefst wil ik nog zeker 18 weken vol houden
vervelend weer afgevallen maar je kleine uk krijgt nu nog geen minder ruimte hoor het word groter en krachtiger vandaar het steeds meer voelen van de kleine enise waar blijf je nou
Hey meiden, De 20 weken echo is heel goed gegaan. Alles was in orde!! En het is nog steeds een meisje hihi.. het was een hele leuke ervaring, alleen wel een beetje anders. Het is natuurlijk geen pretecho maar kijken of de kleine compleet is.. heb ongeveer 7 leuke foto's gekregen, zal kijken of ik ze kan scannen straks Ze hebben ook erg veel moeten drukken op mijn buik om haar te laten bewegen want ze lag echt gevouwen met kopje omlaag haha.. dus ik kreeg het aardig te verduren!!
Meiden, sorry had ff geen tijd gister om online te komen.. sorry als ik jullie in spanning heb gelaten.
Geen probleem hoor enise; als alles maar goed was! Het is inderdaad geen pretecho maar kan best spannend zijn, dat vond ik tenminste. Ik heb WEEKEND!!! Joehoe, was er effe aan toe!
Enise gelukkig dat alles goed was begon hem wel even te knijpen. Hier nog steeds ziekjes al lijkt het wat beter te gaan maar ik schreeuw maar niet te hard
LizaM, vond het zeker leuk hoor, daar niet van hihi, het blijft anders Danjo, hihi sorry Meiden heb zin in morgen, dan gaan we naar babykamers kijken. We zullen er ook gelijk eentje moeten bestellen een andere keer terugkomen is geen optie, want dan hebben we het druk met verhuizen enzo.
Voelde de kleine bewegen, leg ik me hand op me buik en voelde 2 schopjes, kreeg er echt tranen van! Ben God echt dankbaar dat ik dit allemaal mag meemaken.. Echt geweldig!!