Hey meidennnnn, wat is het hier toch rustig geweest??? @Lelie, zeker weten!!! @Roosje, meid waar ben je? Laat toch wat van je horen hihi Ohh dames, wij hebben van het weekend de babykamer gekocht bij Prenatal. Er was ook een actie, hebben de maxicosi en een box erbij gekregen
Enise gefeliciteerd met je 20 weken Ja ik ben ook benieuwd waar Roosje uithangt had tirtil van de week nog een sms gedaan maar die had verder ook nog niks gehoord. Hier zo na de ha heb vreselijke last van mn rug ik hoop niet dat het een BI is want nu al geheel thuis zitten heb ik niet zon zin in. Jeetje val wel van het 1 in het ander zeg bah bah. Nu ik aan het tikken ben is mn meisje weer heel erg aan het schoppen zon heerlijk gevoel
Mooie kamer enise! Welke kleuren gaan jullie verder gebruiken qua accessoires? Die van mij worden wit, roze, rood en grijs
Leuk kamertje Enise Hier word ik zo gebeld door de fysio ( ga zo zelf terug bellen want is al meer dan een uur geleden). Met hem/haar ga ik bespreken hoe en wat verder
Dank je Caruli! Waterlelie, de muren zijn geschilderd in fuschia en wil verder ook accessoires in fuschia blijven gebruiken. Niet te veel natuurlijk, maar voor de rest weet ik het nog niet hihi
Daarom hebben wij 2 muren antraciet gedaan en we kleden het aan met rose zodat het dus idd niet te druk word
Enise; mooie kamer! En wat fijn dat je over de helft bent! Danjo; balen zeg van je rug. Ben benieuwd wat de fysio er van zegt. Je bent de laatste twee weken inderdaad even aan het sukkelen, hopelijk is dat weer snel over.
Goedemorgen meiden Hoe is het met jullie vandaag? Wij mogen straks weer naar de gyn Ben nu aan het bellen om te kijken hoelang hij nu al uitloopt
Hey Caruli, Hier gaat het goed!! Beetje moe van de verhuizing, bezig met uitpakken enzo. Helaas pas tijd om dit telkens na werk te doen.. laat slapen en niet uitslapen helaas, nog een paar dagen geduld.. Goede actie door te bellen ipv er heen gaan en daar wachten Veel succes he vandaag
Danjo; hoe gaat het vandaag met je? Wat zei de fysio? Enise; tja, het zijn even drukke tijden voor je. Hopelijk kun je weer snel rust vinden. Caruli; en hoe was het bij de gyn? Misschien een gekke vraag hoor maar er staat in je onderschrift: 'nog 25 dagen'.... maar tot wat??? Waterlelie; hoe is het met jou?
heey meiden Caruli geniet van je echo meid Enise ff lekker rust nemen meid dat verhuizen etc vreet energie Hier het is dus niet goed met mn bekken de fysio doet geen uitspraken over thuis blijven maar adviseert me wel om rust te houden. Hij zei al sik jou was zou ik contact opnemen met de arbo ( het zal er dus opneerkomen dat ik thuis moet blijven) Ik baal echt vreselijk erg want hele dagen thuis zitten is nou niet bepaald mijn ding maar goed voor mn eigen is het wel beter natuurlijk.
Balen zeg! Krijg je nu oefeningen enzo? Is anders halve dagen werken geen optie voor je? dan heb je veel meer rust en toch voel je je niet nutteloos.
Ik werk nog maar 2,5 uur en mijn werk bestaat alleen maar uit lopen tillen bukken. Ik moet donderdag weer komen en krijg idd nu oefeningen mee
Hoi hoi dames, Hier ben ik weer. Dank jullie wel voor alle felicitatie's en het meeleven, superlief van jullie. Het was idd een lange zware bevalling maar allemaal de moeite waard toen ik mijn schatje in armen ontving. Met mij gaat het stukken beter, en mijn kleine doet het goed gelukkig. Ik hoop dat het verder goed gaat met jullie zwangerschap en de kwaaltjes. En wens jullie een gemakkelijke bevalling! Ik zal gauw bijlezen. Liefs dikke knuff Roosje,