langer dan een jaar bezig geweest

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    meiden waar hangen jullie uit ???

2. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Roosje, wat een verhaal zeg!! Echt knap hoor, geniet lekker van je kleine ;)

Danjo, hier ben ik :D Alles goed??

3. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Hier ben ik! We zijn erg druk met vanalles in huis oa de kinderkamer. Pfff en dit weer is echt slopend, vinden jullie ook niet?

Roosje; wat een verhaal zeg. Raar dat ze je de 'schuld' probeert te geven dat je het tegen zou houden. Wil je daar nog op terug komen met haar? Maar wat fijn dat je meisje het zo goed doet!
    Begin jij ook al weer een beetje te herstellen?

Danjo; hoest nu met je?

En met de rest??

4. Neentje

Neentje Niet meer actief

Danjo, omdat ik mijn moeder erbij wilde hebben en meer aan haar had.

Enise, ik doe ook niks anders dan genieten van haar.

LizaM, ja en dat heb ik haar duidelijk laten merken tijdens de bevalling maar kom er zeker nog op terug met haar. Ja gelukkig wel alhoewel ze nu van die regeldagen begint te krijgen, slopende nachten etc. Herstel begint in zicht te komen.

5. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Net gesproken met iemand die net vader is geworden. De bevalling is goed gegaan maar zijn vriendin kreeg daarna een infectie, temp en hartslag zijn gevaarlijk hoog geworden. Het was schijnbaar echt een paniek onder de artsen. Ze heeft moeten vechten voor haar leven want het ging erg slecht met haar. Na ruim 4 uur was er verbetering en nu gaat het weer wat beter. Ze is nog zwak maar uit de gevarenzone. Zo'n heftig verhaal om te horen.... hij huilend aan de telefoon.
    Als ik dat hoor krijg ik toch echt de kriebels en zie ik heeeel erg op tegen de bevalling. We moeten er vanuit gaan dat iedere bevalling anders is en dit gelukkig maar zelden voorkomt.

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    lizaM: dat is schrikken zeg...
    maar hopelijk komt ze er weer bovenop.

ik heb het zelf ook meegemaakt na de bevalling van tygo...
    pfff das niet fijn en zeker voor je man niet die heel die tijd in spanning moet zitten..
    maar goed ik ben er gelukkig ook weer bovenop gekomen..

pfff wat een warmte zeg.8)
    helemaal geen zin in eten, en om iets te doen
    zit hier nog te zweten achter mijn lappie...
    de kleine is nog wakker van de warmte

weltrusten alvast meiden

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    lizam vreselijk bah

kamertje gelukkig hebben we het verf werk erop zitten blegh. morgen komt het kamertje en dan gaan we rustig aan alles inelkaar zetten, en dan doe ik elke keer wel weer wat aankleden etc

Caruli vreselijk he die warmte maar moet zeggen bij ons boven is het goed te doen gelukkig

8. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Caruli; ze zal er nu wel weer bovenop komen maar het was heel emotioneel voor ze. We zijn nog niet langs geweest omdat ze eerst wat moet aansterken.

Die hitte is inderdaad echt niet fijn, normaal kan ik er al niet zo goed tegen maar nu!

Danjo; wat fijn dat het schilderwerk klaar is! En leuk dat het kamertje morgen al komt. Onze muren zijn ook bijna klaar, moet nog hier en daar wat bijwerken. Nu nog een muur behangen en dan nog het kamertje verder schilderen en dan is dat werk voor ons ook klaar. Zou wel erg fijn zijn inderdaad!

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ja dat verven is niks helemaal niet met de hitte bah.

ik ga straks bellen hoe laat ze ong komen ben benieuwd.
    Ben gloof ik ook weer uit mn bed gevallen bah wat een tijd zeg

10. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Echt leuk dat jullie al bezig zijn met de kamer. Onze kamer komt pas eind augustus. Maar de muren en vloeren zijn al gedaan. We hoeven dus alleen op het kamertje te wachten en daarna alle spullen kopen. Heb nog steeds niks (op 2 kleding stukken na) gekocht. Wacht op de kamer, nu weet ik niet wat ik allemaal moet hebben..

LizaM, wat zal dat schrikken zijn zeg. Probeer er zelf niet aan te denken, maar natuurlijk weet je nooit wat je kan overkomen. Maar hoop dat wij allemaal een goede bevalling mogen meemaken..

Hiet gaat het verder prima, geen bijzondere zaken :D

11. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    En Danjo; hoe is het met het kamertje?! Is het zoals je gehoopt had?

Hier vrijdag naar Amsterdam geweest om er vrienden uit Londen over waren. Erg gezellig maar veelste druk voor mij. Gelukkig mocht ik een uurtje slapen op hun hotelkamer. En gisteren een stijl- en kleurenworkshop gehad met alles dames uit de familie. Was erg gezellige en leerzaam. Ik was een bijzonder type namelijk een zomertype maar dan eentje die wel aardse tinten juist heel goed kan hebben. Ook blijk ik goede lijnen te hebben in verhouding maar alles is klein en dun voor confectiekleding. Ze heeft me een of ander duur merk aan geraden. Nou dat zullen we nog wel eens zien ;)

Oh, en gisteren was ik precies 26 weken! Is toch weer een beetje een mijlpijl.
    Hoe is het met jullie??

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lizam gefeliciteerd met je 26 weken idd een mijlpaal
    Ik heb ook steeds zoiets als die 30 weken maar voorbij zijn haha.

Hier wat fotos van het kamertje moet nog wel het 1 en ander gebeuren, heb nu was aanstaan ik schok me rot hoeveel kleren we hebben haha

hm zie dat ik er nog maar 1 kan uploaden dus kijk in album haha

13. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Danjo; mooi kamertje! Zo te zien ben je echt al bijna klaar!
    Ik zie nu de 28 weken als volgende mijlpaal en dan de 32 weken (mijn collega is met 32 weken bevallen). Maar 30 weken is ook zo'n grens ja.

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Met 26 weken is het levensvatbaar maar na de 30 weken voor mn gevoel toch iets meer vandaar

15. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hey meiden,

Wat is het rustig hier. Alles okay met jullie?
    Is er hier ook een lijstje o.i.d. met afspraken of bijzonderheden van iedereen in de planning? En uitgerekende datum?
    Gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid ;)

Hier gister het bericht gekregen dat ons bestelde kamertje binnen is. Joepie! We laten het nog even opgeslagen staan (paar weekjes) want manlief is nog druk bezig met het gereed maken van het kamertje. (opruimen, verven e.d......) Zal trouwens kijken of ik een afbeelding kan plaatsen in mijn album.
    Verder hier ongeloofelijk druk op het werk, begint gewoon echt niet leuk meer te worden.....bleh... Afgelopen vrijdag terug moeten komen op mijn vrije dag en toen zelf dik 11 uur gemaakt die dag.
    Oh, wel leuk; volgens mij heb ik vandaag voor het eerst ons kindje gevoeld! Hele zachte, en lichte blubjes/plopjes. Het viel ineens op en had het nog nooit eerder gevoeld. Begon gewoon bijna te twijfelen of ik het wel echt voelde.....;) Erg apart.
    Nou, ga verder met bankhangen. Tot snel meiden.
    liefs

16. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Heb de afbeelding van het kamertje geplaatst in mijn album :)
    greetz

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    mooi kamertje esser :D

18. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Esser: Wat gaaf dat je je kindje gevoeld hebt! Dat blijft bijzonder.
    Mooi kamertje, het is volgens mij dezelfde als vrienden van ons hebben.

Vanmorgen naar de vk geweest. Buik ik goed gegroeid en ik weeg weer boven de 50 kilo!!!! Bloeddruk is ook veel beter. Ze vond wel dat ik naar de fysio moest gaan want ik heb steeds meer last van mijn rug, altijd al een zwakke plek gehad op mijn rug die nu op begint te spelen. Helaas hebben ze wel een wachtlijst van zo'n 1,5 week.

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Esser er moet wel zon lijsje zijn hier hahaha.
    leuk kamertje hoor super nu word het allemaal echt he.

Lizam balen van je rug en helemaal balen dat je ff moet wachten
    Fijn dat alles bij de vk weer goed was.

Hier mag ik morgen weer na de vk toe heb dr zin aan haha

20. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey dames,

Esser, echt een mooie kamer meid!

Hebben jullie ook last van vocht uit de tepels? Sinds een paar dagen heb ik iedere dag een vieze BH. Ik lek, maar weet niet of dat melk is of wat anders..

Deel Deze Pagina