Even klagen hoor (sorry) vanmorgen viel ik pas om 6.30 uur in slaap en toen heb ik twee uur geslapen. Net zei de buurman dat ik er erg slecht uit zie (hij bedoelt het goed maar ik stond bijna meteen met tranen in mijn ogen) Pfff dit zijn van die dagen die maar snel voorbij moeten gaan. Oh, mijn kraampakket is gisteren dus binnen gekomen. Wel een gek idee hoor met al dat verband enzo.
Pff en dat na een slechte nacht ik had het vorige week zeg mn oma kind je ziet zo wit bah werd er niet beter op. Helaas ken ik slapelose nachten en ben dan blij met zf haha blader dan alles door
Nou gelukkig was vannacht mijn mannetje weer gewoon thuis dus heb ik redelijk geslapen. Vanmorgen ging het sporten nog niet echt geweldig. Overgegeven en flauwgevallen, rustig aan vandaag dus. Die opmerkingen kunnen soms net niet fijn zijn, hoe goed mensen het ook bedoelen. Hoe is het met jullie??
Lizam vervelend dat je weer bent flauwgevallen. en nee die opmerkingen zijn soms idd niet leuk. Duizelig gelukkig gaat het hier wel beter ( lijken we periodes dat het ff mis is zeg) Blijf het raar vinden zo voel je je weken de vrouw en zo heb je echt een week dat het mis is bah. Hier alles goed maar vannacht ook weer gespookt haha. Morgen in ondertrouw
Hey meiden, Hier ook een met allemaal klachten.. Heb zooooo'n last van bandenpijn. Vannacht kon ik gewoon de hele nacht niet slapen van de pijn.. Pff, en nu aan het werk. Pijn is er nog steeds, maar gelukkig niet zo erg als vannacht. Kon toen echt niet lopen van de pijn.. ga het gewoon aankijken..
Danjo; wat je zegt is echt zo, de ene keer voel je je echt goed en de andere keer voel je je een wrak. Zo gek. Maar goed het is allemaal voor een goed doel. Als het goed is en je in ondertrouw gegaan, leuk hoor! Jullie pakken het klein aan nietwaar? Wel een jurk of gewone leuke kleding? Enise; wat vervelend die bandenpijn, je kunt er zo weinig tegen doen. Doe het inderdaad even rustig aan meid! Hier lang geslapen vanmiddag en nu voel ik me dus goed duf. Verder wel een redelijke dag vandaag.
Dames, ik ben heel erg geschrokken, ik heb net een knobbeltje in mijn borst ontdekt. Kan dat iets zijn door de zwangerschap?? Ik maak me erg ongerust.....
lizam: het kan door de hormonen komen van de zwangerschap maar toch zou ik voor de zekerheid even langs de huisarts gaan meid!
idd lizam ff langs de arts meid Gisteren dus in ondertrouw geweest de eerste stap is gezet nog 3 weekjes tot de dag. Lizam mannetje gaat wel in pak ik niet in jurk ik heb wel gekeken maar voor het kleine gezelfschap zoveel geld uitgeven vond ik echt zonde
Danjo, nogmaals gefeliciteerd meid! LizaM, ik zou ook even voor de zekerheid naar de dokter gaan. Hoeft niet perse iets te betekenen. Maar heb je wel zekerheid. Je zal vast geschrokken zijn.. Hier nog steeds last van bandenpijn.. Gisteravond toch voor de zekerheid langs de huisartsenpost geweest, maar zoals jullie al raden. Valt niks aan te doen, hoef me geen zorgen te maken. Het zijn echt de banden..
Ik heb gebeld maar ze zaten vandaag echt ramvol dus ik kan morgen pas naar de HA. Nog een nacht slecht slapen. Mijn vriend heeft een droom gehad over dat hij ons kindje alleen moest opvoeden, hij vond het lastig om met ons jongetje (ja hij droomde over een jongen) alleen naar de supermarkt te gaan. Enise; fijn dat er niets anders aan de hand is, balen dat ze er inderdaad niets mee kunnen.
De HA verwacht dat er niets aan de hand is maar kon het zo niet uitsluiten. Volgende week naar het ziekenhuis. Ze gaan dan eerst voelen en dan bepalen ze hoe ze eventueel verder onderzoek gaan doen. Op de een of andere manier ben ik er nu heel rustig en gelaten onder, ook ik denk dat er niets aan de hand is. Ik bazeer het nergens op eigenlijk maar gewoon een gevoel. Voel me verder vandaag wat minder, ovegegeven en onderuit gegaan op mijn werk. Dus ik ben al weer even thuis. Pfff iedereen natuurlijk heel bezorgt en de ene na de andere preek gehad dat ik echt thuis moet blijven.
Hoi hoi bollekes, Hoe gaat het met jullie? Lang geleden dat ik ben geweest, ik kom gewoon tijd tekort door de kleine. Heb vaak van die gebroken nachten die ik dan overdag zoveel mogelijk inhaal en dat naast mijn dagelijkse dingen kortom nog opzoek naar een vaste ritme. Wat vliegt de tijd joh als ik naar jullie banners kijk, en wat krijg ik weer de kriebels voor een 2de haha. Mijn kleine doet het gelukkig goed, ze krijgt nog steeds bv en groeit goed. Ik begin langzamerhand weer helemaal de oude te worden, soms nog last van mijn rug en bekken maar ja kan ook niet anders ik heb een bevalling achter de rug. Ik wens jullie veel succes met de laatste loodjes en vooral met dit warme/benauwde weer. Liefs knuff Roosje,
Dag dames, Wat gaat het snel hier, Danjo en Liza nog maar 13 weken! Sterkte allemaal met de zwangerschapsklachten. Een zorg minder, als je bevallen bent zijn al die klachten weg en heb je nog maar 1 klacht (zoals Roosje al zei) en dat is...slaapgebrek! Ben kapot na een paar weken werken... maar het is nog steeds zo'n geschenk!
heey meiden slapeloze nachten heb iknu al dus mn lichaam is er op voorbereid de tijd gaat idd mega snel heerlijk. Nog even mogen wij ook ons kleintje in onze armen sluiten. straks met mn vriendin trouwjurk uitzoeken voor haar spannend
Roosje; leuk om iets van je te horen! Die gebroken nachten zullen zeker niet meevallen, daarom snappen we het echt wel dat je hier wat minder vaak bent. Geniet maar lekker van je schatje! Als ik naar jouw banner kijk lijkt de tijd pas te vliegen zeg! Over een maand alweer, tjee. Fijn dat alles goed loopt. Kipkip; jij bent alweer aan het werk! Pff dat zal zeker even tegenvallen. Vond je het niet moeilijk om je kleintje achter te moeten laten? Danjo; leuk een jurk uitzoeken! Ik ben vandaag precies 28 weken!! Ons kleintje is levensvatbaar! Maar ik hoop toch dat die nog effe blijft zitten hoor!
Hoi dames, Kipkip, ik was net op de andere forum aan het reageren en moest ineens aan je denken. Leuk je weer te lezen meid, geniet van je kleine. Die is alweer 3 maanden joh, tijd vliegt. Geef je nog steeds bv? En ben je ondertussen al ongie geworden? Ik heb de eerste 3 weken na de bevalling kraambloeding gehad wat daarna stopte en nu 2 weken verder bloed ik weer, denk dat het ongie is. Danjo, succes met jurk uitzoeken. Laat je hem ons nog wel zien? LizaM, die vallen idd niet mee maar zoals kipkip al zei het is een geschenk desondanks. Ik geniet zeker van haar, ze groeit ook zo snel. Sinds gisteren "brabbelt" ze terug en nu al een weekje dat ze een bigsmile krijgt op haar gezicht als ik met haar praat, ik ben helemaal verliefd op haar haha. Ja meid ze is al over de maand, en jij voor je het weet heb jij je kleine in je armen. Weet je al wat het wordt en heb je de babykamer af? Enise, alles goed meid?
hoi meiden hier ben ik dan eindelijk he hihi gisteren was leuk helaas lag de kleine met zijn gezicht naar binnen gedraaid en wat we ook probeerde we kregen hem niet terug heb zelfs even tussendoor moeten touwtje springen maar ook dat hielp niet uiteindelijk op het eind heeft de kleine even zijn gezicht laten zien dus hebben we gelukkig nog snel wat foto's kunnen maken... hier een daarvan http://i27.tinypic.com/esm5h4.jpg in mijn album staan nog een paar foto's ook het geslacht heeft even op zich laten wachten steeds lag de beeb met de benen gekruist in foetushouding maar we weten het nu wel ook net op het eind hihi dus wie het wil weten mag me pben verder gaan we half september terug voor een 3d pakket.