langer dan een jaar bezig geweest

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Cauli wel bale meid dat er zon eigen mensje in je buik zit ( oh wa herkenbaar haha). Je hebt pb

Gisteren wel een jurk gevonden voor mn vriendinmaar wat een geld zeg dus ze gaat maandag beslissen wat ze gaat doen want 2000 eurie voor een jurk .................

Hier vandaag lekker een luie dag straks samen even een stukje fietsen

2. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Wat leuk Caruli! Natuurlijk ben ik ook nieuwsgierig dus ik ga je zo pben.

Danjo; tja een trouwjurk is vaak erg duur, ik zou er het geld ook niet aan uit kunnen geven. Heerlijk zeg een luie dag.

Roosje; wij weten niet wat het gaat worden, het briefje is nog steeds dicht gebleven. De kinderkamer is nog niet af maar er is al een hoop gedaan. Vandaag weer verder met de meubeltjes schilderen.

Enise; hoest met jou?

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lizam ik heb het er ook niet voor over wij trouwen klein mannetje wel in pak maar ik toch niet in jurk ( nu ik zwanger ben vond ik het sowieso zonde want 2 mnd later moet ik bevallen).

Hier net f lekker gefiets en zo nog ff een wasje aanzetten en dan eten koken

4. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Danjo; heb jij kunnen fietsen?! Hier stortregent het om het half uur zeker. Echt geen fiets-weer tenzij je doorweekt thuis wil komen. Lekker hoor dat het bij jullie goed genoeg was.

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ja 1 buitje gehad maar toen zaten we bij mn schoonouders aan de koffie haha.
    Zo net met mannetje boven alles weer spik en span gemaakt heerlijk scheelt weer

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

Caruli, mooi foto's meid. Kleintje heeft nu al zijn eigen willetje haha.

Danjo, dure grap zo een jurk zeg. Zou het er persoonlijk ook niet voor hebben. Kun je het niet beter huren? Zie dat je last hebt van nesteldrang haha.

LizaM, veel succes met de babykamer dan. Ben beniwued tot hoe lang die briefje dichtblijft. Kriebelt het nooit om het te weten?

Enise, laat wat van je horen meid hoe gaat het?

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nou ja huren kan een optie zijn maar zoals ik al zeg ze is net bevallen dus je bent zo afhankelijk van maten.
    ze maakt vandaag dr beslissing dus hoor het wel.
    Heb dr ook gezegt mischien kijken in utrecht zitten van die turkse/marokaanse kledingswinkels met mooie avondjurken.

Hier is de saaie doordeweekse dagen weer begonnen mannetje aan het werk bah vind er niks aan en verveel me rot.

Roosje heb je nog steeds een pleegje in huis?

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoop dat ze er uit komt, succes ermee.

Het zal niet lang meer duren, dan heb je je kleine in huis en zal het niet meer zo saai zijn.

Nee heb ik niet meer maar laatst kwam die een weekendje logeren bij mij.

9. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Sorry dat ik niks van me heb laten horen! Heb thuis helaas nog geen goede internet, van het weekend aangesloten, alleen laptop werkt niet goed mee. Ga 'm helemaal opnieuw installeren. Dan moet het hoop ik lukken! Zit nu vanaf werk op internet, laatste tijd best druk waardoor ik niet veel tijd heb.

Verder gaat het met mij goed. Momenteel geen klachten, ben echt blij dat die bandenpijn helemaal over is. En ben vandaag 6 maanden zwanger, echt een heerlijk gevoel :) De kleine beweegt volop, geniet er echt helemaal van :)

Roosje, echt super dat het goed gaat met jou en de kleine. Kan haast niet wachten tot mijn kleine er is hihi :D

Caruli, leuke echo foto! En super dat alles goed is! Natuurlijk ben ik ook benieuwd, ga je een pb sturen hihi..

LizaM, ik had alleen stiekem gekeken haha. Jullie houden het echt goed vol ;) Wij wachten nog steeds op de babykamer. Hij zal denk ik in de laatste week van augustus komen.

Danjo, wen er maar aan meid. Straks als de kleine er is heb je helemaal geen nachtrust meer.

Meiden, weten jullie wanneer weer de mama mazzeldagen zijn? Ik had september gehoord.

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Op die nachtrust ben ik voorbereid en euh hoezo geen nachtrust haha ken zat babys die al heel snel doorslapen.
    en euh beter 1 x eruit als nu uren lang midden in de nacht beneden zitten ( lees elke dag)

mazzeldagen geen idee heb alles al.

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

En dan maar hopen dat je meissie onder die categorie baby's valt.

Slaaploze nachten door zw is anders dan dorodat je kindje slecht slaapt, 2de is slopender belive me.

Enise, niet lang meer meid. Nog een beetje geduld...

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Maar dan is het wel voor een veel beter doel haha.
    ach we zien het wel, maak me daar niet druk om

13. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Danjo; alleen thuiszitten is erg saai als je nog geen kindje hebt om voor te zorgen. Daarom ben ik ook erg blij dat ik nog steeds halve dagen kan werken (hoewel het soms toch wel erg vermoeiend is).

Enise; fijn dat het zo goed met je gaat! De mama mazzeldagen worden vaak pas heeeeeel laat bekend gemaakt. Dus goed het forum in de gaten houden. Vorige keer stond er ook niets op de site daar moest je speciale link voor hebben. Vermoeden is eind september.

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lizam ik was ook blij met mn paar uurtjes werk maar helaas ik trek dat ook gewoon niet meer.
    dagen dat ik wat gepland heb kom ik wel door en ach eind van de dag denk ik vaak het viel ook wel mee

15. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    LizaM, ik heb ook september in mijn hoofd, omdat ik weet dat het vorig jaar ook in september was. Ons kamertje komt eind augustus. Als hij dan eerste week september klaar staat, dan moet ik alle spullen nog kopen. Wilde dat tijdens de mazzeldagen doen. Scheelt toch een hoop. En prenatal heeft altijd goeie spullen.. pff, moet echt een lijstje maken van de dingen die ik moet halen. Wil ook geen overbodige spullen kopen wat ik later niet zal gebruiken, is ook zonde.

16. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Ik moet ook nog een lijstje maken met wat we nog nodig hebben.

Even een vraagje over dekentjes. Nu begreep ik dat er ook duo dekentjes zijn. Is dit handig of juist onzinnig duur? Is het bijvoorbeeld ook mogelijk om zelf twee dekentjes aan elkaar te maken? Of zijn de dekentjes van verschillende diktes? Iemand er iets over gehoord?

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ik heb gewoon dekentjes van de prenatal en zijn na mijn idee dik genoeg. anders 2 opleggen maar geloof niet dat dat hoeft hoor. bij een baby zet je ook sneller een verwarming aan.

Hm ik vind de mmd van prenatal nog belachelijk duur eigenlijk hoor dan ben je vaak bij de babydump nog goedkoper uit en aan het matriaal ligt het niet

18. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Dames, hoe is het met jullie??

Hier een korte nacht gehad. Om iets voor vieren had een mug me te pakken, wakker= plassen, plassen= kleine wakker, kleine wakker = niet meer slapen. Zucht ik ben moe, dus nu maar lekker nog even in bed duiken.

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    haha lizam wat herkenbaar zeg

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dames veel succes met de laatste loodjes. Heel herkenbaar al die klachten, ff doorbijten je krijgt er het mooiste op aarde voor terug.

Dikke knuff!

Deel Deze Pagina