Hm dat word dus ff kijken Mijn ervaring is dat het op zaterdag gewoon wel knettersdruk is. Ik ben ook weg van 31 aug tot 4 aug. Lizam nee toch geen griepje he?? al moet ik zeggen ik deze week ook al een paar keer aan de race maar verder niet ziek van of zo
Was het maar een grap! Met die darmen van mij weet je het ook echt nooit. De ene keer obstipatie en de andere keer diarree. Alleen het overgeven erbij was nieuw.
Gisteren was ik zo moe 's avonds dat ik vergeten ben om jullie te vertellen dat ik bij de vk ben geweest. Ik ben nu precies 4,1 kilo aangekomen, en jullie?? De baby was weer goed gegroeid alleen het overgeven en flauwvallen moet ik in de gaten houden. Verder geen bijzonderheden!
Fijn dat alles weer goed was meid. Ik moet 6 aug er weer heen en dan kan ik je vertellen hoeveel ik ben aangekomen laatste keer was iets meer dan 8 kilo dus je doet het heel netjes
Wat leuk! Geniet er van. was het een verrassing of wist je het van te voren? Ben benieuwd wat ze gaan doen met je!
Nou het was de bedoeling dat we niks zouden weten. Maar ja er zijn dr wat die zich lichtelijk versproken hebben. en gezien we maandag gaan trouwen en morgen mn mams uit amdam komt etc wou ik wel een beetje hoe en wat. Ik weet dus nu dat ze om 4 uur komen en dat we ergens gaan eten en savonds kom ik met mn mannetje weer bij elkaar. Maar de rest ik zou het niet weten haha spannend
Hier om 4 uur opgehaald toen zijn we zelf pizzas gaan bakken was echt mega gezellig. Vanuit daar na mn schoonmoeder gegaan en daar heb ik ontzettend veel kados gekregen voor mn meisje. wat spelletjes gedaan en toen na de kroeg ben nu net thuis en ben gebroken de mannen zijn nog even aan het feesten. Maar het was echt kei leuk
Wat leuk allemaal, ik kan me voorstellen dat je moe was. Morgen is de grote dag nietwaar?! Ook dan hoop ik dacht je een hele mooie dag hebt!
Gezellig allemaal, je zult denk ik vandaag hebben uitgeslapen gezien de vermoeidheid van gisteren. Ik wens je morgen veel plezier/succes, geniet ervan en alvast gefeliciteerd. Liefs,
Roosje helaas niet uitgeslapen maar ja Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Danjo is getrouwd we hebben zon mooie dag gehad echt 1 om nooit te vergeten.
goedemorgen meiden sorrie heb vandaag een klaagdag.... zie onderschrift. zometeen maar lekker met mijn meissie ontbijten, dan naar de winkel even wat fruit halen ze wil vanmiddag chocoladefondue gaan doen misschien leid dat me enigzins wat af. fijne dag meiden.
Ow caruli, wat naar voor je! Hoe lang is het geleden? Hoop dat de fondue beetje zn werk gaat doen vanavond! xxx