Caruli laat je maar even lekker gaan hoor meid dit is ook niet makkelijk meis dikke knuf voor jou. Lizam we hebben het echt mega leuk gehad zit nog steeds op die wolk haha. Voor fotos op mn hyves staan dr wel wat nog niet de goeie maar tis iig wat haha
Caruli dikke knuffel meid!!! Is ook niet makkelijk hoor, je mag zeker klagen.. Danjo, geniet lekker van je wolkje!! LizaM, hoe is het met jou? Heb je nog je wagen uitgepakt? Wij hebben dat nog steeds niet gedaan he, hoop dat ie straks compleet uit de doos komt haha.. Ik geniet echt van mijn zwangerschap, gelukkig gaat het nog steeds goed. De kleine is vandaag zo actief dat ik even snel de hand van een collega op mijn buik kon leggen zodat ze mee kon voelen hihi
Dag dames, Hoe gaat het hier? Trekken jullie het nog een beetje met dit warme weer??? Danjo: nog gefeliciteerd met je bruiloft! Caruli: sterkte!
@Danjo, hier ben ik dan!!! @Caruli, sterkte! Het lijkt me heel moeilijk wat je doormaakt. Veel bekende gezichten hier!
Jeuhhhh daar is ze dan eindelijk Ft ben erg blij voor jullie meid en dat allemaal net voor de operatie en mmm super. Kipkip hier alles goed behalve dat lopen echt een drama word met mn bekkeninstabiliteit en heb me een olifanten pootjes pff zie mn hele enkels niet weer. Vanavond nog ons feesje en dan maar weer eens een paar dagen goed rust
FT; welkom en hier ook nog gefeliciteerd!! Hoeveel testen heb je nog gedaan? Heeft het echt precies 30 cyclussen geduurd voor je zwanger bent? Wat heerlijk dat de kijkoperatie en verdere mmm je bespaard is gebleven! Er zijn zeker een hoop oude mensen hier maar ik mis er toch echt nog een aantal! Danjo; gefeliciteerd met je 30 weken! Caruli; hoe is het nu met je? Enise; wat fijn dat je weinig klachten hebt! Wij hebben de wagen allang in elkaar staan. Mijn vriend had hem nodig voor zijn werk (fotostudio) dus die hebben hem in elkaar gezet voor ons. Zo staat hij al even op zolder. Kipkip; hoe is het met jullie? Zijn jullie 's nachts ook zo benauwd? Mijn neus gaat dan dicht zitten. Gisteren vond ik het wel erg warm maar ik hou nog geen vocht vast gelukkig. Lijkt me best pijnlijk, of valt het mee Danjo?
Lizam dat is idd geen pretje maar ja Ft das lekker snel al spannend meid, Hier waren we om 4 uur thuis maar ik heb mega maagzuur en ben beroerd maar heb geen melk in huis ken wel janken. we hebben een mega leuke avond gehad maar ben echt finaal afgeknapt bah bah
Fairy Tale: gefeliciteerd meid eindelijk is het zover danjo: gefeliciteerd met je 30 weken grens lizaM: ja hier ook zo benauwd, zo dra ik boven kom zit mijn neus alweer dicht en ga ik lekker snurken ik hou wel vocht vast, mijn handen en voeten
erg he ik denk dat de weegschaal morgen ook niet aardig voor me is heb altijd al een hekel aan dat ding hihi
ik was donderdag na 3 weken een kilo aangekomen maar nu met het vocht wil ik er ook niet meer op staan haha
Is het normaal dat je het meest aan één kant voelt? Ik voel het meeste "borrelen" of ploppen aan de linkerkant. Geen echte steken gelukkig. Er gaan gelijk allemaal verhalen over een bbz door mijn hoofd. Pfff, ik zou dat ik de echo al had gehad... Ben zo bang dat er iets mis gaat. (Ook al is daar geen reden voor hoor)
Hoi dames, Zo ben ff niet meer geweest en wat lees ik FT is ZWANGER, geweldig meid. Hartelijk gefeliciteerd en dat voor je operatie en mmm super! Geniet ervan het is je gegund. Danjo, onze feestbeest met varkenspoten haha, trek je het nog? Gefeliciteerd met je 30 weken, je bent de 10 weken zone ingegaan succes meid. Kipkip, hoe is het met je meissie? Gaat alles goed met jullie? LizaM, Enise, Caruli knuff meiden. Hier gaat het ook allemaal goed, was een weekje bij mams heerlijk. Donderdag heeft mijn kleine d'r eerste prikjes, ik ben benieuwd (wish me luck). Nou een fijne avond verder dames en hopelijk tot gauw weer, heb namelijk logees dus druk druk. Liefs Roosje,
FT; ik kan me niet meer herinneren of ik het aan een kant voelde of niet. Maar ergens kan ik het me voorstellen want je nesteld ergens in, dat kan in jouw geval dus aan die kant zijn. Vervelend he dat je nog zo lang moet wachten op je eerste echo! En dan hebben wij nog 'geluk' dat we al zo vroeg kunnen komen, de meeste moeten wachten tot 10-11 of zelfs 12 weken. Sterkte meid maar probeer je er niet zo druk om te maken. Roosje; wat vervelend de eerste prikjes! Even doorbijten, zeker ook voor mams. Maar uh, hoe voelt het nu om moeder te zijn?? Caruli en Danjo; trek het vocht weer wat weg nu het wat minder warm is? Wat betreft die weegschaal, volgens mij is kilo's door het vocht verliezen gemakkelijker dan opgeslagen vet nietwaar? Misschien een klein voordeel?? Danjo; vla schijnt ook te helpen tegen het zuur. Misschien is dat een idee? Pepermunt, chocolade en koffie zijn juist zuuropwekkers, dus die kun je maar beter laten liggen. En je kunt ervoor zorgen dat je hoofd minimaal 30 grade hoger ligt dan de rest, wil ook nog wel eens helpen (vaak is meer nodig hoor!) en niet op je linker zijde gaan liggen! En als je het echt niet meer weet ik heb al een tijdje anta gel in huis, kun je zonder recept bij de apotheek halen en is echt veilig tijdens de zwangerschap.
zuur: idd ik heb bij casey ook veel antagel gebruikt.. tis niet echt fijn hoor het zuur hebben ik heb het gelukkig nu alleen savonds laat.. vocht: hopelijk gaat het idd weer weg zodra het koeler weer word, maar goed tegen die tijd zitten er misschien al wel wat vet kilo's bij hihi hier ook was lastigs... mijn borsten zijn gegroeid, maar nu voor mijn gevoel zo erg dat als ik ze even los laat hangen dat dan de huid boven mijn borsten en onder mijn nek helemaal trekt dus hier maar veel een bh aan hihi