Ft het is normaal hoor het geborrel en krampen maar weet ook niet meer echt of het 1 kant is. Ik heb de laatste dagen ook weeer een trekkerig gevoel aan 1 kant dat zijn mn banden dus kan heel goed. Roosje heerlijk ff een weekje bij mams geweest en spannend dr eerste prikjes ik duim hoor maar zal vast wel goed komen. Lizam vla etc wil hier ook niet helpen antagel paar keer geprobeerd deed eerst zn werk maar daarna ook niet meer. al die dingen die jij opnoemt al eens geprobeerd haha. Het enige wat blijft werken is ijskoude melk Caruli wat jij bij je borsten heb heb ik bij mn buik soms denk ik hij knapt zo haha. Hier vandaag maar eens beneden aan de slag maar daar heb ik de hele dag de tijd voor. Ik merk dat mn buik nu al erg in de weg zit met draaien snachts en moet nog 9,5 week en mischien wel langer. Zal vandaag ook even een nieuwe buikfoto maken
idd rustig hier! Vandaag bij de vk geweest en ze vond het kindje niet voldoende gegroeit. Komende week moet ik naar de gyn voor een groeiecho. Toch wel even spannend zeg!
Ze voelen dan aan je buik, kijken naar de groei van je buik en naar de toename van je gewicht. En daarna had ze twijfels of die wel groot genoeg is, dus doorverwijzing. Ze hoopte dat ik snel weer terug zou zijn bij de vk.
Lizam je bm staat als goed is op je kaartje van de vk das dat met nx erachter ja buikje gaat hard en vind ik het zo in de spiegel nog wel mee vallen eerlijk gezegt
Ik kan me voorstellen dat als je er van bovenaf op kijkt, hij groter lijkt. hihi (Dat had ik al voor ik zwanger was. ) Maar een mooie buik hoor!! @Liza, ik zou rustig afwachten tot de echo. Bij mijn schoonzusje hebben ze toen heel paniekerig gedaan en moest ze naar een speciale echo in het ziekenhuis en dat was alleen mogelijk op de dag dat ze zou gaan trouwen! Alles afgeblazen en in het ziekenhuis zeiden ze doodleuk: Nou, ik snap de paniek niet zo.... Het is een klein kindje, maar mijn schoonzus is ook maar 1.55.
mannetje zei ook al in het echt is ie veel groter haha dus verbeeld me dus echt niks enige is dat ie nu gaat zakken.
Ft; dat soort verhalen hoor ik graag, dat er uit eindelijk niets aan de hand bleek. Een collega van mij moest stoppen met werken en het heel rustig aan doen. Uit eindelijk is ze bevallen van een klein maar gezond kindje. Ik ben trouwens ook klein (1,58 )en mijn vriend ook (1,70) dat zei ik dus ook tegen haar maar dan nog vond ze het te twijfelachtig om het te laten zitten. Ach hopelijk ben ik woensdag snel weer buiten met goed nieuws. Ik hoef er geen bruiloft voor af te zeggen! Danjo; ik kan nu even niet bij mijn kaart maar zal er eens naar kijken. Gek idee dat je meisje al aan het indalen is nietwaar? Als je ons verschil in buik ziet dan zou het me niet verbazen als jij eerder gaat bevallen dan ik! Die van mij draait nog geregeld om dan voel ik eens de voetjes weer bendenen. Echte draaikont is het!
hoi hoi Ik wil me graag bij jullie komen melden. Al ik er nog bij pas. Ik ben sinds 18 weken zwanger van mijn 2e kindje. Wat bij mijn eerste kindje als heel gewoon bleek te gaan, namelijk na 5 maanden zwanger raken, was opeens niet meer heel normaal toen ik voor een tweede keer probeerde zwanger te raken. 2 1/2 hebben we gewacht op dit wondertje en vlak voordat ik zou gaan beginnen met IUI, was mij test positief. De medicijnen lagen klaar. Ik was overtuigd dat ik ongesteld ging worden. Ik heb getest op de dag dat mijn zoontje 3 werd. Een mooier cadeau konden wij ons niet voorstellen. Ik vind de groep januari mama's erg groot en zag opeens dit topic. Ik ben niet super actief, maar misschien mag ik toch een beetje meebabbelen met jullie. Ik ken veel van jullie verhalen van het vruchtbaarheidstopic en wil jullie allemaal nog van harte feliciteren met jullie zwangerschap. Wat een geschenk he...ongelooflijk! Liefs femme
heey la femme welkom meid ik heb helemaal gemist dat je zwanger was meid en tuurlijk is er een plaatsje vrij voor je
La Femme; welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat fijn dat het spontaan toch nog lukte!
Dames, even een ego berichtje. Ik heb op mijn kaart gekeken zoals Danjo voorstelde. Er staat: > 1/2 NX 27 cm. ( bij de vorige afspraak staat ook 27cm) Zou die 27 cm het kindje kunnen zijn?? Dat is namelijk echt te klein! Volgens deze site is een kindje gemiddeld in de 31 ste week 39 cm! Nu begin ik me toch wel zorgen te maken. Mijn baarmoeder zit heeeeeel erg hoog. Begint echt net onder mijn borsten, er is zelfs niet voldoende ruimte voor mijn bh-bandje. Pfff had ik maar niet gekeken of was het alvast maar woensdag.
dat is normaal hoor is mijn laaste controle ook en hun rekenen van kruin tot stuit en internet helemaal Maak jij je maar niet druk meid ik had met bijna 30 weken hetzelde hoor