langer dan een jaar bezig geweest

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    oh, dat is een opluchting! Had trouwens gedroomd vannacht dat mijn vliezen gebroken waren in de bouwmarkt. Zo genant! En natuurlijk toch nog echt te vroeg dus wel stressvol. Maar ben al in de bouwmarkt geweest en niets gebroken hoor!

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    haha geweldig lizam ja soms kun je raar dromen

n je bent deze keer blijven hangen daarom dat ze mischien een groei echo doen. niet druk maken meid

3. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Net terug uit het ziekenhuis. De baby is kleiner dan het minimum maar wij zijn beide ook niet groot, dus het was nog niet zorgelijk. Ze wil me wel over twee weken terug zien om in de gaten te houden of de baby wel voldoende groeit.
    Dus dan kunnen we de kleine weer bewonderen!

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    fijn toch dat ze het goed in de gaten houden.

hier last van indalingsweeen wat een pret nottt

5. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Indalingsweeen?! Die is nieuws voor me. Maar ik begrijp dat ze pijnlijk zijn. Sterkte meid!

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ja mn kleintje is aan het indalen en dat is soms behoorlijk pijnlijk

7. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hoi meiden

Gezellig dat ik mee mag doen.
    Hier gaat alles goed. Buikje groeit rustig. Ik voel de baby nog niet heel erg veel. Had ik eigenlijk wel verwacht. Mijn zusje is 4 weken verder dan ik en die voelde met 17 wken al veel leven. Ik heb me voorgenomen me maar niet gek te gaan maken....Volgende week dinsdag de 20 weken echo.

@ Danjo: Jee meid jij schiet al op. Geniet je van het zwanger zijn? En een meid gefelicteerd. Succes met het indalen, kan zeker vervelend zijn, maar ze moet daar toch heen ;)
    @ LizaM: Ik kreeg bij mijn zoontje ook met 31 weken te horen dat mijn buik niet voldoende gegroeid was. Sindsdien mocht ik voor ctg's en groeiecho's komen. Elke week liep ik rond in het ziekenhuis. Ik kon wel heel veel van hem genieten, maar achteraf was het best slopend. Ik moest ook eerder stoppen met werken etc. Mijn zoon was 2625 gram bij geboorte en mocht gewoon mee naar huis. De ziekenhuizen zijn nog al wisselend met hun behandeling. Ik kreeg wel regelmatig te horen dat ik moest blijven, maar praatte mezelf dan toch weer naar huis :D Mijn zh was nog al erg streng, vind ik nu ik andere verhalen ook gehoord heb. Ik moet nu wel, als extra voorzorg, groeiecho's maken vanaf 28 weken.
    Maar vaak maken ze er meer herrie over dan misschien nodig is. Gewoon regelmatig je rust nemen. Meer kan je toch niet doen. Sterkte en ze houden je gewoon wat extra in de gaten. Best fijn soms (vooral die extra echo's zijn erg leuk)

Hoe gaat het verder met iedereen? Een beetje vol te houden met deze hitte? Vandaag gewerkt met airco, maar morgen vrij. Dat zal wel even schrikken zijn :D

Prettige avond

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lafemme de 1 voelt het al heel snel en de ander niet dus idd niet druk om maken meid.
    Gelukkig voor jou word het morgen minder met het weer.Geniet morgen van je vrije dag

Hier weinig last van de hitte iedereen spreekt me aan zo van jij moet het warm hebben ( ik denk iedereen heeft het warm ik niet meer als een ander kan dr goed tegen).
    FT waar ben jeeeeeeeeeeee

9. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    La femme; hoe ver ben je nu ook al weer? Jammer dat je nog niets voelt maar dat komt vast. Ik geniet ook maar van de groei echo's. Zo hebben we dadelijk echt al een album vol met echo's!

Danjo; wat fijn dat je niet zo'n last had van de hitte, ik kan er normaal al niet goed tegen en nu liep ik mezelf gisteren wel heel erg in de weg. Ik was helemaal happy toen de wind op stak! Gelukkig vandaag weer behagelijke temperaturen.

Enise, FT, Caruli; waar zijn jullie hoe is het met jullie??

10. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik was op vakantie. We waren een weekje naar Frankrijk. Nu hebben we lekker nog een week vrij die we thuis doorbrengen. Lekker genieten van de tuin. :D En over 5 dagen de echo!! Ben wel heel benieuwd hoor! Omdat ik nauwelijks wat voel dringt het nog steeds niet tot me door dat er echt een kindje groeit! En misschien wil ik wel eerst de bevestiging van de echo hebben.

@Liza, fijn om te horen dat het niet heel ernstig is. Toch wel een geruststelling dat ze je goed in de gaten houden. :D

11. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Sorry dat ik niks van me heb laten horen, ben namelijk met verlof. Volgende week ook nog en daarna weer volop aan het werk. Zal dan ook weer actief meeschrijven. Ben momenteel aan het genieten en tegelijk volop aan het studeren :) Moet ook gebeuren..

En wat lees ik nou? FT is zwanger? Meid, van harte gefeliciteerd!! Wat super zeg!! En spontaan ook nog hihi :D :D :D Hoe bevalt het meid???

Met mijn zwangerschap gaat het heel goed. Natuurlijk voel ik het wel zwaarder worden en kan ik niet meer veel doen, maar dat is normaal. Buiten dat gaat het dus prima!!

Babykamer is binnen, gaan we volgende week in elkaar zetten. Echt super spannend, heb er helemaal zin in..

LizaM, als de kleine maar gezond is. Maak je niet te veel zorgen, meestal komen ze in de laatste maand goed aan ;)

Danjo, indalingsweeen? Wens je veel sterkte, hoop niet dat het veel pijn geeft..

Verder is voor ons de ramadan begonnen, ik doe niet mee. Kleine gaat voor, maar het is een speciale maand en probeer er alsnog van te genieten (met al dat lekkere eten hihi)..

Meiden, spreek jullie weer snel!!

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ft maakte me al zorgen zeg poeh gelukkig je maakt het goed.

Enise wist dat je nog vakantie had haha van het andere topic. Lekker met het kamertje bezig fijn hoor en ja de ramadam pff met dit weer niet zo gezond lijkt me. dat eten niet zo erg maar geen drinken,

Hier een luie dag vandaag haha

13. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Enise, ja het was voor mij ook echt een complete verrassing, had er echt helemaal niet meer op gerekend! Wat leuk dat jullie lekker met de kinderkamer bezig kunnen gaan. :D

@Danjo, ja ik realiseerde me idd dat ik niet meer had gemeld dat we weggingen. Maar de avond voor vertrek hadden we nog zoveel te doen dat ik geen puf meer had om te internetten.

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ft geef niet meid maar maakte me een beetje druk vandaar

Hier gaan we strakkies lekker ff zwemmen heerlijk

15. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Foto's van mijn pretecho staan in mijn album, voor als jullie interesse hebben ;) ;)

16. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wat een mooi lief klein meisje enise!!!:):):)

17. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    FT; fijn dat alles goed gaat, ik maakte me ook even zorgen, maar gelukkig was je lekker er even tussenuit.

Enise; begrijpelijk dat je niet aan de ramadan mee doet! Moet wel zwaar zijn met die warme dagen er tussen voor de mensen die wel mee doen. Fijn dat alles goed met je gaat!
    Wanneer is het suikerfeest??

Danjo; hoe is het met de indalingsweeen?

Hier begonnen aan mijn laatste werkweek! En ik heb al twee dagen vet overgewerkt omdat ik alles niet meer af krijg. Nu zijn er ook nog twee spoeddingen tussen gekomen, zucht!
    Op een van de werkplekken heb ik een vervangster waar ik eerlijk gezegd niet zo veel vertrouwen in heb...... misschien vergis ik me maar ze kwam met de overdracht zo ongeinteresseerd over! En ik vind het toch al zo moeilijk om het los te laten...... ach we zien wel ik ruim de puinhoop na een half jaar wel weer op.

18. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Enise, wat een mooie foto's! :D

@LizaM, lastig he, dingen overdragen! Maar goed, je hebt weinig keus en je ziet het idd over een half jaartje wel weer. :D

@Danjo. lekker gezwommen?

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Enise leuke fotos hoor

Lizam doe je het wel rustig aan meid. en heb je een half jaar verlof?

Ft ja het zwemmen gisteren was heerlijk

Lizam hier nog steeds indalingsweeen zo dagen niet en dan zo komen ze weer ach ja het hoort erbij
    Hier vandaag wel weer een k dag bah bah tis zo raar de ene dag voel je je top en de andere dag is het hopeloos
    Merk nu dat we bezig zijn met de laatste loodjes haha

20. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Was het maar een half jaar, gewoon 16 weken en dan plak ik er nog wat dagen achteraan zodat ik in 2009 niet meer hoef te werken.

Danjo; heel herkenbaar, de ene dag loop je vrolijk rond en de andere dag ben je zo moe of heb je ergens last van. Ik ben nu erg moe, afgelopen twee dagen veel overgewerkt en dat merk ik goed aan mijn lichaam. Maar nog maar 1x overgegeven dus dat valt gelukkig nog mee. Rustig aan doen lukt me nog niet, hoewel ik wel echt iedere dag minimaal 1x ga rusten overdag. Ik heb in mijn hoofd dat ik nog een weekje moet bikkelen en dan is het rust. Eerst nog werken en dan nog in huis wat werk verrichten. Als het goed is is het grote werk over precies een weekje klaar. De rest zijn kleine klusjes.

Ik heb nog echt niet het idee dat ik met de laatste loodjes bezig ben. Komt misschien ook omdat ik nog niet zo zwaar ben, natuurlijk worden sommige dingen wel steeds zwaarder maar ik ga er gewoon vanuit dat het nog veeeeeel erger gaat worden! (en ik tel er gewoon nog twee weken bij op dan kan het niet tegen vallen!)

Deel Deze Pagina