langer dan een jaar bezig geweest

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ja lizam erg vervelend die blegh dagen maar ja niks aan te doen he.
    Doe je wel een beetje rustig aan meid.
    en wees blij dat je niet dat gevoel hebt hier gaan mn bekkens steeds zeerder doen bah en dat maakt het zwaar.

hoe is het met de rest van de meiden

2. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Ja, hoe is het met de anderen hier? Jullie zijn zo stilletjes.

Danjo; ik ben zeker blij dat ik niet weet wat bekkeninstabiliteit is. Hopelijk dat het na de bevalling weg is!

Ik werk op twee werkplekken voor een werkgever. Nu heb ik vandaag mijn laatste uurtjes gehad op een van de twee plekken en wat denk je?! heeft mijn vervangster aangegeven een vaste baan gevonden te hebben dus ze gaat opzeggen! Niet echt een fijn idee om mee weg te gaan, maar goed ik kan het niet oplossen. Maar wel erg balen voor mijn directe collega.

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lizam das idd balen maar goed niet jou probleem verder dus ook niet druk om maken meid.

Het is idd veelste stil hier

4. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @LizaM jeetje! Nu snap ik ook waarom ze zo ongeïnteresseerd deed! Da's zeker balen zeg, ik zou me daar ook druk om maken (al is het goed beschouwd jouw probleem niet, maar toch)

@Danjo, ik hoop voor je dat je iig niet nog twee weken overtijd loopt meid, het klinkt alsof je het erg zwaar hebt. :(

Meiden, ik heb vandaag het hartje zien kloppen!!!!!! We hadden de eerste echo en het was zo mooi!!! Er zijn de afgelopen weken wel dagen geweest waarin ik er van overtuigd was dat het niet goed was, dat het niet waar kon zijn, maar alles was prima! De echo was niet heel erg duidelijk, omdat het vruchtje dicht tegen de wand lag, maar dat geknipper was prima te zien. :D Nu heb ik op 15 september hebben we de intake van de prenatale screening en krijg ik weer een echo. :D:D:D:D

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ft wat fijn een kloppent hartje super nu word het steeds meer echt.

Ach ja ik ga er wel vanuit dat we de 42 weken halen valt het alleen maar mee toch
    Gelukkig heb ik ook goeie dagen hoor maar de BI nekt me gewoon veel ..Maar heb er alles voor over hoor

6. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Werk je nog of ben je daar al mee gestopt? Je hebt gelijk hoor, als je van 42 weken uitgaat valt het altijd mee als het eerder is. ;) Ik ga ook altijd uit van het ergste, dan valt het altijd mee. :D

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ik werk vanaf 17 weken al volledig niet meer en heb vanaf week 7 ook nog maar 2 uur per dag gewerkt ivm bloedingen
    Ik krijg het niet voor niks allemaal

8. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Nee dat kun je wel stellen! Maar goed, je bent iig ver over de helft. :D

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    zo is dat
    meid de tijd gaat echt snel hoor zul je vast merken nu is het nog ff dat het wat langer duurt maar achteraf denk je waar blijft de tijd

10. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    FT; wat heerlijk dat het knipperlichtje duidelijk te zien was! Bijzonder he!

Dames; ik heb verlof!!! Ik heb het helaas niet zo af kunnen werken als ik zou willen (maar ben dan ook wel perfectionistisch) maar het is klaar!

Ft; de vervangster die zo ongeinteresseerd deed is juist degende die er nog wel is! De goede, leuke, actieve meid heeft opgezegd. Helaas maar zoals je al zei, dat is niet mijn probleem. Hoe graag ik ook zou willen het KAN niet eens mijn probleem zijn!

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lizam heerlijk meid nu genieten van je verlof dat heb je verdiend

Hier net boven alles gedaan alleen zo nog een wasje aanzetten maar kreeg beetje harde buiken dus dan maar ff op de bank he.
    Morgen vrijgezellenfeest en maandag gaan we een midweek weg dus wou nu alles goed doen zodat zondag alles snel kan.
    mannetje is bij de voetbal dus kan ik mooi gebruik van maken

12. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Nou Danjo, ik moet nog even t/m dinsdag bikkelen. Dan zijn de grote klussen in huis hopelijk af. Voor vandaag (zaterdag) staat het texen van de muren van de keuken op het programma, en wel meteen twee keer zodat we de tape eraf kunnen halen. En tussen door rusten natuurlijk. Ach komt goed het is echt heerlijk om het huis verder af te krijgen. Ook dat is een vorm van rust voor mij.

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lizam dat geeft ook rust maar wel een drukte haha.
    Hier om 12 uur weg hoop dat ik het volhou zon hele dag

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier een super dag gehad en net thuis ( ga ik morgen spijt van krijgen) we hebben eerst een makeup party gehad en zijn daarna uit eten geweest en daarna de kroeg in
    daar kreeg ik best wat rake schoppen en daarna harde buiken dus ben lekker na huis gegaan.

15. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Klinkt idd wel als een hele gezellige dag. :D

Mijn broer vierde zaterdag zijn verjaardag. Er waren 3 baby's dus we hebben lekker het hele weekend lopen tutten. :D

16. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Danjo; gisteren nog veel last gehad? Mooi dat je een leuke dag hebt gehad.

FT; heb je het al rond verteld dat je zwanger bent? Nu is het ineens heel anders als je een baby ziet nietwaar? Wanneer heb je ook al weer een echo?

Hier vandaag de hal en trap/trapopgang en gang geschilderd. Manneke gaat nu nog wat plekjes bijwerken en dan alle tape weer verwijderen. Dan zijn de grote klussen klaar, heerlijk!

17. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Degenen op die verjaardag wisten het idd allemaal dus we konden er lekker openlijk over praten. :D Afgelopen donderdag hebben we de eerste echo gehad en 15 september de volgende. Als die ook goed is, gaan we het echt overal rondbazuinen. :D:D

18. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    FT; afgelopen week wist ik van je echo ik bedoelde inderdaad wanneer is de volgende. Nog ruim twee weken en het kan wereldnieuws worden. Leuk dat je er op de verjaardag opelijk over kon praten!

19. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Ik ben er ook weer, vakantie is voorbij, nu komende 6 weken werken en dan met zwangerschapsverlof. Hoop dat het me lukt om het vol te houden. Momenteel voel ik me heel goed en hoop dat het zo blijft doorgaan hihi..

LizaM, lekker al met verlof, de grote dag komt steeds dichterbij. Echt spannend!

Danjo, voor jou komt de grote dag ook dichterbij!!

Zijn jullie al zenuwachtig?

FT, leuk he als je er open over kan praten. Wacht maar straks als je buik gaat groeien, dan kijken mensen naar je gezicht en ff een blik naar je buik hihi ;)

20. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Hoi meiden. Ik heb nu al twee avonden/nachten achter elkaar een heel venijnige steek in mijn buik gehad als ik me omdraaide in bed. De eerste keer aan de linkerkant en gisteren aan de rechterkant. Ik vind het eigenlijk best eng. Ik heb wel het idee dat het niet direct met het kindje te maken heeft, maar ik weet niet wat het dan is. Het was zeg maar aan de buitenkant van mijn buik, ter hoogte van waar je normaal je handen in je zij zet. Volgens mij zit mijn baarmoeder nog niet zo hoog toch? Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn? Ik vind het best eng! (Ben al gelijk gaan speuren naar een veegje bloed, maar da's niet te zien gelukkig).

Deel Deze Pagina