langer dan een jaar bezig geweest

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    FT; Waarschijnlijk is het niet iets directs met je kindje maar meer de spieren/banden. Alles gaat nu al wat oprekken. En als je twijfelt gewoon de gyn bellen hoor! Die vinden dat echt niet gek.

Enise; leuk om weer wat van je te horen! Heb je een fijne vakantie gehad? Ik ben eigenlijk nog niet zo zenuwachtig. Het lijkt allemaal nog zo ver weg voor me, verwacht ook dat ik echt wel over de uitgerekende datum ga. Zou me niets verbazen als Danjo eerder gaat bevallen dan ik!

2. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    FT; hoe is het nu met je?

3. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Goed hoor. Ik heb geen steken meer gehad. Ik denk idd dat het bandenpijn is geweest. Ik had bij zwanger zijn ook de vraag gepost en daar kreeg ik dat ook te horen.

Vannacht alleen weer slecht geslapen, ik moest er een paar keer uit, en vanmorgen werd ik verrast door onze kat die op onze 3 maanden oude, stoffen bank had gekotst.... Toen we zondag thuiskwamen van een weekendje weg had ie dit ook al gedaan. Mijn man is in staat om hem zo naar het asiel te brengen. We hebben al vaker periodes gehad waarin ie heel veel kotste en ze kunnen niet echt een reden vinden... Waarschijnlijk ongenoegen of stress. Hij is ook echt ontzettend aanhankelijk op het moment, het liefst zou ie in me kruipen als dat kon. Zodra ik binnen ben, moet ie bij me zitten. Ik weet even niet meer zo goed wat ik hiermee aanmoet. Als ie op de stenen vloer spuugt, vind ik het geen probleem. Maar deze bank was best prijzig..... :(:(:(

4. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

LizaM, jaa heb een heerlijke vakantie gehad. Lekker geen verplichtingen. Veel uitgerust en ook weer veel gedaan. Maar geestelijk ben ik helemaal bijgekomen.. jaa je weet het niet he, misschien gaat Danjo wel eerst. Ben echt benieuwd!

Ben je nu wel klaar met alles? Wij hebben de babykamer staan, bugaboo inelkaar gezet en een wiegje gekregen. Box was in verkeerde kleur geleverd, maar maandag krijgen we de juiste. En deze maand van alles kopen en aankleden. Hoop voor mijn verlof helemaal klaar te zijn.

FT, fijn dat het beter gaat.. slecht slapen zul je vaker krijgen. Heb zelf al maanden geen nachtrust meer. En vervelend van je katje, is niet echt leuk dat spugen. Moet wel ergens aan liggen toch?

5. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    FT; fijn dat je geen steken meer hebt gehad. En die nachtrust, tja, het is bij mij een periode beter gegaan maar ik zit nu bijna iedere nacht ook beneden. Tis voor een heeel goed doel moet je maar denken en overdag gewoon ook wat meer rust nemen. Zeker die eerste en laatste periode kost gewoon erg veel energie. Wat vervelend van je kat, zou het kunnen dat die merkt aan je dat er dingen erg gaan veranderen ivm je zwangerschap? Je hoort wel eens vaker dat katten daar erg gevoelig voor zijn.

Enise; hier nog niet alles klaar maar ver genoeg dat als het nu gaat komen het alles kan wat belangrijk is.

We zijn net terug uit het ziekenhuis en het was niet zo goed. Ons kindje was mn bij de buik niet gegroeid (andere delen waren wel iets gegroeid). De buik schijnt alleen de belangrijkste graadmeter te zijn. Dus komende vrijdag moeten we weer terug voor controle. Ik blijf nu hoogst waarschijnlijk in het ziekenhuis onder controle en mag niet thuis bevallen. Vooral dat laatste viel even tegen omdat de reden is dat als een kindje te klein is de weeen heftiger zijn en daardoor ook gevaarlijker. Dus wel even wat tranen weg moeten slikken.

6. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Jeetje Liza, da's idd wel heftig zeg! Ik kan me voorstellen dat je in tranen was!! Hoe groot is je kindje nu? Is het gewoon aan de kleine kant of zou er een andere oorzaak kunnen zijn?

@Enise, lekker lijkt me dat, als alles zo goed als klaar is. :D:D

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    heey meiden

hier weer terug we hebben het erg leuk gehad alleen was het te vermoeiend voor mij. de bedden waren slecht en elke ochtend erg vroeg eruit en te veel lopen.

Ft vervelend van je kat maar goed het is en blijft een beest ik zou mn hond niet weg kunnen doen omdat ie zo spugen over mn bank. dus zou daar ook niet over na kunnen denken.( ook je kind kan je straks over je bank heen kotsen) Danjo mijn hond die loopt me ook overal achter na en zit ook hele dagen bij me en loeit als een gek als ik weg ga maar ja so be it.
    die steken denk ik idd ook meteen aan bandenpijn dat komt en gaat kan nu ook weer een tijd wegblijven.

Enise lekker dat je genoten hebt van je vakantie meid.

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lizam wat balen zeg dat je in het zh moet blijven onder behandeling omdat je kleintje niet goed genoeg groeit. Maar alles voor je beeb he. Ik hoop dat je vrijdag beter nieuws zal krijgen

9. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Bah, ik slaap al heel de week maar tot een uur of 4 en dan lig ik wakker. Ik ben zo moe maar doorslapen ho maar.
    Even een stomme vraag hoor, op hoeveel graden hebben jullie de babykleding de eerste keer gewassen? Sommige mogen op 60 en anderen op 40 graden. Is 40 gewoon genoeg?

Hoe is het met jullie? Tis weer stil hier!

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik heb het gewoon normaal gewassen maar wel 2x en in de droger gegooid ( wat een stof kwam eruit zeg).

lang leve het sclechte slapen ik herken het meid ik heb dit al maanden

11. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

LizaM, probeer positief te blijven! Mijn zus moest de laatste maand iedere week op controle komen omdat ze vonden dat haar kleine ook te klein was. Nu is hij ruim 3 kilo geboren, terwijl ze zeiden dat hij rond de 2700 zou zijn. Probeer je daarom niet al te veel zorgen te maken.

Ik was vorige week bij de VK geweest, toen ze mijn buik ging opmeten zei ze dat hij hetzelfde was als 3 weken terug. Met de hand voelde wel alles goed aan. En nu iedereen zegt dat ik een kleine buik heb, krijg ik af en toe ook het idee van gaat het wel goed? Mensen kunnen echt zoveel zeggen. Moet volgende week woensdag weer, hij moet dan wel gegroeid zijn, dus afwachten..

Verder gaat het prima, gister hebben we eindelijk de meubels goed kunnen inrichten van de babykamer. We hebben wel 4 verschillende opties geprobeerd echt een drama haha.. komt omdat we een lange kamer hebben met een hele grote raam erin. Dus minder muren, dat maakt het wel beperkter :)

Wat kleding wasssen betreft, 40 graden moet wel voldoende zijn toch? Ik denk dat ik het niet eens durf 60 graden te wassen omdat straks alles gaat krimpen hehe..

12. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Enise; dus ook wel een beetje spannend bij jou. Ben benieuwd wat ze zullen zeggen morgen. Ik probeer me er niet zo druk om te maken want je hoort inderdaad vaker dat ze er langs zitten. Maar soms willen mijn gedachten wel eens op hol slaan. Vrijdag weten we weer meer.
    We gaan vandaag lekker een dagje naar het strand, even eruit, heerlijk!

Hoe is het verder met iedereen? Druk??

13. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    LizaM, kan ik me wel voorstellen hoor.. hoop dat je vrijdag goed nieuws krijgt. Ik moet volgende week woensdag weer langs, dus nog een week geduld ;) Hoe was het op het strand, hoop dat je hebt genoten..

14. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Het was heerlijk op het strand! We hebben wel de schaduw opgezocht want echt in de zon daar ben ik nooit een voorstander van en nu al helemaal niet. Heerlijk bij een strandtent gezeten en daarna op het terras gegeten, helaas viel mijn gerecht wat tegen maar ach het was een heerlijke dag.
    Wel grappig er bellen allerlei collega's en vriendinnen op om op de thee te komen, ik ben er zo druk mee dat mijn tas nog steeds niet gepakt is! Maar wel erg gezellig!!

Enise; tot hoe lang wil jij doorwerken?? Lukt het werken nog een beetje, ik kon me op het laatst zoooo slecht concentreren dat ik niet meer echt productief bezig was.

15. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohh wat fijn dat je het leuk hebt gehad.. nog de laatste tijd saampjes en daarna wordt het echt een gezinnetje hihi :)

Ik ga 4 weken voor mijn bevallingsdatum met verlof. Het gaat tot nu toe nog heel goed. Werk nu ook 40 uur per week omdat ze naar je laatste maand kijken en wil het tot eind sept. volhouden. En die laatste 2 weken kan ik opzich minder werken als het niet meer gaat. Maar wil wel volhouden. Zou het fijner vinden als ik straks met de kleine 2 weken langer ben.

16. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Logisch Enise; ik neem erna gewoon twee weken vakantie op, dan heb ik die twee weken ook.

Iemand nog iets van Danjo gehoord?? Het is niets voor haar om zo lang niet op het forum te komen!

17. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja daar dacht ik ook aan. Stel ik trek het niet, dan ga ik ook gewoon 6 weken ervoor en kan ik altijd nog 2 weken erna vakantie opnemen. Of gewoon onbetaald. Ik zie wel :)

Nee heb ook niets meer van Danjo gehoord, zou er iets zijn??

Meid, laat iets van je horen!!

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    nee danjo niet gezien ook niet bij het verlengde wachtbankje
    hmmm is er iemand haar buddy?

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    heey meiden

sorry laatste dagen druk geweest en een midweek weggeweest en was helemaal gesloopt
    9 9 09 nog een hele dag bruiloft gehad en gelukkig was dit het laatste feestje want ik trek dat allemaal niet meer.

Ik mag zo weer na de vk dus ben benieuwd. heb veel last van voorweeen en krampen maar heb gezegt tegen ons meisje dat ze moet blijven zitten tot 38 weken

20. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Danjo; fijn weer wat van je te horen en dat het relatief gezien goed met je gaat. Balen zeg dat je zo'n last hebt van voorweeen ed. Ben benieuwd dat de vk ervan zegt. Tja en dat alles zwaarder gaat worden is gewoon een feit, feestjes is ook niet meer mijn ding. Komende woensdag nog een bruiloft waar ik ceremoniemeester ben en getuige. Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina