Ohh Danjo daar ben je!! Ben benieuwd wat de VK gaat zeggen.. Lijkt mij niet fijn die voorweeen, hoop dat ze nog blijft zitten
Hier bij de vk geweest alles was goed heb alleen dinsdag een groeiecho. of het kindje is erg groot of ik heb veel vruchtwater. mn buik was iig goed gevult. die weeen is allemaal voorwerk
Danjo; fijn dat ze even gaan kijken naar je ukkie (of uk als ze groot is) Hier vandaag weer naar de gyn geweest. Buikje van de baby weer nauwelijks gegroeid (het kleine verschil dat er was kan ook in de meting zitten) baby is wel wat zwaarder geworden en nu bijna 2 kilo, dus dat is wel erg fijn! Het kan zijn dat ze me gaan inleiden omdat ze vermoeden dat de placenta niet meer goed functioneerd. Spannend dus! Ben nu helemaal hyper omdat ik er eigenlijk vanuit was gegaan dat de kleine wel langer zou blijven zitten. Dus net meteen de was aangezet! We moeten nu twee maal per week naar het ziekenhuis, dinsdag weer en dan doen ze ook weer een hartfilmpje.
spannend lizam al hoop ik dat je kleintje nog even wat zwaarder word. je kleintje achter laten in het zh is ook niks
Hiero!! Ik heb gisteren voor pampus op de bank gelegen, had nergens zin in! Ik zal blij zijn als die vermoeidheid over is zeg... En dat maagzuur ook, het speelt echt onwijs op op het moment. Danjo, heb je gisteren toevallig nog Hart van Nederland gezien? Er is een baby geboren van 12 pond! Hij was gewoon 60 cm!!! Maar teveel vruchtwater lijkt me waarschijnlijker. @LizaM, spannend hoor. Als het niet meer groeit, is het idd misschien beter als ze je kindje gaan halen. Mijn nichtje is 1 1/2 maand te vroeg geboren en was 42 cm en net geen 2 kilo idd, maar alles is verder helemaal prima met haar. Ze zal altijd een ukkie blijven, maar mijn schoonzus is zelf ook nog geen 1.60.
En hiero! Hoe laat moet je morgen voor de groeiecho Danjo?? Vind je het spannend? FT; tja, sommige dingen horen er helaas bij! Dat maagzuur is idd erg vervelend, misschien weet je het al maar vla helpt vaak wel redelijk en anders bij de apotheek anta gel halen, dat mag tijdens zwangerschap. Hier nog eentje die het gisteren erg rustig aan gedaan heeft. Vandaag al (te) veel gedaan, mijn buik doet best wel zeer. De baby voelde ik vanmorgen bijna niet, ik maakte me erg veel zorgen maar ondertussen heb ik hem weer een paar keer gevoeld gelukkig. Hij/zij heeft ook weer de hik gehad dus daar was ik helemaal blij mee! En toch blijf ik wat gespannen het kindje voelt minder krachtig aan. Ben blij als we morgenmiddag weer op controle kunnen.
Ft ja ik heb het gezien maagzuur probeer veel melk te drinken ik had het ook al heel vroeg in de zwangerschap helaas werd het hier steeds erger nu nog steeds elke dag last van ik zou zelf wel eerst andere dingen proberen want antagel etc word je ook imuum voor op een gegeven moment. rustig aan doen lizam
Moet er om 12 uur zijn Nee ik geloo nooit dat het een groot kind word ik lig nl elke keer achter kwa groei dus zal nu geen reus zijn. we zien het wel ik kan er niet meer van maken
Hey meiden, Wat een verhalen van jullie opeens LizaM, hoop dat het goed gaat met de groei van je kleine. En goed dat ze je in de gaten houden. Danjo, ben benieuwd wat ze over jou gaan zeggen. Hoop allemaal positief! Met mij gaat het prima, morgen weer naar de VK. Voor de rest geen bijzonderheden. Geniet lekker van mijn kleine
http://img.photobucket.com/albums/v188/RobsGirl/Echo2.jpg Hoi meiden, vandaag de tweede echo gehad! De kleine lag lekker te spartelen dus we zijn helemaal blij! 30 september de nekplooimeting. @Danjo, gelukkig dat je het idee hebt dat het geen reus wordt.
hier is alles goed alles loopt zoals het hoort ze heeft alleen een klein hoofdje maar niet zorgelijk ft heerlijk meid
Hier was het erg spannend gisterenavond! 's middags was het TCG erg slecht, zo slecht dat ik niet meer naar huis mocht, niet meer uit bed, alleen voor de wc en de douche. 's avonds was het TCG al een stuk beter en vanmorgen was die ook goed genoeg, na 5 kwartier(!). Vanmorgen zei de gyn dat hij gisteren een keizersnede overwogen heeft, daar schrok ik wel erg van. De hartslag was te slecht voor een natuurlijke bevalling. Vanaf nu echt heeeeeeel rustig aan dus.
CTG lizam haha. jee ik zou dan ook wel even flink geschokken zijn dus doe jij maar heel rustig aan zeg.
Jeetje Liza, da's schrikken om te horen! Ik ben bang dat dat complete bedrust wordt? Hebben ze het gehad over evt inleiden of gaan ze het nog aankijken?
Mooi zeg Danjo! Altijd weer bijzonder om te zien he, zeker als alles goed is. Hoe dat onderzoek precies heet vergeet ik telkens maar ik had geen zin om hartfilmpje te typen. FT; nee, volledige bedrust hoeft nog niet maar wel een hele flinke stap terug. Gisteren de bruiloft van mijn zus gehad. Ik zou eigenlijk ceremonimeester zijn en getuige, nou dat ceremonimeester gedeelte heb ik dus afgestoten. Maar als je er dan bent doe je toch weer vanalles. Daarnaast is zo'n dag gewoon druk maar je wil er wel zijn. Dus nu blijft mijn buik maar hard. Maak me toch weer wat druk merk ik. Heeeeeel rustig aan doen vandaag en me eens echt laten verwennen is volgens mij het enige wat ik kan doen. Oh, en onze wasmachine is ook nog eens kapot gegaan. Een vriendin van me wilde ons helpen en heeft wat was gedaan maar trok te vroeg aan de deur. Nu gaat die dus niet meer open. Helaas zitten er best veel babykleding in. Wat een timing!