jeetje lizam het zit je dan ook niet mee zeg. nou lekker rustig aan doen en lekker veel rusten dan moet het goed komen.
Oh LizaM, wat eng je verhaal je moet echt rustig aan doen meid. Het zijn je laatste weken, dus denk aan je kleine.. Ik ben afg. woensdag bij de verloskundige geweest, mijn kleine zal ook onder de gemiddelde worden. Had het wel in de gaten, mijn buik is niet zo groot vergeleken met andere zwangere vrouwen. Nu is dat ook bevestigd door de verloskundige.. Dus als het zo door blijft gaan. Gelukkig geen drama, want ze zei dat alles verder goed was. Nog steeds last van mijn bekken, valt niks aan te doen helaas.. gewoon geduld hebben tot mijn bevalling. FT, wat een mooie foto! Super he om je kleine zo te zien?
Enise fijn dat alles weer goed was , en euh bij de 1 groiet het nou eenmaal harder dan bij een ander. Balen van je bekken ik kan dr helaas over mee praten en dan met een dikke buik word het wel heel vervelend
Vandaag weer in het ziekenhuis geweest na heeel lang wachten was de CTG toch weer goed. In eerste instantie leek hij hetzelfde te gaan worden als afgelopen dinsdag, dus wel even stressen. Een groei echo heeft ze niet meer gemaakt, komende zondag weer terug voor een nieuwe CTG en dinsdag weer eentje en dan ook een groeiecho. Om de dag dus naar het ziekenhuis, ik merk dat het er allemaal flink in begint te hakken maar ze doen het niet voor niets, ik ben blij dat zo ons zo goed in de gaten houden!
Enise; dat ze wat kleiner is hoeft helemaal geen probleem te zijn. Zijn jullie beide ook niet zo groot? Dat is bij ons namelijk wel het geval. Als ze zou twijfelen dan zou ze je meteen doorgestuurd hebben. Balen zeg van je bekken, ik weet zelf (gelukkig) niet wat het is want het schijnt echt heel vervelend te zijn. Sterkte want je moet nog effe. Werk je nog wel gewoon je uren of heb je die al kunnen verminderen? Anders misschien een idee?
Alleen maar fijn toch Liza dat ze je in de gaten houden. ben benieuwd na je groei echo van de week ik hoop dat hij/zei wat gegroeid is meid
Dames, ik heb de 37 weken gehaald! Dat is toch wel weer erg fijn. We zijn ons weer klaar aan het maken voor een nieuwe CTG. Vandaag gaat mijn vriend in het ziekenhuis de handleiding van onze nieuwe camera bekijken, tja je moet wat doen in het ziekenhuis!
feli meid nu mag het officieel komen al lijkt mij als ze nog zo klein is dat ze wel even mag blijven zitten. en ja jemoet idd wat haha
liza: fijn dat ze jullie zo goed in de gaten houden succes met de laatste loodjes meid! enise: balen zeg dat je zo'n last hebt van je bekken!. danjo: voor jou kan het aftellen ook al bijna beginnen zeg spannend!
Zo we zijn weer thuis en goedgekeurd tot dinsdag. Vandaag gaan we proberen lekker te genieten van het mooie weer. En jullie nog plannen? Caruli; hoe is het met je??
fijn dat je weer goedgekeurd bent op naar de volgende controle hier gaat het goed, wel al veel last van mijn banden en rug. gisteren bij de prenatal maar een babybelt gehaald voor wat ondersteuning anders ga ik het niet redden tot de 40wk ben ik bang.. het lijkt per kind echt steeds sneller te gaan... maar goed als we er iets moois voor terug krijgen is het niet zo erg he wij gaan vandaag de zolder proberen wat leeg te halen, zodat ze hem straks kunnen verbouwen en casey naar boven kan, maar goed voordat alles klaar is zullen we nog wel even moeten wachten hopelijk eind okt begin nov dat het klaar is.
fijn dat alles weer goed was meid Caruli vervelend last van je banden, en ook lekker druk in huis Hier is de nesteldrang ook als een gek toegeslagen geen pretje kan ik jullie zeggen
Haha Danjo; wat moet er bij jullie allemaal gebeuren door je nesteldrang? Bij mij is die juist weer wat onder controle komt volgens mij voornamelijk door alles wat er in het ziekenhuis gebeurd is. Dat zet alles toch weer even in perspectief. Caruli; fijn dat alles goed met je gaat. Wel balen van je banden en rug. Hopelijk geeft die band wat verlichting. Jullie moet dus nog even flink aan de bak voordat de kleine kan komen. Gaan jullie het zelf doen?
Liza het is eigenlijk schoon in huis haha maar het idee he elke dag loop ik weer met die poetsdoek rond. vandaag de vriezer en koelkast gedaan etc
Maar als je thuis echt klaar bent dan mag je ook bij ons langskomen hoor! Met het nog steeds klussen van mijn vriend is er nog genoeg te doen in huis qua poetswerk! Ontmoeten we elkaar ook eindelijk eens!
haha zet hem eens aan het werk. ja we moeten strakkies in het nieuwe jaar maar eens gauw een meeting doen
Hey meiden, Nog niemand bevallen? Haha Echt spannend de komende tijden.. Nou meiden, met mijn bekken wil het niet echt gaan. Ik heb echt pijn in mijn kont/stuit/rug/benen.. Pff, het ging zo goed met Enise en opeens zijn de klachten begonnen.. Maar goed, het hoort erbij. Als het met mijn kleine maar goed gaat, want dat is voor mij het belangrijkste Ik heb daarom ook besloten om 6 weken ervoor met verlof te gaan. Want ik trek het niet meer. Moet ook aan mezelf denken. Ga dit vandaag met mijn leidinggevende bespreken..
Enise; balen zeg dat je nu ineens zoveel klachten hebt. Natuurlijk is het fijn als het met je kleine goed gaat maar als het met mama goed gaat zou toch ook wel prettig zijn. Goed van je dat je eerder stopt met werken en voor jezelf kiest. Wat zei je leidinggevende? Moet je trouwens werken vandaag?? Het is toch suikerfeest?
hoi meiden ben weer terug van de gyn alles was weer goed bloeddruk: 110/68 urine: goed Gewicht: niks bijgekomen Kindje: geweldig hihi cervix: 4.8cm we hebben alvast het verloop van de bevalling besproken ook wel fijn om van te voren te weten waar je aan toe bent, en verder over 3 weken terug komen als er in de tussen tijd niks gebeurd. bij de volgende controle moet ik ook weer bloed laten prikken. hoe is het met jullie?
fijn dat alles goed was meid. voor jullie nu toch allemaal erg spannend maar het gaat goed komen. Hier alles zn gangetje veel misselijk de laaste tijd maar goed alles voor een goed doel. de eerste oktobermama zijn al bevallen 2 stuks en nu 1 bezig spannend hoor.