@LizaM, ja ben echt blij dat ik die keuze heb gemaakt. Al wil ik niet, ik moet wel eigenlijk. Want ik loop de hele dag met pijn rond op werk. Hij was er niet echt blij mee, maar goed. Kan me nu ook ziekmelden en dat doe ik ook niet. Ja het is suikerfeest, maar wij vieren het altijd op dag 1 en dat viel op een zondag. Was niet nodig om het dus uit te leggen. @Caruli, fijn dat alles goed was meid!! @Danjo, super dat het met je kleine goed gaat! En hoop dat je misselijkheid snel overgaat.. al die klachten he dames?? helemaal niet fijn, maaarrrr het is voor een goed doel we hebben er lang voor moeten vechten dus alle pijn stelt niks voor we doen alsof
Danjo; balen dat je zo misselijk bent, enig idee hoe het komt?? Of is het echt de zwangerschap? Caruli; fijn dat je weer voor drie weken goedgekeurd bent! Heb je er zelf ook een goed gevoel over of blijft het gewoon heeeeel spannend voor jullie? Enise; jammer voor je baas maar hij heeft er idd ook niets aan als je jezelf ziek gaat melden. Dus goed dat je de keuze gemaakt hebt. Die klachten zijn allemaal relatief maar soms moet je er wel even over kunnen klagen! Wij hadden weer een controle vandaag, CTG duurde weer erg lang maar was goed. Bloeddruk aan de hoge kant maar nog binnen de norm. En ons kleintje wil nog even bij mama blijven zitten en heeft dus maar eieren voor z'n geld kozen en is gaan groeien!! Hij wordt nu geschat op 2300 gram (moet er wel even bij zeggen dat het door een andere gyn gemeten is en daardoor heb je meer kans op meetverschillend. Maar ik geloof echt niet dat het verschil alleen daar van komt!) Dus positief nieuws! Donderdag moeten we weer terug.
hey dames, LizaM, wat goed zeg! Hoop dat de kleine zo blijft doorgroeien Wij gaan vanavond alles inkopen bij prenatal. Vanavond is er een extra koopavond met 20% korting op alles. Heb er echt helemaal zin in
Ook wij gaan de laatste dingetjes halen. heb al een lijstje gemaakt en weet wat ik wil. Heb er ook zin in.
Hoi meiden @Enise, goede beslissing idd om 6 weken vooraf verlof te nemen. Als het niet meer gaat, dan gaat het helaas ook echt niet. @Caruli, wat heerlijk dat het allemaal goed verloopt. Ik kan me voorstellen dat het idd heel spannend is. @Danjo, vervelend hoor, die misselijkheid. @Liza, fijn dat je kindje weer aan het groeien is! Dan is die rust iig goed geweest. Ik voel me redelijk. Ik heb af en toe wel wat kleine pijntjes in mijn buik en dan ben ik nog steeds gelijk bang dat er wat mis is... Mijn kat is ook nog niet helemaal zichzelf en daar maak ik me dan ook weer druk om. Hij heeft eigenlijk meer aandacht nodig dan wij hem op dit moment kunnen geven geloof ik. En als ik dan lekker met hem op de bank zit, wil ie graag helemaal tegen me aan liggen en gaat ie vaak met zijn voorpoten (en dus bijna zijn hele gewicht..) bovenaan op mijn buik staan. Ik laat hem niet op de onderkant van mijn buik staan, maar toch maak ik me hier dan ook weer druk om... Ik ben eigenlijk een onwijze piekeraar nu ik erover denk!!! Wordt af en toe zelfs moe van mezelf!! Sorry voor dit lange verhaal, maar moet het ff kwijt. Verder krijgen we gigantisch veel leuke reacties op onze zwangerschap dus dat is wel heel erg leuk. PS mijn buikje is inmiddels niet echt meer te verbergen! Ik zal wel eens een fotootje plaatsen.
Ft niet zo piekeren heb hier gewoon soms een hond van 50 kilo op schoot hoor dus een poes zal helemaal geen probleem zijn, Ik ben benieuwd na je foto Liza en enise shopse meiden wij gaan van het weekend nog eventjes. Hier weer bij de vk geweest alles is goed volgende week weer komen
Ft; Je kat zal zich aan moeten gaan passen aan de nieuwe situatie die beestje zijn daar vaak wat gevoelig voor. Je kindje ligt echt goed beschermd in je buik, het moet echt hard gaan wil hij/zij daar last van hebben. Het kan eerder onaangenaam voelen voor jou. Dus niet te druk maken! Ik ben ook benieuwd naar je foto. Danjo; fijn dat je controle weer goed was.
Net weer terug uit het ziekenhuis (tja, we doen niets anders meer tegenwoordig!) CTG was goed, voldoende vruchtwater maar nu is mijn bloeddruk aan het stijgen. Ze zei dat er volgende week niet meer zo veel nodig is om me te gaan inleiden. Dus nu doet mijn kindje het goed maar begint mijn lichaam te rommelen. We zien het wel weer. Komende zaterdag weer terug en maandag ook. Dat is weer een update van hoe het hier gaat.
dat schiet lekker op zo lizam ik hoop voor je dat je kleintje nog ff warm blijft zitten zodat ze iig wat kan groeien. en het is wel vaker op het einde hoor dat je bloeddruk omhoog gaat mijne was gisteren ook ineens 140 om 80
Klopt het is een veel voorkomend iets, maar de gyn zei ook dat met alles wat er al speelt ze nog sneller de keuze gaan maken om in te leiden. Gek idee hoor!
Hey meiden, Spannend hoor LizaM en Danjo. Ben echt benieuwd wie als eerst gaat. Kan van alles gebeuren he? Hier gaat alles goed, behalve de bekkenklachten dan. Volgende week 3 daagjes werken en dan mag ik eindelijk met verlof! Woensdag hebben we alles gekocht voor de kleine, wat was het leuk zeg om te shoppen hihi.. volgende week als mijn verlof is begonnen, wil ik alles inrichten en helemaal klaar zijn..
Zeker weten maar als mijn bloeddruk een beetje verder gaat stijgen dan mag ik daar niet meer op wachten. Maar we hebben wel afgesproken dat onze voorkeur heeft op spontaan. Daarop zei ze dus dat ik er heeeeeel erg rekening mee moet houden dat dat niet zal gaan lukken. Tja, we zien wel. Enise; wat fijn dat je verlof bijna begint. Hopelijk heb je dan meer rust wat ook weer positief is voor je bekkenklachten. Ik las ergens dat acupunctuur daar ook voor kan werken. Misschien een idee?
het word spannend hier meiden lizam nog 2 weken danjo nog 3 enise nog 6 het word straks druk hier met bevallingen heel veel sterkte en succes met de laatste loodjes meiden!
Heel spannend al heb ik zoiet sblijf nog maar ff zitten haha enise helaas worden de klachten er niet beter op merk nu de laatste weken dat het steeds meer pijn gaat doen
Dames, wordt spannend hier! De laatste loodjes voor een aantal van jullie...heel veel sterkte en succes zodirect. Daarna begint de leuke tijd
Kipkip; ik zie dat ze al 5 maanden is! wat gaat het snel. Alles goed met jullie? Vandaag weer controle gehad (worden jullie al gek van mijn verhalen??) en dit keer was alles goed! Incl. bloeddruk! Hopelijk is het maandag ook zo en mag dan de frequentie wat naar beneden! Gisterenavond maar eens een waterdicht hoeslaken op het bed gelegd, met al dat gepraat over inleiden was ik bijna vergeten dat het heel goed ook nog spontaan kan gaan gebeuren! Wel gek idee hoor dat de bevalling zo dicht bij kan zijn (soms knijp ik hem dan toch wel een beetje hoor, jullie niet?).
Lizam gek genoeg knijp ik hem dus totaal niet haha ben veelste druk in mn hoofd met alles regelen ( huis poetsen,extra voorraad in huis,babykamer etc etc). Fijn dat allles goed was