ft: mooie kamer meid lisaM: idd aftellen meid, hopelijk duurd het nu niet te lang meer. danjo: hoe gaat het nu met jou? blije doos: ik heb me ook aangemeld, zit nu ook te wachten op de brief van de prenatal. kraampakket is ook al binnen, stelt niks voor en nu ook nog wachten op een telefoontje van het kraambureau, ze komen nu niet meer langs omdat het al de 3e word
Slapelose nachten heb ik nu al ben ik al helemaal gewend slechter kan niet Caruli hier alles zn gangetje ne bij de vk geweest bloeddruk iets te hoog maar niet zorgwekkend 150 om 80 en meteen ff bloed wezen prikken en urine afleveren.
Danjo; balen zeg dat je zo'n slechte nachten hebt. Bij mij gaat het juist weer wat beter nu. En je bovendruk begint inderdaad wel hoog te worden. Gaan ze dat extra in de gaten houden? Hoeveel kilo ben je eigenlijk tot nu toe aangekomen? Ik heb me vanmorgen nog gewogen en ben nu ongeveer 7 kilo aangekomen.
Hoi meiden, ik heb een buikfoto in mijn album gezet! Vandaag hebben we de nekplooimeting gehad en die was heel goed. De kleine lag met het gezichtje naar "de camera" en wilde echt niet omdraaien! Heel even ging het wel op de rug of buik liggen, maar niet zoals de echografe graag zou willen. Maar daardoor hebben we wel heel lang kunnen kijken! Ik heb zeker een half uur gelegen. Ze heeft gelijk een aantal dingen gecontroleerd, zoals de handjes en voetjes, de bloedvaten in de navelstreng, het hoofdje, we hebben de blaas en de maag gezien. Deze echo was echt nog veel mooier dan de vorige! Ik ben helemaal in de zevende hemel.
FT; wat prachtig om te zien he! Geniet er maar van want als alles goed gaat krijg je niet zoveel echo's, helaas.
Lizam ik ben nu 12 kilo aangekomen blijf een beetje stil hangen gelukkig. het slapen zal hier ook niet meer goed komen joh maar goed alles voor een goed doel zullen we maar zeggen he Ft je krijgt een bolletje he leuk joh en fijn dat alles er goed uit zag meid
Hoi hoi @ Ft: Fijn dat de nekplooimeting helemaal goed was. En super dat je zo lang naar je wondertje kon kijken. Ik mag binnenkort ook weer, echt super om de kleine te bewonderen. Mooi kamertje hoor. @ Lizam: Wow maar 7 kilo, netjes hoor. Wanneer mag/ moet je weer naar het zh? @ Danjo: Balen van het slecht slapen. Ik had daar vannacht, om een andere reden (mijn zoontje bleef elk uur roepen ), ook last van. Ik moet wel elke nacht standaard rond 02:30 plassen. Hopelijk kan je overdag een beetje bijslapen. En 12 kilo is heel netjes. Hopelijk stijgt je bloeddruk niet meer. @ Caruli: Kraampakket stelt zeker niets voor, maar moet hem nog wel ophalen...bedankt Ik heb mijn eerste intake ook telefonisch gehad. Geloof dat ze met 7 maanden bellen, toch? Zo ik ben weer een beetje bij. Ik heb net met mijn zoon gezwommen. Was erg lekker, maar ook wel vermoeiend. Vanavond ga ik zwangerschapzwemmen, dus een beetje dubbelop vandaag. Mijn zusje is 4 weken verder in haar zwangerschap, dus we doen momenteel veel dingen samen. Samen zwangerschapyoga, samen zwemmen. Is echt heel erg leuk om alles een beetje te delen. Prettige dag allemaal 8)
Ik kom net weer uit het ziekenhuis en alles was weer goed, zondag volgende controle. Wel was ik weer wat afgevallen en nu ben ik dus nog net wat meer dan 6 kilo aangekomen. Ach zolang ik niet meer ga afvallen! Ik ga eens lekker met een zak chips op de bank liggen denk ik!
Hier uitslagen van het bloedonderzoek mn trombocyten waren iets te hoog dus morgen na de gyn toe om daar verder bloed te prikken. dus waarschijnlijk hier ook onder behandeling blijven van de gyn
Danjo; spannend dus, als ik me niet vergis kan dat trombose veroorzaken, of zit er helemaal naast?? Betekend dit ook dat je in het ziekenhuis moet bevallen? Hopelijk valt alles mee voor je, laat je het snel weten?
De vk had er verder weinig verstand van maar trombocyten heeft idd te maken met stolling in het bloed en leucocyten met een ontsteking. we zien het wel de kans zit erin om in het zh te moeten bevallen maar dat wou ik toch al haha. zodra ik meer weet horen jullie het
Zo ben ik weer alles was goed ( wel iets verhoogt mn trombos maar niet zorgelijk) en gelukkig staat de baby er buiten. Moet wel 6 weken na de bevalling de ha ff bellen en opnieuw prikken. Dus we gaan ff verder met klagen. aan de maag doen ze niks want de medicatie die er voor is is zeer slecht voor de zwangerschap
Fijn dat het mee gevallen is en dat je meisje er buiten staat. Bedoel je dat er in je maag een ontsteking zit?? Want dat is me niet helemaal duidelijk. Als dat zo is zul je er wel last van hebben, dus klagen mag zeker!! Ziekenhuis bevalling is niet nodig dus?
Ik weet niet of er een ontsteking zit in mn maag maar ben hele dagen misselijk en maagzuur dus hij is iig geirriteerd of de kleine ligt er gewoon veel tegenaan. zh ik wou sowieso in het zh bevallen dus haha. Hier de hele nacht al weeen en nu is het omgeslagen in de rug
Heb dit al vaker gehad helaas is alles weer vertrokken we wachten weer rustig af. spannende tijd maar mn meisje mag nu wel komen hoor haha
Hier had ik gisterenavond ook erg harde buiken. Toen we bij vrienden zaten werd ik ineens onwel en ben bijna flauwgevallen. Ik zag schijnbaar lijkbleek, nadat ze me neergelegd hadden werd ik ineens heel warm en vuurrood. Het koude doekje was telkens zo snel warm dat ze een coldpack gepakt hebben. Op het moment dat we naar huis gingen was mijn buik zo hard dat ik moeilijk kon lopen. Gelukkkig viel ik na een tijdje wel in slaap en toen ik weer wakker werd was alles weer rustig. Net de controle in het ziekenhuis gehad en ook die was weer gewoon goed. Tis inderdaad best spannend zo, je weet maar nooit wanneer het door gaat zetten.
Lizam jee das wel ff schikken zeg, gelukkig gaat het nu weer goed. Caruli hoest met jou heerlijk om je banner bijna bij de 30 weken te zien meid. Hier een goeie dag lekker geslapen en meteen het hele huis maar gedaan
ja hier gaat het redelijk buiten de klachten van mijn bekken en banden nesteldrang danjo? kan een beginteken zijn he ik vind het wel spannend worden hierzo ben benieuwd naar jullie beebjes en namen