langer dan een jaar bezig geweest

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nesteldrang heb ik al weken helaas heeft ons meisje er nog niet echt zin aan hahaha.

Vervelend caruli je bekken weet dr alles van, hier is het soms echt niet meer te doen. gisteren aan de poets geweest en vandaag doet echt alles me zeer

2. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    danjo; ik weet natuurlijk niet hoe groot je huis is maar het hele huis doen ineens is ook wat veel! Volgende keer kun je het beter in stapjes doen misschien?

Caruli; balen zeg dat je bekken en banden zo vervelend doen. Op tijd luisteren naar je lichaam!

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Normaal maar mannetje helpt hoor en moet hier gewoon gebruik maken van een goeie dag want dat zijn dr nog maar weinig.

hier weer bij de vk geweest. gewoon weer na huis hoor maar wel weer bloedprikken en urine inleveren. morgen de uitslag en donderdag alweer bij de vk komen om mn bloeddruk te meten. Als ie donderdag nog hoog is dan gaan ze maatregelen nemen dus we wachten maar af.

Pff stond op met hoofdpijn vannochtend deed de site het hier niet dus ben na de vk maar lekker mn bed in gegaan en nu net ff molletje genomen.

4. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Danjo; ik hoop dat je je snel beter voelt. Wel even die hoofdpijn in de gaten houden kan ook komen van de hoge bloeddruk, hoe hoog was die eigenlijk??

Ik kom net weer uit het ziekenhuis en morgen gaan ze mijn vliezen breken!! De kleine was weer maar minimaal gegroeid in twee weken tijd dus is waarschijnlijk beter af buiten mijn buik. Ze heeft ook even gevoeld en ik had ondertussen al 1-2 cm ontsluiting. Het wil niets zeggen maar zoals ze het voelde was alles er klaar voor om te komen. Hoofdje lag ook al heel mooi laag.
    Ik heb het telefoonnummer van Danjo nog dus ik (laat) je wel smssen als er nieuws is. Duimen jullie voor me morgen ik ben stik zenuwachtig!

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    spannend liza
    nu kan de kleine gerust komen je bent al bijna 40 weken
    dus netjes optijd toch
    hopelijk ga je snel bevallen
    heel veel toi toi toi meid!

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Oh liza spannend meid en tuurlijk mag je me sms dan zal ik het nieuws hier over brengen leuk.

Hij was 140/90 weer

7. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik lees even mee:)
    Wat spannend hier!!! Ik hou het in de gaten..

8. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Oh jeetje spannend zeg!!! Weet iemand hoe laat ze in het zh moest zijn?

@Danjo, vervelend die hoge bloeddruk. Vandaar misschien ook die hoofdpijn?

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    spannend!!!
    ik ben benieuwd, hopelijk heeft ze haar kleintje snel in haar armen

danjo: balen joh van je bloeddruk, en idd daar kun je ook flinke hoofdpijn van krijgen..

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ja dat kan maar gelukkig was het bloed allemaal goed.
    morgen weer meten we wachten weer af.

nog geen nieuws van lizam zodra ik iets weet meld ik het

11. hahah ik lees even stiekem hier mee!!
    heb toch niet veel te doen.. dames suc6..

liefs yippie

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    nog niks danjo?

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    nee helaas nie caruli

Yippie gezellig haha

14. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Oh wat spannend is het hier....

Lizam ik hoop dat je snel je kleintje in je armen hebt.

@ Danjo: Voel je je weer wat beter? Hoofdpijn lijkt me erg vervelend. Vandaag weer naar de vk toch? Hopelijk stijgt je bloeddruk niet verder.
    @ Caruli: Vervelend dat je last van je bekken hebt. En gefeliciteerd met je 30 weken.

Hier alles goed. Erg drukke week gehad op werk en ook thuis. Vandaag maar even een rustige dag gepland. Kan ik het hier tenminste een beetje in de gaten blijven houden ;)

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ja heb goeie dagen en slechte dagen laatste tijd meer slechte helaas. straks weer na de vk

lafemme denk je wel een beetje aan jezelf en de baby ff rustig aan doen meid.

Nog steeds geen nieuws van lizam

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    nou hopelijk is ze al wel bevallen en ligt ze nu lekker te genieten van haar kleintje :D

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi hoi bolletjes,

Hoe gaat ie, en met de baby's?

Lees dat LizaM in het zh ligt en het vandaag d'r grote dag kan zijn, spannend. Hopelijk ben je al bevallen meid en ben je aan het genieten van je kroost, zo niet zet hem op en succes!

Danjo, jij bent de eerst volgende denk ik. En rommelt er wat binnnen?

Waterlelie, je bent even ver als Danjo zie ik. Wie gaat als eerst hihi?

Ik krijg helemaal de kriebels/spanning in mijn buik, en meteen ook een flashback haha.

Ik wens de rest van de groep gauw een verhuizing hierheen, het is ze van hart gegund!!!

18. meiden in het ander topic melde mounia dat danjo in het ziekenhuis ligt met zwangerschapsvergiftiging met baby is alles goed..

liefs yippie

spannend maar weer

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    buddynieuws

Lizam is gisteren bevallen van een dochter amber. exact 3kilo
    ze maken het goed

ego ik ben opgenomen in het zh ivm zwangerschapsvergifteging. nu 24 uur controle en dan verder kijken hoe en wat. waarschijnlijk word het van het weekend inleiden als de bloeddrukniet minder word.

20. LIZA gefeliciteerd

Danjo sterkte en suc6 meis...

liefs mij

Deel Deze Pagina