liza en lizaman : gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Amber danjo: doe het maar rustig aan, je bent nu in goede handen. hopelijk ga je nu snel bevallen en kun je van je meissie gaan genieten
LizaM en Lizaman; van harte met de geboorte van jullie dochtertje Amber! Geniet van elkaar! Danjo, ook voor jou een extra kaarsje meid. Hopelijk doen zich verder geen akelige dingen voor en kunnen jullie snel gaan genieten van jullie meisje. liefs
@ Lizam: gefeliciteerd met je dochtertje Amber. Hopelijk is alles voorspoedig verlopen @ Danjo: Heel veel sterkte meid. Nog eventjes en dan heb jij ook je meisje in je armen. Ik duim dat alles goed gaat met jullie.
Hier net lekker thjuis gekomen nu rustig aan en op de bank of bed blijven. Ben vanmiddag mn slijmprop voor de 2e keer verloren waarschijnlijk van het inwendig onderzoek van gisteren. Ik mag sowieso niet meer thuis bevallen ( dit wou ik ook niet dis scheelt weer). Maandag weer melden voor ctg bloeddruk en urine kan dr eigenlijk wel weer vanuit gaan dat ik dus weer moet blijven maar dan hopelijk met ons meisje na huis. Ik had wel internet aan bed maar zoveel foontjes etc dat ik eigenlijk weinig heb bijgelezen solly
@Liza, gefeliciteerd meid!!! Wat een prachtige naam en geen slecht geboortegewicht, gezien de laatste ontwikkelingen! Mijn kleine neefje was ook maar 3 kilo. Geniet maar lekker van jullie kleine meid!!! @Danjo, spannend zeg. Ik ben benieuwd hoe lang het nog zal duren voordat jullie meisje er is!!
BRRRRRR en hier vannacht 2 uur last gehad van voorweeen:x Voor mij mag het echt werk nu wel beginnen!!!! danjo, heb je lekker geslapen in je eigen bedje?
Meiden heb heerlijk geslapen heb maanden lang niet zo geslapen als vannacht 10 uur met maar 2 x wc heerlijk. Waterlelie spannend meid ( zal zo eens ff spieken in het andere topioc) al herken ik de voorweeen wel haha.
Hallo allemaal, we zijn vandaag eindelijk thuis gekomen. Met ons meisje gaat het goed, met mij nog matig. Ik doe mijn verhaal nog wel uitgebreider maar ben nu zo moe en ons meisje wil weer aan de borst. Danjo; wat balen zeg dat het nu zo loopt voor je. Hopelijk gaat het goed met je!
Lizam ga jij eerst maar eens van je meisje genieten en weer even op adem komen. Fijn dat alles wel goed gaat meid.
@ Danjo: Fijn dat je toch lekker het weekend weer naar huis mocht. En ook nog lekker geslapen, dat kan je nu goed gebruiken. Heel veel succes morgen. Hopelijk kom je snel met gevulde handen thuis. @ Waterlelie: Jij ook succes aankomede tijd. @ Lizam: Rust lekker uit met je kleine meid. Fijn om weer thuis te zijn. liefs Femme
goedemorgen meiden verleden jaar augustus zijn we begonnen voor een klein wondertje in feb een vmk gehad wist niet eens dat ik zwanger was. En nu is het zover wij zijn zwanger Het is nog erg prill dus ben nog best wel bang maar hoop toch dat ik gezellig met jullie mee kan kletsen
Melanina welkom meid en tuurlijk ben je van harte welkom hier. hier straks weer na de gyn heb mn tas alweer gepakt voor het geval dat mn bloeddruk weer te hoog is en ik moet blijven.
melanina: gefeliciteerd meid, hopelijk blijft het deze keer goed gaan danjo: heel veel succes, hopelijk kom je snel met je meissie naar huis
melanina, gefeliciteerd! 20 oktober wordt dus een zeer spannende dag voor je. ik hoop dat je ook gelijk een echo krijgt danjo, nogmaals: SUCCES!!
Danjo nieuws van Danjo zelf Bloeddruk was weer veelte hoog Morgen word ik opgenomen en dan gaan ze beginnen met primen ( een veter aanleggen) dit doen ze max 3 x maar hopen dat het op de eerste reageert. het staat iig vast dat ik dus niet meer na huis kom voor mn beeb er is en die is er eind van de week. yesssssssssssssssss. Morgen iig internet in het zh dus kan jullie via internet een beetje op de hoogte houden
@Danjo, spannend!!! Het zou lekker zijn als het idd gelijk aanslaat. Maar ik heb nog nooit gehoord van primen! hihi Nog even, en dan is jullie kleine meisje er!!! @Melanina, welkom! Fijn dat je je ook hier kan aansluiten. @Caruli, hoe gaat het met jou?
Hey meiden, wat lees ik nou allemaal?? Sorry heb het zo druk gehad afgelopen dagen dat ik niet echt tijd en kans heb gehad om online te komen. Ten eerste, LizaM, GEFELICITEERD met jullie dochter Amber! Wat een mooie naam.. rust lekker uit en geniet van je kleine, we zullen vast nog van je horen hoe het allemaal is gegaan. Denk maar nu lekker aan jezelf en je familie.. Danjo, jij veel succes, hoop ook van jou snel goed nieuws te horen. Jeetje, het komt 1 voor 1 dichterbij voor de dames hier. Echt spannend!! Met mij gaat het goed. Ben druk bezig geweest met het afmaken van de babykamer, en dat is hij! Zelfs mijn tas ingepakt en alle kleertjes gewassen, gestreken en opgemaakt hihi Ik ben er helemaal klaar voor