@ Danjo: Succes meid. Ik weet ook niet wat primen is, maar ik hoop mee dat het snel aanslaat. Rustig aan maar en hopelijk mag je heel snel naar huis met je meisje. Knuff @ Enise: Jij schiet ook al lekker op. Heerlijk gevoel als alles klaar is, he. Geniet lekker van je verlof weken @ Melanina: Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik duim met je mee dat alles goed blijft gaan. Spannende dag 20 oktober. Vandaag een beetje een slechte bui. Gewoon erg moe, denk ik maar en er staat nog te veel op het programma voor vandaag Verder voel ik me wel goed en mijn buik begint lekker te groeien.
meiden hier druk aan het rommelen de veter doet dus wel iets zn werk maar helaas drukt het er nog niet doorheen. voor de rest gaat het goed, ga zo maar proberen te slapen want zal mn kracht nodig hebben als het wel doorzet, Lafemme soms gewoon eens lekker toegeven aan je slechte bui hoor meid knuf voor jou
wat is het toch stil hier meiden hoe is het met jullie? danjo: heel veel succes met de laatste loodjes meid!
Niets meer van Danjo vernomen?? Ik hoop dat ze haar meisje al in haar armen heeft ondertussen! Tis hier idd stil zeg! Bij ons gaat het eindelijk de goede kant op. Ik heb veel moeite gehad met de borstvoeding door gevoelige tepels/tepelkloven/bloeden, bloeden en nog eens bloeden. Maar we zijn er doorheen! Ze drinkt nu goed aan de borst en het is voor mij nog te hebben ook! Ook is ze weer wat aagekomen en meer levendig dan een paar dagen geleden (ze was niets aangekomen en erg loom en slaperig). Mijn herstel gaat helaas traag, ik val te snel weer af (ben zo goed als op mijn oude gewicht en dat was altijd al te laag) en heb nog zo weinig energie. Maar het komt vast goed. Hoe is het met jullie??
Hoi meis.. Even up date danjo ze is weer thuis.. zonder baby.. dus haar geduld word echt beproefd... liefs yippie
Jeetje, zonder baby naar huis! Da's niet wat ze verwacht had!! Ik hoop voor haar dat het snel gaat komen. @Liza, ik kan me voorstellen dat het begin altijd moeilijk is. Het is voor allemaal wennen en dan nog alle dingen die erbij komen! Tepelkloven... ik moet zeggen dat ik daar echt helemaal niet naar uitkijk! Wel fijn om te horen dat dat ook weer overgaat.
Nou ben weer thuis hoor de ontsluiting wil niet opschieten , en nee beeb is niet eigenwijs mn lichaam reageert gewoon niet op de hormonen. ach ja we gaan lekker overtijd lopen we mogen niet klagen er zit een wonder in ons buikje en die maakt het goed dus dat is het belangrijkste. Maandag weer na het zh om te kijken hoe en wat ze willen nu niet inleiden met te weinig ontsluiting want dan kan het voor mij wel eens heel en heel zwaar gaan worden dus dat dan liever niet he
meis wat een toestanden toch weer.. lieverd ik hoop voor je dat de uiteindelijke bevalling mee mag vallen voor je.. liefs en een hele dikke knuffel van yippie
@Danjo, zolang ze het nog lekker naar haar zin heeft in je buik is er idd geen probleem. Wel fijn dat ze er rekening mee houden dat het dan voor jou heel zwaar zou zijn. Ach, nog hooguit 2 weken, dan is ze er.
Thanks Yippie Ft idd we wachten al zolang dus die 2 weken kunnen er ook wel bij. Mannetje is wel heel erg telleurgesteld die wil zo graag dat zn meisje komt en maakt zich druk om alles
Dat kan ik me ook voorstellen idd. Zeker als ie dingen hoort als zwangerschapsvergiftiging, hoge bloeddruk, veters etc. hihihi
Danjo; wat balen zeg dat je meisje nog in je buik zit. Hoeveel ontsluiting moet je hebben dan voordat ze gaan inleiden?? Wanneer moet je nu weer op controle?
Je hebt 2 cm nodig om de vliezen te breken en ik blijf hangen op 1 cm. Maandag weer na het zh dus we wachten geduldig af Vandaag 40 weken zwanger ons meisje heeft het gewoon duidelijk na dr zin in mn buik
Da's wel een mijlpaal, precies 40 weken. Ik ben vandaag lekker wezen shoppen. Ik heb nog een spijkerbroek, een lang zwart gebreid vest en een blouse gekocht. En eindelijk de maillot gevonden waar ik al tijden naar op zoek was! Het is echt moeilijk een cremekleurige maillot te vinden!! Maar de Zeeman had ze uiteindelijk gelukkig! Ik vind onder mijn spijkerrokje een lichte maillot leuker dan een donkere.
Oh ft ik kijk er na uit om gewoon weer ff voor mn zelf te shoppen dus kan het me helemaal voorstellen
Vandaag precies 40 weken, gefeliciteerd! Ik kan me wel voorstellen dat je manneke ongerust is over dingen. Het is ook niet niks. Ze kunnen toch ook ontsluiting opwekken door gel? Waarom doen ze dat niet? Hoe laat moet je maandag naar het ziekenhuis? oh, shoppen voor kleding! Ook ik kan niet wachten tot ik dat weer aan kan. Ik zit trouwens nog geen halve kilo meer boven mijn oude gewicht. Dat is dus erg snel gegaan. Ik maak me er wel een beetje zorgen over want ik heb altijd al ondergewicht gehad (voor de zwangerschap had ik een BMI van 18,4) Ik mag dus niet meer kilo's gaan verliezen maar hoe doe je dat als je altijd al moeite hebt gehad met op gewicht blijven en BV??
@ Danjo: Toch weer naar huis. Kan me voorstellen dat je mannetje het best een beetje jammer vindt. Ondanks dat je kleine meid prima bij jou af is, is het eindelijk willen zien van je kleine meid toch wel aan het toenemen. Succes morgen maar weer en we blijven hopen dat je haar snel in het echie mag zien. Gefeliciteerd met je 40 weken. @ Lizam: Oh dat gaat snel meid. Hopelijk val je niet nog meer af en krijg je weer wat energie. Gelukkig gaat het met Amber goed, nu jij nog.. @ FT: Heerlijk even shoppen he. Geeft altijd een goed gevoel. Heb je al zwangersschapskleding gekocht? Hier gaat alles goed. Mijn man is afgelopen vrijdag gepromoveerd en is nu doctor ingenieur. Het was een hele geslaagde dag en bij ons valt er nu heel wat stress weg. Wat betekend dat we binnnekort gaan beginnen met het kamertje Vandaag een lekkere luie dag, want zo'n nachtje doorgaan hakt er in
Lizam ik heb 2 veters gehad en die hadden geen effect, dat is eigenlijk nog beter als die gel. Lafemme gefeliciteerd met je mannetje altijd fijn toch Lizam meid rustig aan doen en hopelijk gaan er niet teveel kilos vanaf ( mijn zus heeft altijd hetzelfde gehad) nu dat ze over de 30 is komt ze eindelijk wat aan. Het is officieel ik ben overtijd