@Lafemme, toe maar zeg, doctor ingenieur!! Wat een knappe kop! Je zult wel trots zijn. Heel erg gefeliciteerd. @Danjo, ik ben heel erg benieuwd wanneer ze zich aandient. Gaat het met jou goed nu? @Liza, als je wat vet nodig hebt wil ik wel wat afstaan hoor. Zonder gekheid, ik kan me voorstellen dat je het niet prettig vind hoor!
heb ook nog wel reserves helaas kan dat niet he Ft nee voel me veel misselijk en beroerd en blegh maar ja niks aan te doen zijn de laatste loodjes he
Nou meiden ben weer terug mn blioeddruk was 150 om 95 maar daar maakte ze zich niet zon zorgen om. ik had 1 plusje in mn urine dus dat was ook goed. Verder nog steeds 1 cm ontsluiting en ze heeft gestript dus we wachten het af. vrijdag weer komen als ik niet ga bevallen het kan gewoon elk moment gebeuren maar ja we wachten vrijdag weer af.
Danjo; nou jullie meisje laat jullie wel in spanning zeg! Hopelijk begint het nog spontaan voor vrijdag. Sterkte. LaFemme; Gefeliciteerd met de doctor ingenieur! Dat is een hele prestatie. Helaas heb ik een borstontsteking, zo wat heb ik liggen zweten in bed gisteren! Nu ben ik dus op mijn oude gewicht omdat ik gisteren niet zoveel gegeten heb. Balen dus, kon ik inderdaad maar wat gewicht van jullie overnemen. En danjo; ik ben al bijna 32, helaas heeft die truc bij mij dus niet gewerkt.
@ Danjo: Je houdt het in ieder geval lekker spannend zo. Fijn dat alles wel goed was verder en nu afwachten of je vrijdag gaat halen. @ Lizam: He balen een borstontsteking...ik weet nog wel dat dat niet zo prettig is (zeg maar rustig erg onprettig) Lekker masseren onder de douche. Hopelijk knap je snel op en kan je weer wat gewicht aankomen. Probeer goed te blijven eten, ook al lukt het niet. Hier vandaag de eerste groeiecho gehad. Ook dit kindje is een klein hummeltje. Gelukkig nog wel boven het onderste lijntje, dus de gyn maakte zich geen zorgen. Ik eigenlijk wel een klein beetje. Nu al weer wat achterstand en ik moet nog zo'n eind. Dat kan natuurlijk een voordeel zijn of een nadeel. Momenteel lag de kleine met het hoofd omhoog en gedraaid (lekker eigenwijs dus) De gyn dacht wel dat mijn placenta omhoog gekomen is, dus dat is mooi. Met 32 weken hebben we de volgende afspraak en voorlopig mag ik gelukkig bij de vk blijven. We gaan er maar vanuit dat de klein, klein blijft maar niet te klein Morgen na het werk vertrekken we voor een aantal dagen naar legoland in Denemarken. Mijn cadeautje aan mijn vent voor zijn promoveren. Danjo zet 'em op. Hopelijk lees ik hier mooi baby nieuws als ik weer thuis ben.. knuffffffffff
Veel plezier in Denemarken meid. en euh als de gyn zich niet druk maakt moet jij dat ook niet doen hoor. hier alweer 4 dagen overtijd er is duidelijk wel iets bezig in mn ichaam alleen wil het niet vlotten we wachten geduldig af
Voel je het wel de hele tijd rommelen dan? Ik vind het ook wel spannend worden! Elke zoveel uur even checken of er al iets gebeurd is! Hoe is het met de andere dames die (bijna) uitgerekend zijn? @Liza, klinkt erg akelig, een borstontsteking... Ik hoop dat je je snel beter voelt.
wie weet danjo maar het zou ook kunnen dat het nog even duurd hoop voor je dat je nu snel gaat bevallen. en niet zoals mij doorloopt tot 43 weken maar dat zal wel niet hoe voel je je zelf nu? trek je het nog wel?
Tja Danjo, ik kwam ook maar eens kijken naar babynieuws maar helaas. Balen dat het zo blijft rommelen maar niet doorzet. Kun je nog wachten (je zult wel moeten maar toch) Ik ben weer wat opgeknapt gelukkig. Zo plots als het komt gaat het gelukkig ook weer door de medicatie. We hebben een onrustige nacht gehad, ons meisje wilde telkens drinken en niet in haar bedje liggen. Ben echt op vandaag. Tja, die nachten horen er helaas ook bij.
Caruli hier is de mx 42 gelukkig voor mij. en ja we moeten wel he. mn huis is echt zo schoon je kunt er van de vloeren eten haha. danjo is inmiddels al een week bij mn schoonouders omdat ik niet steeds met hem wil trekken. Lizam fijn dat het beter gaat en tja zon slapeloos nachtje hoort er helaas ook bij.
Morgen, nee heb liever dat het spontaan komt inleiden kan een hele weg zijn en vooral omdat hier de ontsluiting niet wil opschieten he. als ik al meer ontsluiting ad gehad was ik al ingeleid. zal morgen of maandag wel een plan van aanpak komen
Nou ik duim extra hard voor je dat het nu eindelijk spontaan gaat doorzetten. Ben ben benieuwd wat de gyn morgen zegt. Wie weet heb je onbewust al wel wat meer ontsluiting gekregen. Sterkte meid!
nou meiden weer een domper nog steeds 1 cmn ontsluiting. en bloeddruk weer te hoog 160/100 dus zondag word ik weer opgenomen en gaan ze een ballonnetje plaatsen in de hoop dat ik maandag ingeleid kan worden.
Nou meid, dan hoop ik dat dat iig gaat werken! Dit is ook niks zo. Je bloeddruk is idd wel erg hoog. Hebben ze al iets gezegd over wat te doen als je ontsluiting gewoon echt niet wil komen?