langer dan een jaar bezig geweest

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nee en ik had zelf zoiets is weer een zorg voor maandag

2. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ja daar heb je ook gelijk in. Maar dit lijkt me best frustrerend. Ik ben benieuwd hoe het maandag zal gaan.

3. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Nou balen zeg! Hopelijk levert het ballonnetje iets op.
    Ik blijft het trouwens wel raar vinden dat ze niet gewoon beginnen met gel. Ik had maar 1 tot 2 cm ontsluiting en daar deden ze helemaal niet moeilijk over. Of zou de eventuele ene cm meer zo'n verschil maken?
    Tja, ieder ziekenhuis doet het waarschijnlijk wel op hun eigen manier.
    Sterkte meid!

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lizam die veter en ballon moeten beter werken dan gel maar een veter wou al niet eens dus dan heeft gellen geen nut he.
    met 1 cm ontsluiting kunnen ze gewoon net niet bij de vliezen als ie nou 1,5 a 2 is kunnen ze er wel bij en hoeven ze niks meer te doen danis het vliezen breken en gaan met die banaan

5. danjo de meest eigenwijze oktober baby..

ik denk dat ze voor 1 november gaat..

liefs yippie

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    nee yippie hoe graag ze dat zou willen maar dat word hem niet. Als dit niet gaat werken zal het waarschijnlijk wel een ks worden.

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    joehoe kom ff vertellen dat mn vruchtwater gebroken is. ga nu weer ff proberen te slapen afspraak van morgen blijft gewoon staan

8. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    oh wat spannend!! Ik duim voor je dat alles nu vlotjes en goed mag verlopen (maar niet te snel natuurlijk). Dat wordt vaak komen kijken vandaag!

9. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Wat spannend!!! Nog geen nieuwe berichten?

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    meiden hier een trotse mama . Ben bevallen gisteren vaneen dochter naomi. Rest komt later

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    danjo: super zeg
    gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Naomi
    geniet van je gezinnetje en doe het maar rustig aan ;)

12. he meis ..

van harte gefeliciteerd met jullie dochter naomi geniet ervan..
    Trouwens een schitterende naam..

liefs yippie

13. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ha eindelijk Danjo nieuws. Van harte meid, geniet er lekker van. Ik hoop dat alles goed gegaan is!

14. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Danjo, ontzettend gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Idd een erg mooie naam! Geniet lekker van je kraamtijd.

15. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! geniet van je kraamtijd en ben benieuwd naar je verhaal

16. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Danjo: Gefeliciteerd met ke dochterje Naomi. Daar is dan eindelijk. ik ben benieuwd naar je verhaal, maar eerst maar eens lekker gaan genieten en bijkomen.

Hier was Denemarken echt geweldig. We hebben het ontzettend naar onze zin gehad. Legoland is een aanrader.
    Vanmorgen naar de vk geweest. Alles was goed. De kleine was niet zo goed hoorbaar want hij/zij lag met z'n rug naar ons toe. Volgens mij ligt ie ook nog steeds met het hoofd naar boven, want mijn blaas wordt constant gemasseerd :D

Hoe gaat het verder met iedereen?

17. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Lafemme, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!

Ik moet morgenavond weer naar de vlos, dit keer gaat mijn man mee, die heeft het hartje nog nooit gehoord. :D Ik heb trouwens een nieuwe buikfoto in mijn album gezet.

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Thanks meiden.

zal mn verhaal eens ff tikken hier.
    Zaterdag op zondag nacht sliep ik net een uurtje en werd ik wakker en toen voelde ik een golf huppa bedje uit celstofmatje van mn bed getrokken en ja hoor mn vruchtwater ( wat een apart gevoel zeg). ik was helemaal hyper er kon nu iig ingeleid worden hahaha, het zh gebeld en mocht gewoon op de afgesproken tijd komen tenzei ik heftige weeen kreeg. Wij sochtends na het zh ctgtje gehad en daarna inwendig onderzoek nog steeds 1 cm ( tegenvaller) maar ik kon worden ingeleid.
    10 uur ben ik aan de pomp gelegt en langzamerhand voerde ze het op tot 2 uur was het prima te doen en op te vangen. ( toen zat de ontsluiting inmiddels op 4 cm) Tegen 3 uur kreeg ik echt heftige weeen en het werd alleen maar erger had geen pauze meer en zat tegen het plafond ( maar bleef zeggen komt goed haha) om half 5 besloten om toch ene ruggeprik te doen met morfine. ( want er was nu in 1,5 uur tijd en veel pijn weinig tot niks bijgekomen) nou ik was highhhhh poeh leefde weer helemaal op ( oh meiden kan het jullie zo aanbevelen haha). Kwam om 6 uur uit de ok want ruggeprik wilde niet heel snel lukken. om 10 voor 9 kwam de gyn om eens even te kijken en ik zag dr ogen uitpuilen je hebt nog een randje de pomp moet eraf. spanning het gaat zo gebeuren. om 10 uur begonnen mn pers weeen damz wat een pijn in mn ass zeg whaaaaaaaaaaaa. toen ik mocht persen dacht ik oke marjolein je gaat alles geven. Na 17 min (5 persweeen) is ons meisje geboren ohh wat waren we blij eindelijk. heb goed geluisterd was een heel klein stukje uitgescheurd maar hoefde niet gehecht te worden yeuhhhhh. ons meisje kreeg 3x een 10 ik helemaal trots :D. we hebben met zn 3en de nacht in het zh doorgebracht en zijn de volgende ochtend lekker na huis gegaan. Meiden ik ben zo gelukkig echt met geen pen te beschrijven.
    Mn verhaal kan wat warrig zijn hoor haha

19. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Wat een mooi meisje! En een leuke naam ook.
    Dat heb je heel knap gedaan zeg! En jullie meisje ook! Fijn dat jullie zo snel naar huis konden. Heb je een fijne kraamhulp?
    Geniet lekker met z'n drieeen.

20. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Danjo, wat een heerlijk verhaal! Traantjes staan in mijn ogen!
    Ik weet niet of je het nog weet, maar ik heb even met je ge-pbd! Toen was je nog maar 6 weken en vond je het zo spannend! Nu is jullie meisje er al!

Van harte gefeliciteerd en hoop dat ik ook ooit zo'n wondertje mee mag maken! Het is een prachtig meisje!

Liefs

Deel Deze Pagina