Lizam idd aangeven hoor want dit is niet normaal. Ik vind de nachtvoeding totaal niet slopen haha maar komt ik slaap nu ook veel en veel beter dan dat ik deed in mn zwangerschap
We hebben gisteren laat in de middag nog een kinderarts gezien. Het was een stug mens, toen wij zeiden dat we dingen niet goed vonden lopen vloog ze in de tegenaanval. Dat had dus niet echt veel zin. Gelukkig nam ze wel de tijd voor ons en voor onze vragen. Ze zei dat we waarschijnlijk wel vandaag naar huis zouden mogen. Helaas vond de kinderarts die we vandaag gezien hadden (ja, ja ineens twee dagen achter elkaar!) dat ons meisje nog niet naar huis mag. Ze is sinds zaterdagnacht maar 5 gram aangekomen en dat vindt de kinderarts te weinig om haar naar huis te sturen. Gisteren was ze wel goed aangekomen maar vandaag was ze weer afgevallen (en dit keer was het echt dezelfde weegschaal) Hij is bang dat we dan zo weer in het ziekenhuis zitten. Dus we plakken er nog maar een dagje aan en kijken morgen wel weer verder. Het is natuurlijk ontzettend balen maar ik kan hem niet meer dan gelijk geven. Het goede nieuws is dat ik geen mexicaanse griep heb maar een dood normale!! De huisarts was dus kennelijk te snel met haar conclusie. Gelukkig vond het ziekenhuis het nodig voor Ikkepuk dat er duidelijkheid kwam en is er dus een kweek afgenomen bij mij. Dat geeft toch een stuk geruster gevoel. Natuurlijk wil je een normale griep ook niet doorgeven, zeker niet aan kleine kinderen, maar het is toch zeker wel een ander gevoel. Tot zo ver weer hoe het bij ons loopt.
Dat is idd een tegenvaller meid maar goed het is wel het beste voor je meisje. Gelukkig heb je geen mex griep dat is dan wel weer fijn.
liza spannende tijden voor jullie.. danjo fijn dat het zo goed gaat.. hoe gaat danjo (de hond) om met naomi.. liefs yippie
Hey meiden, LizaM, jeetje wat maak jij allemaal mee zeg. Zit echt niet mee he? Ben blij dat jij geen mex. griep hebt en hoop dat je kleine meid snel naar huis mag.. Danjo, fijn dat alles goed gaat! Hier ben ik nog steeds aan het wachten hihi.. gelukkig gaat het met mij goed kan dus nog steeds genieten van mijn dikke buik en verlof
Even een kort berichtje; we zijn weer met z'n drieeen thuis!! Ons meisje dronk weer goed, en was netjes aangekomen. Ze denken dat ze toch ook wat meegekregen heeft van de griep die ik gehad heb en daardoor weer een dip heeft gekregen. Nou laat die rose wolk nu maar komen! Enise; spannend zeg je bent bijna op de uitgetelde datum!! Hou je het nog goed vol of mag het voor jou gaan beginnen?
liza: super dat jullie meid weer thuis is enise: spannend meid , vanaf nu kan het niet lang meer gaan duren trek je het nog?
danjo, dus jou kleine meisje slaapt ook als een roosje ik heb vannacht wederom een geweldige nacht gehad hehehhe we hoorden alleen af en toe wat mormelen en knorrende geluiden als ze honger had maar voor de rest was ze voorbeeldig. liza, wat fantastisch goed nieuws!!! eindelijk lekker met zn 3en in jullie eigen huis. geniet en hopelijk komt je bv weer goed op gang. enise, wachten, wachten en nog eens wachten he ik moet zeggen...nu ik ben bevallen mis ik mijn buik enorm hahaha ik mis het gevoel dat ik haar voelde bewegen en hikken. dus geniet nog van het zwanger zijn caruli, en met jou? hoe staat het trouwens met de verbouwing? met mij gaat het prima! mijn wond geneest goed en ik ben minder moe. nog een paar weken en dan is ons nieuwe huis klaar....joepie!!!!!!! zo onwijs zin in!!! lekker alles nieuw en schoon we zijn nu bezig met haar fotoalbum...er zijn toch een hoop foto's van haar gemaakt...het is een hoop werk maar vandaag moet het af! fijne zondag allemaal liefs, lelie
Hey meiden, Met mij gaat het nog heel goed. Ik geniet nog steeds van mijn zwangerschap en vindt het helemaal niet erg dat ik nog niet ben bevallen. Gelukkig maar Als het komt komt het en anders ben ik lekker geduldig aan het wachten hihi (lees genieten van mijn vrije tijd ) Ik heb nog wel last van mijn stuit enzo en kan niet zo lang lopen en zitten. Maar dat hoort erbij en dat is ook het enige waar ik last van heb. Ik rust gewoon uit en doe lekker waar ik zin in heb.. dus voorlopig is het prima zo Waterlelie, ik denk dat ik mijn buik ook zal missen na de zwangerschap. Heb echt een hele mooie zwangerschap.. hoop ook op een mooie bevalling
Yippie Danjo reageert helemaal super op dr dus ben helemaal happy waterlelie ja ons meisje doet het echt super 6 uurtjes slapen in de nacht nou geen klagen hoor. heerlijk bijna de sleutel een heel nieuw begin Lizam wat fijn dat jullie weer thuis zijn met zn 3en en nu hopen dat het een mooie rose wolk word. Enise wees blij meid dat je je zo goed voelt toch weer een zorg minder haha ik was blij dat mn kleine meid er was wat voelde ik me de laatste weken ellendig zeg. Buik missen ik heb het eigenlijk nog niet gemist en was daar wel heeeeel bang voor. als ik na mn buik kijk ( slank nu ) snap ik er niks van dat er een baby in heeft gezeten haha. Maar je meisje in je armen of in dr bedje is toch beter als die dikke buik hoor
Haha, Danjo. Ik heb ook geen seconde die dikke buik gemist, wat er voor terug krijgt is idd veel mooier dan die onhandige dikke buik. Ben blij dat het zo goed met jullie gaat. En al 6 uur achter elkaar slapen, niet verkeerd...!
Ik kreeg net bericht dat de 4 maanden oude baby van mijn vrienden is opgenomen in het zh. Hij blijft maar spugen en krijgt nu een sonde. Ze (artsen) zijn bang dat ie mex. griep heeft! Ben er helemaal ondersteboven van!!!
Update, gelukkig is het geen mex. griep, maar hij moet wel blijven omdat hij hoge koorts heeft en blijft spugen. Hoe is het met de rest hier?
och jee dat is wel even schikken zeg gelukkig geen mex griep ik hoop dat hij snel opknapt. Hier verder alles goed ik heb net de eerste spuit gehaald voor de mex griep omdat ze het toch wel adviseren. ik wou het eerst niet maar ja. verder doet Naomi het nog steeds super ben helemaal happy met mn meisje. en zal nog even spammen
wat een schatje zeg ik wil ook.. ft: gelukkig geen mex griep zeg hopelijk knap hij snel op. hier gaat het wat minder slaap al 2maanden heel slecht door het nachtelijke plassen steeds en dat begint me nu wel op te breken.. verder is de beeb al ingedaald.. en das te merken ook. controles waren wel allemaal goed bloeddruk 110/70 urine zuiver en gewicht + 3ons volgende week weer op controle en over 2 weken krijgen we een gesprek over de bevalling hij heeft al wel dingen laten vallen, dus ben benieuwd.
Caruli wat vervelend die slapeloze nachten ik herken het meteen weer nee dat mis ik echt niet hoor pfff. ik hoop dat het toch nog wat beter gaat worden.fijn dat alles weer goed is
@Danjo, spam maar raak hoor, foto's blijven leuk, hoe vaak je ze ook ziet. @Caruli, vervelend dat je zo slecht slaapt. Spannend dat ze het over de bevalling gaan hebben!! Ik ben benieuwd wanneer de volgende baby zich aandient.
Danjo; wat heerlijk dat je Naomi nu al zo lang door kan slapen! Dat is er bij ons helaas nog niet bij. Caruli; wat vervelend die gebroken nachten. Je kan je dan zo ellendig voelen 's nachts. Spannend dat ze het over de bevalling gaan hebben. Verwacht je iets speciaals?? Enise; hoe is het met je?? Nog steeds alles goed en rustig? Ja, ik! haha, lief dat je er naar vraagt. Met ons meisje gaat het wel goed. Het is nog wel zoeken naar een ritme en we zijn nog erg lang bezig met de voedingen (soms wel 1,5 uur) omdat ze nog vaak slaapt. Gisteren moesten we op controle bij de kinderarts en ze was mooi aangekomen! Dus onze inspanningen leveren gelukkig wel wat op. Ik geef nog borstvoeding maar ze drinkt nog steeds niet alles uit de borst en dat terwijl mijn productie wel voldoende is. Dus vaak krijgt ze een flesje na. Het valt me wel zwaar om eerst haar aan de borst te hebben, dan een flesje te geven (met de nodige moeite omdat ze dan al weer veel slaapt) en dan nog te moeten kolven. Dat laatste laat ik dan ook wel eens zitten wat natuurlijk weer niet goed is voor mijn productie. Maar ondanks alles zweef ik echt op mijn rose wolk hoor! Ze begint te lachen en dat is echt zoooo lief. Laatst hadden we een rot nacht gehad en toen ze 's morgens bij mij lag en lachte was ik alles weer vergeten!