langer dan een jaar bezig geweest

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hey liza
    klopt moet nu elke dag van 09:00u tot 21:00u bijhouden hoevaak de beeb beweegt
    zodra dat 10x is moet ik een kruis zetten bij de goede tijd.
    heb vorige keer een ctg gehad en die zag er nog goed uit.
    maar dat is maar een moment opname he
    nu dinsdag weer naar de gyn en dan zien we wel weer.
    gelukkig kom ik tussen de tijd wel aan de 10 bewegingen
    maar het is gewoon wennen.
    meneer krijgt natuurlijk ruimte gebrek en normaal heb je het niet zo in de gaten
    nu moet ik de hele dag opletten of ik wat voel.

2. he dames... zijn hier nog meiden die in zijn om samen met hun kids.. te komen op een meeting..
    samen met lijst langer dan een jaar bezig...

laat het effe weten...

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hier net terug van de gyn
    bloeddruk 130/80 (voor mijn doen te hoog)
    gewicht + 3 ons
    urine niet duidelijk
    beebje goed

heb nu bloed moeten prikken om te kijken of ik geen zwangerschapsvergiftiging aan het kweken ben :(
    ook hebben we de bevallingsbespreking gehad en het word een ks.
    hij staat al ingepland :D
    mocht het eerder beginnen dan is het bellen naar het zh dat we eraan komen en word dan ook gelijk een ks gedaan.
    ben benieuwd hoe dat gaat.
    bij casey was het een onverwachte ks met narcose dus das heel anders dan een geplande met een ruggeprik.

4. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Caruli; wat is de reden dat er voor een ks is gekozen? Heeft dat met je vorige zwangerschappen te maken? Mogen wij weten wanneer we kunnen duimen voor je?

Yippie; mij lijkt het wel erg leuk maar hoe staan de (nog) niet zwangeren er tegenover dat wij met onze wondertjes komen? Wellicht vinden sommige het wel erg moeilijk (zou ik toen ook lastig gevonden hebben namelijk).

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hey lizam: de reden dat er voor een ks gekozen is idd mijn vorige zwangerschappen, casey is ook via ks geboren en natuurlijk tygo.. waarbij het dus misging.
    ik kan helaas niet de datum op het forum vermelden
    we willen het geheim houden voor familie
    alleen de oppas van casey krijgen het te horen.
    als ik bevallen ben heb ik een buddy en die zal dan een bericht achterlaten op het forum ;)

6. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Hey meiden,
    Over de meeting...ik persoonlijk vind het niet erg dat jullie met je kindjes komen, ik kom overigens ook met mijn pleegdochter.
    En omdat ik sommige al heb gezien en min of meer goed ken lijkt het mij wel leuk!
    Hoe de andere meiden hierover denken ga ik het eens over hebben in het andere topic.

Caruli, spannend meid!!!!!!!!!!!!

7. ik vind het ook niet erg,, maar idd weet ik natuurlijk niet wat de anderen vinden. mounia en ik zullen wel even pijlen.

en anders voor ons maar 2 mounia hahah.

liefs yippie

8. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Hoi meiden, de kinderkamer staat! :D:D:D Foto's staan in mijn album.

Morgen heb ik de 20 weken echo. Spannend. :D

@Caruli, spannend dat je datum bekend is!

9. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Hallo iedereen nou ik mag mee doen met deze toppic want na 15 maanden mag ik eindelijk zeggen dat ik zwanger ben.
    Ben zo blij en zo bang maar ik voel me toppie.
    Zit zelf al een tijdje op het forum langer dan een jaar zwanger worden en vind het heel fijn dat als je dan zwanger bent hier idd kan verder praten

10. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Angilla: Van harte meid. Heerlijk, maar onwerkelijk gevoel he, eindelijk zo'n mooie positieve test. Succes alvast met deze zwnagerschap. Hopelijk kan je snel genieten.
    @ FT: Wow staat je kinderkamer al? Ik durf het bijna niet te zeggen, maar wij zijn nog bezig met het kamertje klaar te krijgen voor mijn zoon, die gaat verhuizen naar een andere kamer en de baykamer wil ik dan eigenlijk nog opknappen (geen stress hoor..not!)
    Lijkt me echt een heerlijk gevoel als het kamertje staat, toppie dus. Geniet van je 20 weken echo. En wat een mooie kamer en wat een mooie buik heb je al :)
    @ Caruli: Oh wat spannend dat de datum bekend is. Geniet nog van je mooie buik, zolang het nog duurt. Mijn bloedruk was vandaag ook hoger dan ooit daarvoor. Gelukkig nog niet zorgwekkend. Hopelijk is het niets in ieder geval. Wanneer krijg je de uitslag?
    Wat fijn dat je de kleine in ieder geval 10 keer voelt. Is toch altijd spannend als ze het opeens een tijdje laten afweten he...
    @ Lizam: Jee nu ook nog een restje placenta. Hopelijk is het nu klaar en kan je eindelijk op die rose wolk gaan liggen. Gaat alles goed met de kleine meid? En de bv? Voel je jezelf weer wat beter? knuff
    @ Enise: Wat een verhaal, balen dat ze een sterrekijkertje was. Gelukkig is ze er nu en kunnen jullie lekker genieten. Heerlijk hoor.
    @ Danjo: Hoe is het met jouw mooie meid? Gaat alles goed thuis met het voeden enzo?
    Blijft onwerkelijk he als je in het wiegje kijkt....

Ik ben vandaag naar de vk geweest. Bloeddruk 109/77. Mijn baarmoederhoogte was 29 cm, in vergelijking met 4 weken geleden niets gegroeid. Bij mijn zoon was dit ook zo rond dezelfde tijd en werd ik voor groeiecho gestuurd. Gelukkig hebben we vorige week een echo gehad en was het kindje gewoon 32 weken. De vk kon het ook niet helemaal verklaren en zei dat het kindje ws al aan het indalen is. Over 2 weken mag ik weer retour.
    Nog 5 dagen werken, verdeeld over nog 2 weken en dan verlof!

Liefs femme

11. Baby80

Baby80 Actief lid

21 nov 2009
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn na dik 2,5 jaar en bij de 2de IUI eindelijk zwanger!!!
    Gefeliciteerd allemaal en geniet ervan, wij hebben ons al veel te lang druk gemaakt.

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    baby80 & angilla: gefeliciteerd meiden :D

femme: fijn dat je weer goed gekeurd bent, kan idd dat je beeb aan het indalen is en dan zakt hij wat naar beneden.
    voor jou kan het aftellen ook al bijna beginnen zeg
    wat gaan we ineens allemaal hard.

word tijd dat er idd meer meiden het stokje hier van ons over gaan nemen ;)

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    angila en baby welkom meiden gezellig en nu op na een goeie zwangerschap wij duimen voor jullie hoor.

Caruli hoe is het nou en spannend hoor

Lizam hoe is het met jou en met je meisje?

Yippie en Mounia ik ben van de partij heur haha

lafemme hier gaat alles goed ,Naomi slaapt de nachten super door en geniet volop van dr.
    het begin bij jou nu ook heel snel te gaan nog even meid

ft mooi hoor je kamer genieten is dat he ik liep meerdere malen per dag het kamertje even in
    euhm nu nog vaker haha

14. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Lafemme, wij hebben wel een beetje valsgespeeld hoor. We hebben een nieuwbouwwoning waar we in mei in zijn getrokken en wisten natuurlijk al lang dat we zwanger wilden worden. Dus wisten we ook al wat de kinderkamer zou worden en hebben deze met een neutraal behang behangen, zodat in principe alles al klaar was en we zo de meubels neer konden zetten. Verder zijn de vloerbedekking en gordijnen hetzelfde als de rest van de eerste etage. Dus was het heel makkelijk.

15. joe hoe... hoe gaat het met jullie!!!!

haha liefs Yippie

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Yippie hier alles goed.

Al wat van de meeting gehoord?

17. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Dag dames! Alles goed met jullie?

Angila en Baby welkom! en gefeliciteerd! hopelijk is het een goede zwangerschap voor jullie beide!

Caruli; hoe is het nu met je?? Tis toch wel erg spannend aan het worden nu.

Hier gaat het erg goed, ons meisje is goed aangekomen en hoeft niet meer terug te komen bij de kinderarts. Ik vloei nog steeds maar er lijkt nu toch echt een einde in zicht dus ook ik hoef niet terug naar de gyn tenzij het toch niet stopt. Dus we zweven heerlijk op onze rose wolk. Ons meissie heeft twee nachten doorgeslapen, helaas afgelopen nacht niet en ik heb zo'n vermoeden dat ze komende nacht ook niet gaat halen.
    Maar het gaat dus erg goed met ons. Ik merk wel dat de vermoeidheid eruit komt bij mij, ben soms zo snel geirriteerd ;)

18. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Baby80 en angilla, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

@Liza, wat fijn om te horen dat alles een beetje "normaal" begint te verlopen. :D

Hier voel ik eindelijk mijn kindje (sinds een paar dagen al). Nu is het weer spannend wanneer je het ook van de buitenkant kunt voelen. :D

19. liza wat fijn om weer wat van je te lezen..

meiden hier allemaal.. geniet er van..

danjo ik heb nog niet wat gehoord van de reunie zijn er niet veel hoor maar goed dat geeft niet..
    waren er hier nog meer gegadigden.. die mee zouden willen als de meiden het van het andere forum het ook prima vinden..

lieve groet yippie

20. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    FT; wat super dat je je kindje gevoeld hebt... tja nu is het idd spannend wanneer je man het kan voelen.

Ik en mijn meisje zijn samen wat grieperig. Ze is erg huilerig en wil telkens bij ons zijn. En dat terwijl ik me ook echt niet fit voel. Ach ook dat gaat weer goed komen.

Deel Deze Pagina