pff, ik voelde me behoorlijk belabbert, maar nu gaat het een stuk beter. Maandag heb ik mijn eerste echo. Ben er best zenuwachtig voor. En hoe is het met de rest hier?
Super! Het hartje klopt en het was goed op schema. Echt heel bijzonder om te zien. Op 17 maart hebben we de tweede echo, ik kan niet wachten. Ondertussen ben ik minder ziek en dat is echt heeeel erg fijn. Ik eet nog wel super veel, dus ik zal wel snel wat aankomen
Zo nu hier maar eens wat actiever worden Ik was de week voor de echo ook echt ziek gelukkig gaat het deze week stukken beter. kipkip schiet al lekker op meis Lizam hoest met jou
Hoi hoi dames, Ben lang niet meer geweest hier maar hoop dat het goed daat met mama's in spé en hun baby's. Hier niet echt last van kwaaltjes, behalve van maagzuur maar daar heb ik een middeltje voor gekregen van Danjo! Die kleine is lekker actief hierbinnen, papa heeft dat eindelijk mee kunnen maken. Voorheen als hij zijn hand legde op mijn buik stopte de baby met schoppen haha. Ik merk wel dat ik niet al te lang kan blijven staan want dan voel ik het heeeeeeeeeeeeeel duidelijk in mijn onderrug, of als ik teveel gedaan heb dat mijn buik hard wordt wat ook niet echt prettig aanvoelt. Ik lijk wel een zeikerd hier met mijn geklaag haha, zeker niet zo bedoeld hoor dames. A.s donderdag een afspraak met de vk, ik moet mijn urine meenmen om te kijken of ik zwangerschapssuiker heb, en met week 30 moet ik extra bloedprikken omdat ik drager ben van Hb die zelden voorkomt. Waar gaan jullie bevallen dames? En hoe ver zijn jullie met de voorbereidingen, zowel mentaal als matriaal? Liefs,
LizaM super dat de echo goed was en nu genieten he danjo jij ook genieten van een mooie beebje in je buik
He, Danjo, eindelijk ben je hier! Gezellig. Met mij gaat het op en af. Ik ben vaak erg moe na het werken, dus mijn vriend doet veel in het huishouden, de lieverd! Ben wel vaak erg misselijk rond het avond eten, 's ochtends ook wel maar toch een stuk minder. Danjo; hoe voel jij je nu? Bengeltje; hoe gaat het met Julian?
met julian gaat het super goed. hij is al 60 cm en 6540 gram woog die afgelopen vrijdag toen heeft die ook zijn spuitjes gehad
Voel me op zich wel redelijk wel wat misselijk etc maar is te doen en heb soms last van hartkloppingen maar alles voor een goed doel zullen we maar zeggen.
Ik zit al een paar dagen kokhalzend boven mijn avond eten, of ren naar de wc. Mijn vriend noemt het echt heel romantisch op dit moment! Gisterenavond hebben we het mijn zus verteld. Ik had hier op het forum een leuk idee gevonden. We hebben haar en haar vriend een fotolijstje gegeven met de tekst: Je kunt me nog niet horen, Je kunt me nog niet zien, In oktober word ik pas geboren, Mag mijn foto in dit lijstje dan misschien? Daarbij had ik soesjes waarop ik chocolade had gedaan en muisjes. Ze reageerde echt heel erg leuk, was zo blij voor ons! Dat zijn zo'n leuke momenten als iemand zo blij voor je is.
Vervelend Liza en Danjo dat jullie misselijk zijn. Had ik gelukkig geen last van. Maar alles voor het goede doel, hè? Ik ben lekker met verlof, dus ben inmiddels goede vriendjes met het bankstel en filmnet. Fijn hoor!
Kipkip wat heerlijk dat je verlof hebt! Nu is het aftellen echt begonnen! Ik ben gisteren erg geschrokken. We waren heerlijk aan het relaxen in van die thermaalbaden toen ik ineens heel duizelig werd. Ik kon nog net zeggen dat het niet goed ging voordat ik flauwviel. Vrij snel er na heb ik de huisarts gebeld maar helaas is op vrijdagmiddag de praktijk gesloten.
Roosje ik wil een zh bevalling dit omdat we teveel mensen kennen waar het niet zo goed is gegaan. Lizam nou ik heb ook veel dat ik zo duizelig word en hartkloppingen pff hier allemaal spanning. Hoop niwet dat het je weer overkomt want kan me voorstellen dat de schik er goed in zit zo.
Ik weet eigenlijk niet wat voor bevalling ik zou willen. Beide heeft het voordelen en nadelen. Eerst maar eens kijken of de volgende echo goed is, ik merk dat ik nog steeds een beetje een slag om de arm houd.
Nou lizam je bent echt niet de enige hoor Ik hoop dat ik naar de volgende echo wel wat meer kan genieten want het blijft toch een beetje onzeker. Kipkip heerlijk verlof zouden ze de eerste 3 mnd ook moeten doen
Ja inderdaad, de eerste tijd heb ik ook zoveel geslapen, ik kwam thuis uit het werk en ben heel vaak meteen in bed gaan liggen, werd mijn eten geserveerd op bed, beetje tv kijken en SLAPEN! Maar goed, met alleen die klacht ben ik er, denk ik, goed vanaf gekomen. Met week 10 gingen we 3 weken met vakantie en toen ik terugkwam ging het een stuk beter. Jullie nog andere klachten? Misselijk ofzo? En Danjo en Liza, zelfs nu ik bijna ga bevallen, geloof ik vaak nog niet dat ik zwanger ben. Het llijkt wel of het te groots is om te bevatten (ik weet niet zo goed hoe uit te leggen )
Nou ja de klachten neem ik voor lief als ze met 13 weken ophouden en als mn beebje het goed doet. nee 9 mnd zo voelen word je denk ik niet blij van. Maar kipkip je hebt wel leven in je buik dat lijkt me zo fantastische he Ga zo naar duitsland voer halen voor mn hondje gelukkig rijd mn schoonpa en kan ik als ik wil de hele achterbank tot me nemen
Gefeliciteerd Enise! Ik kom me ook hier melden, ik ben nog niet zo heel actief op dit forum, maar ik ben 5 weken zwanger, de vierde iui is raak 25 maart mag ik voor de eerste echo, spannend!