langer dan een jaar bezig geweest

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hoi hoi

@ Ft: Hoe was je 20 weken echo? Of heb ik er overheen gelezen? Wat fijn dat je de kleine voelt trappen. Het kan, jammer genoeg voor je man, nog wel even duren voordat hij het kan voelen.
    @ Baby80: Gefeliciteerd met je zwangerschap. Heerlijk geveoel he.
    @ Caruli: Bijna 38 weken. Ik ben benieuwd wanneer je babytje gaat komen. Ik denk in ieder geval aan je dat alles goed mag verlopen. En geniet nog even van je laatste buikmomenten.
    @ Lizam: Fijn dat het beter gaat en dat jullie nu toch ook op de rose wolk zitten. Ze doet het goed. En lekker niet meer terug naar de ka. Jammer dat, lees ik nu, jullie een beetje grieperig zijn. Snel maar weer beter worden. Knuff.
    @ Danjo: Heerlijk dat jullie zo genieten.

Hier vandaag 34 weken en nog 2 dagen werken en dan heb ik officieel verlof...:D:D
    Ik kan niet wachten. Ik heb behoorlijk zwaar fysiek werk en het is ook bijna niet meer te doen voor mij. Gelukkig houden ze wel een beetje rekening met me, maar ik vind het zelf zo vervelend. Ik moet nog heeeeeeel veeeeeel doen in huis, dus kan niet wachten om eindelijk wat meer tijd te hebben, zonder zoontje die constant probeert mee te helpen ;);)

Liefs Femme

2. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @lafemme, volgens mij heb ik er niks over geschreven. :) Het was helemaal top. De verloskundige was tevreden, dus wij ook. :D De baby lag helemaal op schema en alles was zoals het hoort.

Lekker dat je bijna verlof hebt! Zeker als je zwaar werk hebt kan ik me voorstellen dat je eraan toe bent!

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ft fijn dat de 20 weken echo helemaal top was meid.

Lafemme je hebt verlof meid heerlijk genieten nu al is het weer niet om te genieten grrr.

hier nog helemaal in love met mn meisje super

caruli hoest met jou meid?
    enise jou ook al een tijd je niet gezien

4. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Hoe is het met jullie??

Sorry ben een tijdje niet online geweest. Heb het erg druk met visite enzo.. daarnaast veel met kleine bezig, borstvoeding neemt best veel tijd in beslag, 's avonds wilt ze soms veel meer drinken ben ik soms iedere uur bezig.. en tussen voedingen door probeer ik uit te rusten als dat lukt en poetsen van huis en dat soort dingen..

Maar gelukkig gaat het met de kleine goed, wij zijn echt geluksvogels geloof ik, want het gaat echt lekker met haar en wij kunnen goed van haar genieten..

5. he meiden.. boe even ikkke om he hoekje..

ik ben gestart met het icsi gebeuren januari word de maand!! hahaha wouw ik effe zeggen..

gekkie van ene yippie

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Enise leuk dat je weer even wat van je laat horen en fijn dat alles goed gaat meid lekker genieten hoor.

Yippie ik duim heel hard voor jullie dat weet je tot de 17e

Caruli van harte gefeliciteerd met jullie zoon

7. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Enise, wat heerlijk dat alles zo lekker gaat! En ik hoor idd wel vaker dat borstvoeding zo veel tijd in beslag neemt. Dat vertellen ze er niet bij als ze borstvoeding promoten he??

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi hoi bollekes en mama's,

Het is weer ff geleden dat ik op deze site ben gekomen, hoe gaat ie allemaal? Ik ben afgelopen zaterdag terug gekomen van "vakantie", m'n lieve oom is overleden hij werd 73 jaar. Kortom een moeilijke periode achter de rug.

Ik ben jullie zekers niet vergeten...

Enise, gefeliciteerd met de geboorte van je meisje. Hoe heb je haar genoemd? Geniet ervan en fijn dat het goed met jullie gaat. Nou en of bv veel tijd in beslag neemt, zelfs nu nog.

Yippie, ik wens jullie een geslaagde ICSI. Succes en veel sterkte!

Danjo, heerlijk zijn die kleintjes ook he. Ik word ook met de dag verliefder op m'n schatje, kan dr wel opeten.

Caruli, al bevallen?

Ft, 22 weken alweer wat vliegt de tijd. Fijn om te lezen dat je 20 weken echo top was, geniet ze!

LaFemme, geniet van je verlof. De laatste loodjes zijn in zicht...

All, dikke knuff en ik duim voor jullie allen.

Hier gaat het verders goed, druk met de kleine ze is alweer 6 maandjes pff wat vliegt de tijd zeg.

Iemand wat gehoord van Kipkip en Esser?

9. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hoi hoi

@ Ft: Wat fijn dat de 20 weken top was. Geeft toch weer wat meer rust. Wilde jullie eigenlijk weten wat het wordt?
    @ Enise: Wat goed dat je kleine meid het zo goed doet. Ja en bv is erg tijdrovend, geloof dat het pas na 6 weken lekker soepel gaat. Heerlijk dat jullie zo genieten.
    @ Caruli: Ik lees dat je bevallen ben. Gefeliciteerd met je zoon. Hopelijk is alles gegaan zoals het gepland was. Geniet van je kraamtijd.
    @ Danjo: Lekker in love blijven, dat gaat echt nooit meer over ;)
    @ yippieajee: Succes met Icsi. Ik ga hard voor je duimen dat je je hier heel snel mag melden.
    @ Sweetroosjeucces met het verweken van deze moeilijke periode. De tijd vliegt zeker om....voor je het weet, lopen ze al.

Hier sinds afgelopen maandag verlof. We moeten nog vreselijk veel in huis doen, dus echt rust is er nog niet.
    Ben net bij de vk geweest en alles is weer prima. Volgende week woensdag mijn laatste groeiecho, maar dat zit wel goed. Ik heb wel erg veel last van (pijnlijke) harde buiken. Hopelijk gaat dat snel wat minder worden.

Knuffels aan iedereen,

liefs Femme

10. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Caruli, GEFELICITEERD!!!! Geniet lekker van je kraamtijd en neem de tijd om bij te komen van je keizersnede. En geniet van je kleine mannetje natuurlijk!

@Lafemme, wel fijn dat je nu verlof hebt, ook al heb je het nog druk. Dan heb je iig meer tijd voor de dingen die nog gedaan moeten worden.

@Roosje, een half jaar alweer??? Jeetje zeg, idd de tijd vliegt!

11. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Caruli; gefeliciteerd met je zoon, hopelijk maken jullie het goed!

Lafemme; wat fijn dat je verlof hebt, geniet er van.

Roosje; wat leuk dat je even van je laat horen. Hopelijk is je moeilijk periode snel voorbij en kun je weer optimaal genieten van je kleine. Fijn om te lezen dat daarmee alles goed gaat.

Danjo; Hoe is het daar boven op die rose wolk??

Enise; ja, borstvoeding is best bewerkelijk. Zeker als ze vaak komen. Fijn om te lezen dat alles goed gaat.

FT; wat heerlijk dat de 20 weken echo goed was en dat je er van hebt kunnen genieten.

Hier gaat het nog steeds op en af. Zo dadelijk gaan we weer naar de HA want ons meissie is nog steeds zo verkouden (ondertussen al 7 van de 9 weken). Ze heeft veel last van slijm in haar keel waardoor ze verschrikkelijk hoest. Twee dagen geleden kreeg ze het niet weg gehoest, optillen op haar rug tikken niets hielp en ondertussen werd ze steeds roder omdat ze geen lucht meer kreeg. Ze hapte piepend naar lucht. Uiteindelijk heb ik haar borst op mijn hand gelegd en haar naar beneden gericht en haar geslagen op haar rug (ik was ondertussen zo in paniek dat ik bang ben dat ik het geen kloppen meer kan noemen). Op een moment heb ik gedacht ik probeer het nog een keer en anders bel ik 112 (helaas was ik net alleen thuis). Gelukkig viel er toen een dikke slijmprop op de grond en kon ze weer wat lucht krijgen. Ik ben me kapot geschrokken. Ook die nacht gebeurde het weer. Ze is niet meer aangekomen (ondertussen nog maar 1060 gram na de geboorte) en wil vaak niet meer in bed slapen omdat ze daar (ondanks dat haar bedje omhoog staat) te plat ligt. Haar plasluiers nemen af en ze heeft de kracht vaak niet meer om uit de borst te drinken. Dus alles afkolven en via de fles proberen te geven. Maar ook dat kost haar veel kracht.

Nou ja om een lang verhaal kort te maken, jullie begrijpen dat ik erg veel zorgen maak. Ik merk aan mezelf dat ik er doorheen begin te zitten. Ik ben zoooo verschrikkelijk moe en wil dat er echt actie gaat komen.
    Sorry dit is vaak ook de reden waarom ik soms wel wat lees hier maar weinig energie heb om te reageren.

12. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Liza, wat ontzettend vervelend! Ik kan me voorstellen dat je zo moe bent! Al die spanning kost enorm veel energie, buiten alle "werkzaamheden" om! Zorgen zijn echt killing wat dat betreft. Ik hoop dat ze een oplossing voor haar kunnen vinden! Heeft ze nog geen puffertje of stoomapparaatje of zo gekregen? Het is zo jammer, je verwacht van tevoren toch een rose wolk en soms kan het zo tegenvallen! :(

Hier een hele dikke digitale knuffel om je op te peppen!!!!

13. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Lizam: Oh meid wat vervelend dat het zo gaat. Ik kan me voorstellen dat je ondertussen uitgeput bent. Hopelijk kunnen jullie snel heel wat duidelijkheid krijgen van een arts, want dit is niets. Helemaal niet erg dat je daarom niet zo veel schrijft. Ik hoop dat de volgende keer, als je wat schrijft, dat het goede berichten zijn, zodat je toch ook van die rose wolk kan gaan genieten. Net als FT wil ik je een mega diggie knuffel geven. Sterkte en hou vol meid...

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lizam hier gaat alles echt super ben helemaal een trotse mama moet ook zeggen Naomi is echt zon makkelijk en tevreden meisje.
    wat vervelend dat het met jullie meisje nog steeds niet lekker gaat zeg bah, en doe jezelf wel rustig aan want ik kan begrijpen dat dit alles je niet in de koude kleren gaat zitten ( wanneer moet je weer aan het werk?) Knuffel voor jou

Meiden hoe is het met jullie?
    Hier gaat alles super zal van de week weer ff spammen :D

15. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    #1395 la femme, 16 dec 2009
    Laatst bewerkt: 16 dec 2009
    Hoi

Ik mocht vandaag voor mijn laatste groeiecho. Jammer genoeg blijkt onze kleine uk weer aan de lichte kant te zijn en ben ik weer terug bij de gyn. Ik mocht direct aan de ctg (meer dan een uur aangelegen) en as maandag ga ik voor een m10 opname (ctg en groeiecho) Ik baal er toch meer van dan ik laat blijken. Ik had zo'n goede hoop. Bij de laatste meting was alles super. Blijkbaar is die meting toch niet helemaal geweldig geweest.
    Ach waarschijnlijk is het meer politiemannetje spelen vanwege het gewicht van mijn zoontje. De kleine wordt nu op 2250 geschat!
    Ik hou jullie op de hoogte.

@ Danjo: Heerlijk dat je kleine meid het zo goed doet. Lekker blijven genieten er komen nog zoveel mooie momenten.

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    La femme balen meid dat je kleintje wat aan de kleine kant is
    ik hoop dat t binnen nu en een paar weken nog ff een flinke groei maakt

17. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    LaFemme; wat balen dat je kindje te klein lijkt te zijn! Maar hou er rekening mee dat ze er erg langs kunnen zitten. Bij ons dachten ze ook zoiets en ze was precies 3000 gram. Keurig dus. Veel rust houden vanaf nu, dan krijgt je kleine nog alle kans om te groeien. Wat is een M10 opname?
    Ben je al benieuwd naar wie er in je buik zit??

Danjo; wat fijn dat het zo goed gaat met jullie. Wanneer moet jij weer gaan beginnen? Zeker in het nieuwe jaar nietwaar?

Hier gaat het gelukkig weer beter. Ons meissie is vandaag weer gewogen en gelukkig aangekomen! Ze weegt nu 4190 gram.
    Officieel moet ik de 21ste weer aan het werk. Maar ik neem nog vrij tot het nieuwe jaar. Van de week al de overdracht gehad, ik had helemaal geen zin om te gaan en zie er ook verschrikkelijk tegenop om weer aan het werk te gaan. Maar goed het zal moeten. Helaas moet ik ook 4 dagen blijven werken omdat mijn vriend nog steeds werkloos thuis zit. Hij solliciteert veel maar wordt telkens 2 of 3de. Daar heb je natuurlijk niets aan.
    Zo dadelijk ook maar eens bellen naar de gyn want ik vloei nog steeds. Het is ondertussen wel meestal oud bloed maar dat wordt maar niet minder.

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lizam fijn dat het betergaat
    Ik moest officieel 4 jan weer beginnen maar begin een week later en dan alleen nog de donderdagen en vrijdagen de hele maand en vanaf feb 4 dagen in de week

19. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    sorry dames even ego-bericht; vanmiddag dus gyn. gebeld en na overleg moest ik meteen komen. Er zit nog steeds een stukje placenta dus een tweede curettage!
    Ik baal er echt enorm van, van de vrouwen die na de bevalling uberhaupt een curettage krijgen gaat het in 95% van de gevallen daarna goed, waarom moet ik nu weer bij die 5% horen?! Sorry hoor, ik weet dat er ook mensen zijn die al helemaal niet zwanger worden maar nu begint het me toch wel wat teveel te worden. Iedere keer als het net goed lijkt te gaan gebeurt er weer iets....

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    tjee meis het zit je ook echt niet mee he bahhhh
    dikke knuf meis

Deel Deze Pagina