@ Lizam: Jee meid, het zit jou echt niet mee. daar mag je best even flink van balen. Heel veel sterkte weer met het bijkomen van deze ingreep. Fijn dat je pas het nieuwe jaar hoeft te beginnen. Dikke mega knuffels voor jou. Ik weet dat de metingen niet heel precies zijn. Mijn zoontje hadden ze kleiner verwacht en was toch nog 2625 gram. Maar daarom zijn ze nu wel wat strenger. Een m10 opname is een korte opname. Dus niet poliklinisch, maar klinisch. Ze doen verder niet heel veel andere dingen dan bij een poliklinisch ctg en echo, maar trekken er meer tijd vooruit. @ Danjo: Lekker om te beginnen met wat minder dagen werken. Beetje opbouwen..beetje wennen Prettig weekend allemaal 8)
@Liza, voel je alsjeblieft niet schuldig!! Net als dat het moeilijk is om niet zwanger te (kunnen) worden, is ook dit erg moeilijk! Je krijgt toch elke keer weer een tegenslag te verwerken. Dus klaag maar zoveel je wilt hoor! @Danjo, idd lekker zeg, langzaam opbouwen!
Idd soms ff lekker klagen meid kan niks geen kwaad. ja zo had ikme het ook bedacht maar gaat het niet met mn bekken meld ik me wel zien wan daar ga ik geen vrije uren voor inleveren
Danjo; balen zeg dat je nog zo'n last hebt. Is iets wat je eraan kunt doen?? Bekkentherapie ofzo? Bij mij is de ingreep goed gegaan. Hij vertelde dat de vorige keer hij in eerste instantie niets kon vinden maar toen hij op een gegeven moment iets raakte bleef ik maar bloeden en bleef er maar rotzooi komen. Nu heb ik minder bloed verloren en was er niet zo veel meer achter gebleven. Hij heeft nu ook gekeken met het echoappaat en kon echt niets meer vinden. Mijn lichaam is er wel van slag van helaas.
Nou fijn dat het goed is gegaan meid maar wel balen zeg bah. Ik ga als ik weer aan het wek moet kijken hoe het gaat wil het niet ga ik actie ondernemen
Hoi meiden, hebben jullie fijne kerstdagen gehad? Wij hebben ze lekker met familie gevierd, vermoeiend, maar wel heel gezellig.
Hier leuke dagen gehad maar ben blij dat het weer voorbij is hahaha Ons meisje is weer teveel verwend maar wel leuk
Veel familie, lekker eten en gezelligheid. Helaas spuugt ons meisje al 5 dagen enorm veel. We zijn per voeding soms 3 rompers, 2 shirts, 3 slabben en 3 spuugdoekjes verder. Ze huilt dus erg veel en wil telkens bij ons zijn. Ze is wel gegroeid, we hebben eindelijk de eerste kleding weg moeten leggen. Noppies maat 50 zit nu te strak en we zijn sinds vandaag over naar maat 2 van pampers. Maar helaas vandaag een poepbroek die echt aan alle kanten eruit kwam, dus misschien is het toch nog te vroeg? Alles goed met de zwangeren? Is het nog vol te houden?
Lizam heeft jullie meisje geen reflux?? hier paste ze vanaf begin al niet in maat 50 haha zit nu al in 62 een hele tijd en luier maat 3
Hey meiden, Hoe gaat het? Met mij en dochtertje gaat het goed. Ze heeft nu al een hele goede ritme, als ze huilt dan heeft ze dus echt honger, een vieze luier of een boertje dat eruit moet Als ze wakker is leggen we haar in de box en als ze slaapt in haar wiegje. Want zo went ze daaraan en leert ze ook alleen wakker blijven.. LizaM, zit jou ook niet mee he? Jeetje meid, dikke knuffel. Mijn meid heeft nog steeds maat 56, heb gister nog wat bijgekocht omdat ik het zat ben dezelfde dingen. Wel ben ik al een weekje overgestapt op maat 2 en bij mij vliegt het eruit soms tussenuit.. maar maat 1 is nu echt te strak.. Danjo, ik heb ook sinds een paar weken last van mijn bekken (stuit). Heb contact opgenomen met huisarts en ben doorverwezen naar bekkenbodemtherapie. Heb mijn werkgever ook op de hoogte gehouden. Ga dus pas beginnen met werken als ik helemaal hersteld ben.
Enise fijn dat alles goed gaat dus ook al een makkelijk en tevreden meisje Ik ga maandag ff de ha bellen want het word steeds erger en aangezien ik die week erop donderdag wel weer moet werken lijk me dit wel verstandig
Danjo; maat 62 !!! En maat 3 luiers?! Hoe veel weegt ze nu en hoe groot is ze? Bellen lijkt me zeker verstandig als je al zo snel weer moet gaan starten. Enise; wat heerlijk dat jullie meisje al zo'n goed ritme heeft en zo tevreden is! Vervelend zeg dat jij nu ook last hebt van je bekken en stuit. Hopelijk kun je er met therapie snel vanaf komen. Wij zijn vandaag bij de ha geweest voor ons meisje. Ze kan geen reflux hebben omdat we ook periodes hebben dat ze normaal spuugt. Ik wordt nu doorgestuurd naar de dietste van het cb en die gaat kijken welke voedingsstoffen ik moet laten staan. Hopelijk komen we er zo achter wat het is. Daarnaast ook nog gewogen op het cb en ze weegt nu 4480 gram! Ze is dus 300 gram in twee weken aangekomen. Super goed dus. Ik ben ook nog bij de gyn geweest en hij gaat er vanuit dat er nu alles echt uit is. Dus het bloed wat ik nu nog verlies moet nog van de wond komen. Over een week moet ik terug komen. Voor iedereen een mooie jaarwisseling en een geweldig 2010!
Lizam 5 kilo en 60 cm ( 2 weken geleden ) Iedereen een heel fijn uiteinde en een super gezond en gelukkig 2010
Allemaal de allerbeste wensen voor dit nieuwe prachtige jaar! @ Lizam: Wat fijn dat je meisje wel goed gegroeid is. Hopelijk stopt het spugen snel en kan de diëtist iets voor jullie betekenen. @ Danjo: Heerlijk wat groeit jullie meid goed zeg. Wat vervelend dat je zoveel last van je bekken blijft houden. Hopelijk knap je snel op. Succes bij de ha. @ Enise: Wat fijn dat jullie meisje het ook zo goed doet. Maar vervelend dat jouw bekken ook zo op speelt. Hopelijk herstel je snel. @ Ft: Hier ook fijne kerstdagen gehad, maar ben blij dat januari nu weer begonnen is. Even weer wat rust in de tent Jij ook alweer 25 wkeen. Wat vliegt de tijd he... Gister heerlijk oud en nieuw gevierd met een hele berg vrienden met allemaal kids. Mijn zoontje heeft lekker door het vuurwerk heen geslapen. Rond 02:30 waren we weer thuis en hij heeft vanmorgen tot 10:30 uitgeslapen, dus ik ben redelijk fit. De volle maan van gisteren heeft geen kindje bezorgd De laatste weken zijn nu echt begonnen. Ik vind het zo spannend en ben zo benieuwd wat het gaat worden. Mijn zusje is 21-12 bevallen van een zoon. Raar om haar nu te zien zo zonder buik, maar met baby. We hebben zoveel plezier gehad aan elkaar de laatste 9 maanden. Maar zo'n kleine uk...zo prachtig. Ik kan niet wachten. Oh ja mijn laatste groeiecho (afgelopen dinsdag) was super goed. de kleine wordt nu rond de 3 kilo geschat, dus een reus vergeleken bij mijn zoon. Waarschijnlijk is er toch een mismeting geweest. Ik moet wel medisch blijven, maar dat maakt nu niet meer uit. Ben super blij dat alles gewoon goed is. Liefs Femme
Mounia wat leees ik nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa Oh meis wat ben ik blijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj Gefeliciteerd yessssssssssssss