langer dan een jaar bezig geweest

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
    Ik ben zooooooooo blij!!!!!!! Moest er even uit meiden hihi :D

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ga maar helemaal los meid echt super.

3. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Mounia: Gefeliciteerd meid. Welkom hier en geniet ervan. Het is je gegund. Het wordt hoog tijd dat nieuwe meiden het hier komen overnemen. Hopelijk volgen nog veel meiden jouw voorbeeld ;)

Hier nog alles rustig. Het begint wel spannend te worden. En ik ben zo benieuwd wat het gaat worden :D
    Vandaag controle gehad gyn. De ctg was te rustig waardoor ik 2 keer moest. Gelukkig liet de echo heel veel vruchtwater zien en een goede doorstroming van de navelstreng, waardoor ze gelukkig wat positiever werd. Ik moet wel de bewegelijkheid van de kleine in de gaten houden. Zij dacht weer dat de kleine echt onder de 3 kilo zou zitten. Ik word ondertussen wel erg nieuwsgierig.....

Ik hoop snel weer met ander soort nieuws lang te komen...:D

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    La femme spannend :D Ben ook heeeeeeeel benieuwd.
    Hoop dat je snel met goed nieuws kom.

Hier net mn meisje voor het eerst na het kdv gebracht om te wennen. Poeh dat valt niet mee maar mama voelt zich er goed bij ovder een jaar wil ze niet anders meer

5. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Lieve meiden,
    Hier veel stress :( !!!
    Ik heb negatief getest vannochtend, dus huilend het ziekenhuis gebeld.
    Ik ga zo een bloedtest doen (half 12).
    Het ZH zei dat alles kan, ik moet eerst de bloedtest afwachten,
    Verder verlies ik geen bloed.Dus meiden willen jullie duimen????, ik zit de hele ochtend al te huilen ben nog nooit zo bang geweest! :(
    Ik snap er niks meer van :( dit wondertje MAG niet misgaan!Ik voel me zo onzeker.

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Mounia had je gisteren al gesproken meid , weet je ondertussen al wat meer? Ik duim hard voor jullie

7. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Mounia, meid, wat lees ik nou? Ik wilde al heel blij gaan reageren, maar ik houd maar even een slag om de arm? Veel succes en ik hoop dat het niks blijkt te zijn en dat alles gewoon goed gaat. Geen bloed geeft moed immers?

@Lafemme, het kan nu elk moment wel gebeuren he? Spannend hoor!

Hier gaat alles goed. Ik ben snipverkouden, maar heb het ergste alweer gehad. Ik heb alleen een mega koortsuitslag op mijn bovenlip. Daar ben ik wat minder blij mee... Maar goed, dat gaat ook wel weer over. We zijn het jaar trouwens goed begonnen, 3 januari hebben we er een nichtje bijgekregen. De zus van mijn man is (drie weken voor de uitgerekende datum) bevallen van een mooie, kleine dochter. Ze weegt 2680 gram, maar alles zit erop en eraan en ze doet het prima!

8. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    FT, Ja het is erg onzeker op dit moment :( Ik bloed in ieder geval (nog) niet en ben al flink overtijd, we zullen het wel zien.

Gefeliciteerd met je nichtje, en ik hoop dat je verkoudheid snel over mag gaan!

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Mounia blijf duimen meid

Ft gefeliciteerd met je nichtje meid en voor jou gaat het nu ook opschieten , lekker een koortsblaar weet nog dat ik het zh in ging met een te hoge bloeddruk toen had ik er ook 1 en ik kon wel janken ( lip compeed gebruikt met 2 dagen weg) gelukkig toen Naomi kwam was het helemaal weg.

Hier gaat nog steeds alles super.
    Naomi slaapt nog steeds erg veel. Afgelopen do en vrijdag is ze wezen wennen op het kdv en dat ging helemaal super :D. Donderdag mag ik weer aan de bak ben heel benieuwd heb dr ook wel weer zin aan maar het zal wel heeeeeeeel erg wennen zijn haha.

Lizam hoe is het met jou meid?

lafemme en met jou ????? spannend

10. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Goedemorgen

Hier alles nog rustig. Het is elke dag weer spannend hoe ik opsta. Het rommelt wel, maar meer ongesteldheidspijn etc. Geen weeen of dergelijk. Ik denk dat dit een volhoudertje is. Maar ik heb er geen last van, dus hij/ zij mag best nog even blijven. Ik zal die mooie buik zo gaan missen (ondanks dat wat er in zit natuulrijk nog veel mooier is)

@ Mounia: Oh meid wat naar. Ik ben heel hard voor je aan het duimen. Hopelijk krijg je snel veel positief bericht. Knuff!
    @ Ft: Hier ook snotterig, hoofd vol van en niet helemaal lekker. Succes met opknappen (vooral voor je lip). Gefeliciteerd met je nichtje.
    @ Danjo: Oh al aan het wennen. En donderdag aan de slag. Wat vliegt de tijd voorbij. Succes meid.
    Is zo dubbel, vond ik. Heerlijk om weer te werken, maar zo fijn als je om 17:00 je uk weer mag gaan halen.

Tot snel weer....

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    lafemme: spannend meid, hopelijk kom je snel leuk nieuws brengen ;)

mounia: heel veel sterkte meid, hoop echt dat het nog steeds goed zit van binnen
    dikke knuffel!

fairytale: gefeliciteerd met je nichtje.

danjo: fijn dat naomi het goed had gedaan op het kdv
    zal idd wel even wennen zijn he

12. Hoi meiden..

ik kom jullie zeggen dat we ondanks de koorts van mijn man toch verder kunnen met de icsi!!

liefs yippie..

13. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Danjo, echt, zit het er alweer op voor je?? Onvoorstelbaar, ik kan er soms niet over uit hoe hard alles gaat!!!

@lafemme, morgen de uitgerekende datum! Ik weet nog dat ik mijn schoonzusje aan de telefoon had en dat ze vertelde dat ze last had van voorweeën, maar dat het dan nog weken kan duren. De volgende dag om half 4 belde mijn broer omdat ik tante was geworden. ;) Het kan echt alle kanten op. :D En wat je buik betreft, ik kan het me voorstellen! Ik had het er vandaag nog met een collegaatje over, zij is 4 januari weer begonnen na haar verlof. Zij kon zich niet meer voorstellen dat ze ook zo'n buik had gehad, en ik kan me echt niet meer voorstellen hoe het is om hem niet te hebben!

@Caruli, hoe gaat het bij jullie? Al een beetje ritme gevonden? :D

@Yippie, cool dat jullie toch kunnen beginnen! Heel veel succes meid, ik gun het jullie van harte!

14. thx ft.. ook bij mij zag alles er mooi uit nu begint het echt werk!!

liefs mij hier zo he.

15. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Goedemorgen

Nog geen baby :D, wel net mijn slijmprop verloren.
    Gisteren bij de gyn geweest en ben toen gestript....zo pijnlijk. Ik had pas 1 cm ontsluiting en die krijg je eigenlijk cadeau als je een tweede kindje krijgt, dus het zat nog behoorlijk dicht. Met 41 weken word ik ingeleid, dus we zijn nu hard bezig met hopen dat de kleine zich voor die tijd gaat melden.

@ Ft: Ik hoop dat ik morgen ook mag terugkomen en hier mag vertellen dat ik bevallen ben ;). Geniet maar heerlijk van je mooie buik....doe ik ook nog even.
    @ Caruli: Hey alles goed met jou? Jouw knul al weer een maand. Doet ie het goed? Hoe is het herstel van de kz gegaan? Ben je weer een beetje de oude?
    @ Yippieajee: Wat fijn dat jullie toch mogen starten. Jullie hebben vast veel in spanning gezeten. Ga hard voor je duimen en zal snel een plekje voor je vrij maken. Succes!
    @ Danjo: Hoe is het werken bevallen?

Liefs Femme

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    lafemme: spannend meid, hopelijk gaat de bevalling nu snel beginnen

hier gaat het redelijk, nog wel een hele gevoelige buik, denk dat de binnen hechtingen aan het genezen zijn ;)
    en heel moe nog, maar dat komt omdat mitchell uit zijn ritme is door de pijn en de krampen..
    vandaag voor het eerst naar het cb geweest met hem
    hij was goed gegroeid ;)
    en nu volgende week weer naar de kinderarts en dan zullen we eens kijken wat ze willen gaan doen en zeggen.
    ben benieuwd, zo schiet het in ieder geval niet op.

succes met de laatste loodjes meid, nu kan het niet lang meer gaan duren

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lafemme vandag de eerste werkdag maar die is slecht bevallen na een uur had ik al behoorlijk last dus een gesprek gehad. Nu ben ik weer 100% ziekgemeld,maar omdat ik dus niet volledig thuis wil zitten ( de stap wprd groter en van hele dag thuis zitten word het ook niet beter) ga ik nu wel 2 dagen therapeutisch aan het werk.

Wij duimen hard met je mee dat het zich meld voor de 41 weken

Caruli wat vervelend dat je mannetje zon krampjes heeft en dat jij nog niet zo fit bent. sterkte

18. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Caruli: Wat naar dat Mitchell zo last heeft van krampjes. Hopelijk gaat dat snel over of kunnen ze wat voor hem betekenen. Gelukkig is hij wel goed gegroeid. Veel succes bij de ka volgende week.
    En ook nog sterkte met je eigen herstel. ik kan me voorstellen dat een kz behoorlijk lang vervelend kan zijn. Knuff
    @ Danjo: Oh wat naar meid. Maar goed dat je het gelijk hebt aangegeven. Goed dat je wel therapeutisch gaat beginnen. Hopelijk herstel je toch snel weer helemaal.

Hier vandaag lekker naar blijdorp geweest. De baby heeft toch nog geen zin ;) Misschien morgen dan maar....zondag is wel een mooie dag 8)

Liefs, femme

19. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Danjo, wat balen dat je nog zo'n last hebt! Wel goed van je dat je op therapeutische basis begonnen bent. Dan kun je het rustig aan doen, maar hoef je niet thuis te zitten. :D

@Lafemme, ik hoop idd voor je dat het uit zichzelf gaat beginnen (als je niet al inmiddels bevallen bent! hihi)

Wij hebben vandaag de 3d echo gehad, was zo ontzettend mooi! Mijn schoonmoeder had nog nooit een echo gezien, dus die vond het ook helemaal geweldig! Het was echt heel speciaal, alleen is het nog steeds een eigenwijs kindje! Eerst zat het de hele tijd met het voetje voor het gezicht (wel lekker lenig ;)) en later met het armpje voor de ogen. hihi

20. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    LaFemme; ik kwam spieken of er al nieuws was maar nog niets zie ik. Maar wie weet ben je ondertussen al wel bevallen. Ik hoop het voor je!

Caruli; balen zeg dat je manneke zo'n last heeft van krampjes. Heb je cinababy al geprobeerd? Werkte bij ons wel maar je zal al vanalles gedaan hebben.

Danjo; wat balen dat je eerste dag zo tegengevallen is. Wel fijn dat je aan het werk kunt blijven.

Had ik al geschreven dat ik eindelijk gestopt ben met vloeien?? De dag dat ons meisje 3 maanden werd was de eerste dag dat ik niets meer verloren ben. Ik merk nu pas hoe groot de klap is geweest voor mijn lichaam. Morgen ga ik mijn eerste ochtend proberen op therapeutische basis.
    Ik ben nu op een streng dieet voor ons meisje (tegen het spugen) en dat lijkt te werken. Jammer alleen wel is dat ik aan het afvallen ben. Nog ongeveer een kilo en dan zal ik echt moeten stoppen met de borstvoeding. Dat zou ik zo erg vinden na alle ellende!

Deel Deze Pagina