Nogmaals bedankt kipkip! Dopey, jij ook gefeliciteerd! Ik heb net 2 keer gebeld naar het ziekenhuis, maar ze zijn telkens in gesprek Ga zo nog een keer proberen hihi, ben benieuwd wanneer ik voor een echo mag.
Hoi dames, Danjo, dat lijkt me ook safer maar ja zoals LizaM al zei alles heeft zijn voor en nadelen. LizaM, hoop dat het een eenmalig iets was. En dat je nog onzeker bent kan ik begrijpen, alhoewel je moet genieten van elke moment. Nog even en ej bent de prille semester voorbij.
Enise en Dopey welkom Betreft het save ervan wij hebben het 1 en ander meegemaakt het geboortes en daarbij was het dus wel save in het zh. en wij hebben echt kraamsuites dus ideaal. Enise 30 maart is zo joh spannend. Meiden las net wat klachten in het andere topic laten we proberen om het over de zwangerschap hier te hebben ( tenzei er iemand om vraagt natuurlijk)
Bedoel het niet lullig hoor maar die meiden kunnen het moeilijk vinden en vind ook da het geen topic is om constant over alle klachten van je zwangerschap te kletsen. Gezien er meer meiden bij zijn gekomen en niet weten hoe hun erover denken lijk me dit het beste
Positief blijven dames! Ik vind het zo jammer dat ze hier in NL niet zoveel echo's hebben, zou die kleine wel vaker willen zien. Ik heb donderdag a.s weer een afspraak bij de vk, en over 2 weken moet ik extra bloed prikken ivm mijn ijzergehalte. Verder alles goed met de bollekes?
nou vind het luze hor 3 echos voor de 12 weken hahahaha meeste hebben dr maar 1. en dan met 20 weken weer. Hier strakkies weer werken tot half 8 bah geen zin aan
Danjo, ja maar meer echo's is geen probleem hoor althans voor mij haha. Ik vindt het juist alleen leuker, zo ongeveer aan het eind van de zw rond 35 weken ofzo. Enise, dat heb ik ook. Ondanks dat ik zw ben, is het ff wennen om niet meer zo te ratelen over alles daar.
Ehh.. moest wel bloed laten prikken voor ijzer, bloedgroep en nog wat andere dingen. Maar of ze daar ook je HCG gehalte uithalen?
nee hoor je word getest op een aantal dingen maar geen hcg en dit gebeurd pas bij de vk nog niet eens in het zh. Rond de 35 weken pas het niet eens meer allemaal op de echo en ja je kunt uiteindelijk wel een 3 of 4 d echo laten maken