Ik heb wel met 24 weken een pretecho laten maken, maar vond het eerlijk gezegd wat tegenvallen. Ons kindje was zo druk dat het heel lastig was om haar op beeld vast te leggen. Maar de foto's staan in mijn album. Ik ga lekker slapen, tot morgen.
Ne eik heb heel eerlijk gezegt niet zoveel met zon echo hahaha sorry. Meiden heb geen tijd om veel te babbelen moet zo weer werken
Wat gezellig hier zeg! Leuk dat het wat drukker wordt en het is natuurlijk een goed teken! Enise en Dopey welkom hier en gefeliciteerd! Ik ben het met Danjo eens wat betreft het andere topic. Zelf probeer ik alleen te reageren op de andere meiden en niet op de zwangere en mijn eigen zwangerschap. Laten we dat gewoon hier doen. In dat andere topic gaat het immers ook om hen en niet meer om ons. Enise; wat spannend 30 maart je eerste echo, hoe voel je je? Buiten de soort van bandenpijn nog andere dingen? Danjo; werk ze! Ik geef zo nu en dan nog over. Maar het gaat wel steeds een beetje beter. Dus daar ben ik erg blij om.
Dank je LizaM.. Voel met nog steeds hetzelfde Dus verder geen veranderingen Oh jij bent dus erg misselijk? Misschien moet dat bij mij nog komen of helemaal niet.. is ff afwachten..
Enne heb trouwens vandaag mijn leidinggevende verteld dat ik zwanger ben Natuurlijk houdt hij het nog geheim
Hier weet het hele werk het al heb ook lichamelijk zwaar werk. Enise dat gevoel is heel normaal hoor en sta niet raar te kijken als je een paar dagen niet dat gevoel hebt want ook dat is normaal en ik zou denken laat die misselijkheid maar weg bliven het is alles behalve prettig Liza dus het word minder hm steeds als ik het een paar dagen minder heb begint het weer haha. Heb wel lekker gewerkt moet ik zeggen thuis gekomen daar van alles gedaan en nu ff rust haha zo eten koken en nog even stofzuigen
Doe je rustig aan Danjo? Als je al lichamelijk zwaar werk hebt ook nog eens het huis gaan zuigen... Ik heb mezelf vandaag laten verleiden tot 2 rondjes van 45 min waggelen met de hond. Het was zulk lekker weer. Hij moet er een beetje aan wennen dat ik niet meer zo hard ga, maar goed, hij mag denk ik niet klagen
Mn werk is aangepast gelukkig dus ben daar wel heel blij mee. Zo kan ik thuis ook weer het 1 en ander aanpakken al moet ik zeggen dat mn mannetje echt heel veel doet. Heerlijk was het vandaag he haha ik zie je al zo lopen haha
Hey ladies, Vandaag schrok ik mijn hoedje, echt stom van mij.. ben ik na 2 jaar eindelijk zwanger, moet wel ff beter opletten. Ging vandaag ff stofzuigen maar bij het opbergen van de stofzuiger kwam de zuiger tegen mijn buik aan.. het kwam er niet heel hard aan, maar ik schrok wel.. pfff, hoop niet dat dit erg is zit er namelijk erg mee..
Enise; het vruchtje is nu nog zo klein dat het wel heel erg hard moet gaan wil hij/zij er last van hebben. Dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Ik heb het boek: een nieuw leven in beeld. Dat is echt heel erg mooi om te zien hoe snel het nu allemaal ontwikkeld. Bij ons hadden ze het ook in de bieb. Wat leuk dat je het je leidingevende al verteld hebt. Ik heb vandaag 1 van mijn leidinggevende ingelicht. Ik vond wel dat het moest omdat ik vandaag te horen kreeg of mijn uren daar vast zouden worden of tijdelijk zouden blijven (heeft geen invloed op mijn contract omdat dat deel een detachering is). Het zou niet echt eerlijk zijn als ze niet zou weten waarvoor ze kiest maar het volgende week wel te horen krijgt. Volgende week heb ik de tweede echo. Daarna willen we het mensen gaan vertellen. Ik kan bijna niet wachten!
Enise je zou van een aanrecht mogen springen dus niet druk om maken het is geen ziekte he. Je mag eigenlijk gewoon alles doen Hier morgen de echo en moet zeggen ben net zo zenuwachtig als bij de eerste echo pfff
Ohh gelukkig maar haha.. want ik schrok zo erg dat ik me echt zorgen ging maken.. LizaM, wat leuk joh! Was ik maar zover dat ik het ook aan iedereen kon vertellen. Moet nog ff geduld hebben.. vooral tot de 1e echo Danjo, laat je weten hoe het is gegaan? Hoever ben jij nu trouwens, kan je niet bijhouden omdat je geen banner hebt.
Leuk joh, 9 weken alweer Nee, ga me zeker niet druk maken! Lekker genieten, want hier hebben we lang op gewacht he?
Hebben jullie ook dat jullie zoveel meer eten? Het is echt niet meer normaal wat ik weg eet op een dag! En dan nog super veel honger. Mijn vriend moet iedere keer zo lachen als ik op de meest onmogelijk momenten (een dik half uur naar het avondeten) zeg: ik heb honger! Of midden in de nacht.
Haha LizaM! Grappig joh, ff midden in de nacht eten pakken Ik heb momenteel geen last van dat soort dingen.. tis nog ff afwachten wat er allemaal gaat komen. Lijkt me ook een beetje vroeg voor dat soort dingen.