Hallo dames, Wie heeft er zin om gezellig mee te kletsen? Zal me voorstellen Sinds oktober 2012 met de pil gestopt en sinds januari 2013 bezig om een tweede kindje te mogen krijgen helaas zonder resultaat..... Wij zijn in ronde 12 aangekomen en baal hier ontzettend van omdat het bij onze eerste het in de 5 de ronde raak was...... Ben deze maand gestart met temperaturen om mijn verhaal bij de huisarts over een aantal maanden duidelijk te maken ( maar hoop dat het niet zover hoeft te komen) Meer meiden die zich hierin herkennen en al langere tijd bezig zijn, maar eigenlijk geen zin hebben in het medische circuit? Gezellig om erover te kletsen en elkaar te steunen........
Hoi Beau, Ik ben na een half jaar naar de huisarts gestapt, maar dat kwam omdat mijn menstruatie niet op gang kwam, deze bleef elke keer heel licht, ik bleek ook PCO te hebben. Op zich na een jaar naar de huisarts stappen is niet vreemd. Wat houdt je tegen? Ik hoop voor je dat tempraturen de oplossing is en de mmm niet nodig is voor je. Veel sterkte!
Wat me tegenhoud is dat ik een aantal maanden geleden gebeld heb met de huisarts... Zij gaf aan dat ze mensen pas na 2 jaar doorsturen.......
Hallo Beau, wat vervelend voor je dat het nog niet gelukt is! Dat van na 2 jaar pas doorsturen lijkt me stug. Ik lees overal dat dat na 1 jaar al kan. En wanneer je bv 35/36 bent zelfs al na een half jaar. Ik zou er gewoon op aandringen hoor. Maar ik hoop dat je ondertussen spontaan zwanger raakt.