Eerste ronde April 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stokstaartje86, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Hallo Meiden,

Na jaren een super grote kinderwens te hebben gaan wij zoals het nu lijkt voor ons eerste kindje vanaf April. Ik ben vorig jaar April gestopt met de pil dus heb al een goed zicht op mijn cyclus. Zijn er nog meer meiden die voor hun eerste kindje gaan vanaf April? Kom je hier dan gezellig meekletsen?

Ik vind het zo spannend allemaal....en wil er graag over kletsen, maar eigenlijk wil ik niet dat iemand in mijn omgeving er vanaf weet dus dit leek mij de ideale plaats haha.

Liefs Stokstaartje...

2. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ik wil wel mee praten maar ik begin deze maand :) kan niet wachten ook het is ook ons eerste kindje dan :D

mag ik vragen waarom jullie in april beginnen?
    en hoe oud zijn jullie ?

3. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Gezellig! kan ik alvast een beetje met jou meeleven:D Wij zijn 27 jaar. We beginnen dan pas, omdat ik dan een beetje een idee heb hoeveel tijd mijn nieuwe opleiding van me vraagt en mijn vriend dan zekerheid heeft of hij een jaarcontract krijgt of niet.

Dus het is ook nog niet helemaal 100% zeker, maar mijn vriend zei dat ik er gewoon vanuit moest gaan dat het door ging (positief blijven) en het hooguit met een maand of misschien 2 maand verzet zou worden. In het ergste geval zal het eerst toch weer afgeblazen worden, maar die kans blijft er altijd. We willen gewoon nog even achter de hand houden om te kunnen verzetten mocht de informatie die we nu hebben toch anders uitpakken zeg maar hihi

En hoe oud zijn jullie??

4. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ik ben 23 en mijn vriend is 25
    ik zou eerst in april beginnen maar hebben het steeds naar voren geschoven sids gisteren weet ik dan pas ook dat we er deze maand voor gaan:D
    mijn vriend heeft een vast contract is systeembeheerder en ik ga binnenkort mijn eigen bedrijfje starten in het maken van wenskaarten,geboortekaarten en huisstijlen :)

5. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    oooow wat spannend! Wat een verrassing dat het toch eerder is geworden. Ook erg spannend hoe je bedrijfje straks gaat lopen! Allemaal nieuwe spannende dingen...Hier ook nieuwe opleiding voor mij, vriend zo goed als een nieuwe baan en waarschijnlijk voor een kindje haha.

6. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    geweldig! mag ik weten wat je voor opleiding doet?

en maak je gebruik van ovulatie testen?

7. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Opleiding tot OK Assistent.

Nee ik ga geen ovu testen gebruiken en ook niet temperaturen. Eerst maar eens zo proberen:D En jij?

8. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Wat super cool die opleiding zeg WAUW!!

Ja ik wel ik hoop namelijk zwanger te zijn voordat mijn broer in nederland is hij is piloot in indonesie en hij komt in augustus hierheen (altijd maar 1x in het jaar paar dagen) en dan wil ik graag een gender party houden (moet je maar even op you tube bekijken) maar daarvoor moet je dus 20 weken zwanger zijn om het geslacht te weten vandaar dat ik mijn piek niet wil missen :D als het een jongetje is krijgt hij waarschijnlijk mijn broers naam omdat ik hem zo mis :)

9. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Thnx! Ja ben ook echt blij met die opleiding. Ooowja dan kan ik het begrijpen dat je dat gaat doen! Dan is het we handig dat je weet wat voor geslacht het kindje heeft hihi. En wat een mooi idee van het vernoemen...

Is het dan niet beter om er ook bij te tempen? Dan meet je met de ovutesten je piek en met je temp kun je zien of je daadwerkelijk je ei hebt gehad

10. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    dat zou ik eigenlijk moeten doen maar vind dat zoiezo lastig om vol te houden

11. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    whahaha ja ik moet ook eerlijk zeggen dat ik hoop dat dat niet nodig is voor mij;) Lijkt me echt verschrikkelijk want je moet altijd hetzelfde tijdstip tempen voor een betrouwbaar resultaat en als je doordeweeks opstaat om 6 uur moet je dat dus ook in het weekend doen :(

12. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Hoi meiden, mag ik me bij jullie voegen. Ik had ook al een topic geopend, beginnen in de lente 2013 maar daar reageert nog niemand op :)

Ik begin dit weekend aan mijn laatste nuvaring en dan gaan we over 4 weken aan de klus voor een derde kindje. Ik heb 2 dochters van 11 (uit mijn vorige huwelijk) en van 2jaar. In april word 35 en mijn man een paar dagen daarvoor 37.

13. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Welkom! Wat jammer dat er niemand reageerde. Maar hier gelukkig wel en kom je lekker bij ons meekletsen

14. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Gezellig kom erbij !
    @stokstaartje dat houd mij dus tegen die vaste tijden :)

Wat staat er bij jullie op de planning?

15. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Ja daarom hoop ik dus ook dat ik dat niet nodig ben hihi. Wat bedoel je met wat er op de planning staat? Qua kindje of wat ik vandaag ga doen;)

16. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    wat je vandaag ging doen ? ga je nog iets leuks doen in het weekend:)

17. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    heb vandaag boodschappen gedaan...blegh, maar ja we moeten ook wat te eten hebben he:D Voor de rest heb ik niet zoveel bijzonders gedaan eigenlijk. Ook voor het weekend heb ik geen plannen staan.

Wat heb jij vandaag gedaan dan? Nog plannen voor het weekend?

18. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    even naar kringlopers gegaan ook stiekem dingen gekocht voor als ik zwanger ben en we gender party gaan houden
    die winkel hield ermee op en alles was 50 % korting (zacht roze en blauwe kaarsen, slinger en balonnengekocht kaarsen gewoon bij hema ik was in de MOOD :D)

heb ook tijdschriften van mijn moeder gehad Zwanger heet het en gaat over periode voor zwanger tijdens zwanger en na bevalling en tijdschift kindje op komst :D

verder was ik in die winkel die werd opgeheven en daar stonden mappen met voorbeeld geboorte kaartjes en trouwkaarten enz
    dus ik vroeg gaan jullie die ook verkopen zegt ze tegen mij die mag je volgende week zaterdag halen stuk of 30 mappen vol met geboortekaartjes en trouwkaarten!!!

zo blij mee!!! lekker veel inspiratie uithalen voor mijn eigen kaartenbedrijfje! :D

Dit soort mappen:
    http://www.eurokorting.nl/contents/nl/d97_Geboorte-_trouwkaarten_etc..html

morgen ga ik de toekomstige babykamer schilderen :D

19. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Ooow wat gaaf dat je die mappen gewoon mag komen halen! En wat leuk dat je al dingetjes hebt gekocht voor die genderparty...Ooh jij bent ook al met de kinderkamer bezig....wat leuk zeg.

Ik durf nog niet eens foliumzuur te kopen whaha. Nou hoef ik daar op zijn vroegst ook pas over een maand mee te beginnen, maar toch. En dan zegt mijn vriend ook nog dat ik er nog maar even mee moet wachten, want ik heb nog tijd genoeg en vind dat ik teveel in 1 keer wil en alles eerst rustig moet uitzoeken.

Maar ik hoefde alleen nog maar uit te zoeken wat ik wel en niet mag eten en foliumzuur en zwangerschapsvitamines enzo. De rest wist ik al of had ik vorige jaar al eens uitgezocht.

Dus jou moeder weet ervan dat jullie bezig zijn?

20. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ik kan je wel lijstje geven als je optimaal vitamines binnen wil hebben :D kost wel wat centjes maar dan ben je wel op en top klaar voor de zwangerschap :D vergeet je visolie niet omega 3-6-9 bij de hema is goed voor de ontwikkeling van de hersenen :D

ja mijn familie weet het :D vooral mijn moeder kijkt er naar uit
    mijn schoonfamilie weet alleen een neef het maar niet dat we al begonnen zijn met proberen :D
    schoonmoeder en vader hebben wel vermoedens

Deel Deze Pagina